Kuu ravussa

ajka

Miten kuu ravun merkissä ilmenee käytännössä, millaisina piirteinä ihmisessä?
Olen aurinkomerkiltäni jousimies, ja nouseva vaaka. Osaako joku kertoa millainen tämä yhdistelmä on?

Aurinkomerkistä ym riippumatta kertokaa myös miten kuurapu ilmenee teissä?

6

3666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuurapu_

      Olen auringossa Neitsyt, Kuu Ravussa.
      No, ensiksi voisin todeta että tulen parhaiten toimeen Rapujen kanssa ja tunne olevani turvassa vain heidän kanssaan. Heidän aurinkonsa antaa kuulle eli minulle voimaa ja itseluottamusta. Rapujen kanssa on vaan niin hyvä olla.
      En ole kriittinen. Olen hyvin herkkävaistoinen, kritiikkiä kestämätön, herkkä, tunteellinen ja mielialat vaihtelee todella hetkittäin laidasta laitaan.
      Ujo olen myös, vaikea tutustua ihmisiin ja en luota kehenkään ennen kuin toisin todistetaan. Joskus tuntuu että hukun sisäisiin tunteisiini ja silloin on pakko päästä yksinäisyyteen kotiin kokoamaan itseni. Himassa yksin olo on parasta terapiaa. En ole pitkävihainen mutta loukkaannun helposti ja elämä ei tosiaan tunnu kovin helpolta noin yleisesti. Olen ylikiltti joka on aina pyytämässä anteeksi vaikka ei olisi syytä. Tunnen että ihmissuhteet ovat elämässäni A ja O. En voisi kuvitella elämääni ilman oikeaa perhettä. Nyt olen vielä sinkku, mutta tämä on ikävä välivaihe. :)

      • ajka

        Itsekin olen tuon huomannut että aurinkorapu -merkit eksyvät monesti omaan elämään :)ja muutkin veden merkit.. (kaikki lähimmät ihmiset jotain vesimerkkiä.)

        Kuurapu on tuonut minulle myös joitain samanlaisia "oireita" :) kuin kuvailit itselläsi olevan: herkkyys, tunteiden ailahtelu, ajoittain äärimmäinen tarve saada olla yksin kotona ja tietty ylikiltteys.

        Koetko omasta mielestäsi, että tuo kuurapu on jopa voimakkaammalla painolla persoonassasi kuin aurinkomerkki neitsyt? kuvauksen perusteella tunnut aivan ravulta,muutenkin kuin kuumerkiltä!


    • Pohtija221

      - Olen hyvin herkkävaistoinen, kritiikkiä kestämätön, herkkä, tunteellinen ja mielialat vaihtelee todella hetkittäin laidasta laitaan. -

      Samastun tähän täysin, mutta aurinkovesimiehenä arvostan avoimuutta niin paljon, että otan kritiikin vastaan, mikäli se on rakentavasti ilmaistu - mutta sehän on myös rapumaista, että millä äänenpainolla asiat sanotaan on merkittävää :D

      Kuurapuna minua kiinnostaa eniten olennainen, syvin. Siksi ihmissuhteet - ne minulle tärkeimmät -ovat minulle usein alussa kovin vaikeita kehitettäväksi, kun en jaksaisi sitä alkututustumisen pinnallista vaihetta. Sitä "ongelmaa" ei tosin ole niiden läheisimpien ystävien kanssa ollut, vaan heti ollaan menty asiaan keskusteluissa ja kontaktissa :D.
      Tämä syvällisyys näkyy myös siinä että saatan liikuttua aivan yhtäkkiä jostain, mistä taas muut ympärillä olevat tutut eivät liikuttuisi - ja saan aina välillä kuulla olevani "niin tunteellinen", onneksi tämä nähdään yleensä hyvällä tavalla :D -, oli kyseessä sitten jonkun ihmisen seuraaminen ja omien ajatusteni virta sillä hetkellä, näytelmän ensimmäinen minuutti tai yllättävä sointu kappaleessa.

      Olen tarkka siitä, mitä syön, ravinto on siis tärkeää ja jos en nuku tarpeeksi olen kuin eri ihminen. Tarvitsisin siis kovasti unta, mutta joko tuo herkkyys minussa tai vesimiesmäinen rajojen rikkominen aiheuttaa väliin liian vähäisiä unia. Sitten kun se vapaa päivä koittaa, saatankin nauttia nukkumisesta ja kotona olosta eniten.

      Kuitenkin olen ikuinen romantikko ja aina vähän väliä vailla tosirakkautta. Se vaan arkana ihmisenä on vaikeaa hurmata ihastus todenteolla, toisen osapuolen tarvitsisi olla hyvin aktiivinen minua kohtaan, jotta rohkaistuisin mukaan. Koska olen niin intuitiivinen ja tunteellinen lähden myös helposti yhden illan juttuun, enkä osaa painaa jarrua vaikka se ehkä olisi järkevintä; ihastun siis nopeasti ja helposti uuteenkin tuttavuuteen ja annan pikemmin enemmän kuin toinen osaisi odottaa; toivottavasti tapaan joskus toisen kuuravun, joka ymmärtäisi minua!

      Ravuissa tutustumisten/kohtaamisten alkuvaiheessa vihaisuuden ilmaisu (kuurapuna aistin tunteet helposti) on joskus pelästyttänyt minut kauas, kunnes lopulta jokainen rapu on osoittautunut ihanaksi ja juurikin kiltiksi, mitä arvostan kovasti. Yksi ylivoimaisesti parhaista ystävistäni on rapunainen ja tapasin juuri elämäni ensimmäisen rapumiehen - katsotaan miten käy :).


      Olen kuitenkin iloinen, että olen niin tunteellinen. Vaikka se onkin välillä raskasta, on myös ihanaa että voi tuntea niin syvästi!

    • näin-on-

      kyllä se epämääräinen poikkoilu on tyypillinen luonteenominaisuus juuri jousimiehen merkeissä syntyneille. Toisin kuin joku kulahtanut astrologian harrastaja väittää, rapuihin ei sovi seuraava kuvaus: "herkkävaistoinen, kritiikkiä kestämätön, herkkä, tunteellinen ja mielialat vaihtelee todella hetkittäin laidasta laitaan. -

      Lähinnä se kuvaa seuraavia merkkejä: oinas, jousimies, vesimies, leijona . Todella epävakaista, koheltavia, itsekeskeisiä merkkejä.

    • Anonyymi

      Kuu-rapu on huolehtivainen, voi olla takertuvakin...rapuhan on äidillinen, mutta myös huonoja puolia on, taivuttelua omaan tahtoon:esim rahalla, antaa rahaa tai jotain jotta saa toisen tekemään mitä rapu haluaa...

    • Anonyymi

      Mun anoppi aurinko-rapu ja hän pompotteli puolisoaan miten tahtoi, tai sitten ovet paukkoi...meitä lastensa perheitä yritti myös pompotella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe