Voi

Vitjat

Jokkis.net on lopetettu.Kiitos akk

13

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa

      Jokkis netin lopettaminen ei varsinaisesti ole AKK:n syytä. Kukaan ei ole ottanut kantaa muuhun kuin uuteen tulospalveluun siirtymiseen - minkä ei suoraan luulisi vaikuttavan koko Jokkis.netin sulkemiseen - ainoastaan ilmoittautumisosion. Kyllä siellä edelleen voisi olla pulinat, kutsut, tulokset yms. tiedot vaikkei ilmoittautuminen olisikaan enää Jokkis.netin harteilla.

      Rallissa edeleen, vaikka Kiti onkin käytössä - tulospalvelujen palveluja tullaan käyttämään jopa silloin kun Kitin käyttö tulee pakolliseksi. Kiti ei ehkä elämää helpota - mutta ... elämä on.

      Hieman on ehkä ylireagointia asiassa....

      • onhan

        Se kiti palvelu on huono. Kaikki menee aina nii vaikeeksi.


      • Omilla aivoilla
        onhan kirjoitti:

        Se kiti palvelu on huono. Kaikki menee aina nii vaikeeksi.

        Jos et ole käyttänyt kitiä, niin miksi purnaat siitä.

        Jokkisnetti voisi toimi jatkossa siinä kuin esim. ralli.nettikin, mutta liekö kannatusmaksujen vähentyminen vienyt mielenkiinnon ylläpitoon.. huhu tämäkin, kuten kaikki muukin spekulaation asian ympäriltä.


    • Omilla aivoilla

      Itsehän he palvelunsa sulkivat vai mitä?

      Mitä tulee huhuihin järjestelmien keskustelemattomuudesta, niin jokkis.netistä sai osallistujalistat excelinkin ymmärtämään muotoon, joka on helposti muutettavissa kitin ymmärtämään muotoon. Tuon muutoksen teko tuhansien harrastajien (kuten joissain keskusteluissa on mainittu) kannatausmaksuilla ei liene hankalaa, mutta..

      Ilmeisesti ei vain haluttu helpottaa kitin käyntiin lähtöä ja nyt sitten harrastajat meinaavat siirtyä protestina paperi ilmoittautumisiin, josta seuraa se, että kisojen järjestäminen menee vit****maiseksi vaikka käytössä olisi sähköinen järjestelmä (kiti).

      Miettikää keneen protestinne kohdistatte, jottette itse lopeta seuraavaksi kisojen järjestämisiä.

      "aivot pois narikasta"

      • jm.65

        Kannatta ruveta ilmoittautumaan paperilla, tai faksilla. Turhaa sinä kirjoittelet että Timo ei halunnut kehittää jokkisnettiä. PUHU sitten kun tiedät jotain asioista.


      • kitinäinen
        jm.65 kirjoitti:

        Kannatta ruveta ilmoittautumaan paperilla, tai faksilla. Turhaa sinä kirjoittelet että Timo ei halunnut kehittää jokkisnettiä. PUHU sitten kun tiedät jotain asioista.

        Just näin - käyttäydytään kaikki kuin 5-vuotiaat ja kostetaan jonkun tekemä vääryys ihan väärille tahoille.

        Aion tulevaisuudessakin ilmoittautua kisoihin netissä - hampaat irvessä ja katkerana - mutta kuitenkin. Ja toivottavasti niin tekevät mahdollismman monet muutkin.

        Kapina AKK:ta vastaan on kannatettava - muttei tällä ehdottamallanne tyylillä koska se ei liikauta niitä herroja mitenkään kuinka paljon enemmän seurat joutuvat kisojensa eteen tekemään. Tällä systeemillä saadaan aikaan se herrojen ajama jokkiksen lopetus kun järjestäjät yli kuormitetaan...ensin AKK ja sitten me itse harrastajat. Eli ei missään nimessä kannata nyt kuormittaa seuroja enää enmpää....


      • Omilla aivoilla..
        jm.65 kirjoitti:

        Kannatta ruveta ilmoittautumaan paperilla, tai faksilla. Turhaa sinä kirjoittelet että Timo ei halunnut kehittää jokkisnettiä. PUHU sitten kun tiedät jotain asioista.

        Minä lopetan kisajärjestelyt samantien, jos minun työtäni hankaloitetaan siksi, että jokkis.net PÄÄTTI ITSE lopettaa sähköiset ilmoittautumiset ja kilpailijat ITSE PÄÄTTÄVÄT olla käyttämättä toista vastaavaa järjestelmää.

        Jos kilpailijat alkavat vit**** niin alan minäkin.


      • Huomasi
        Omilla aivoilla.. kirjoitti:

        Minä lopetan kisajärjestelyt samantien, jos minun työtäni hankaloitetaan siksi, että jokkis.net PÄÄTTI ITSE lopettaa sähköiset ilmoittautumiset ja kilpailijat ITSE PÄÄTTÄVÄT olla käyttämättä toista vastaavaa järjestelmää.

        Jos kilpailijat alkavat vit**** niin alan minäkin.

        Että nimimerkillä "omilla aivoilla.." ei ole itse kuski, hyvähän sun on puhua.


      • kuski myös
        Huomasi kirjoitti:

        Että nimimerkillä "omilla aivoilla.." ei ole itse kuski, hyvähän sun on puhua.

        Ajan itsekin kilpaa ja näen eduksi sen, että on yksi yhteinen järjestelmä, jota ei noin vain joku päivä pistetä kiinni protestiksi jotain toista kohtaa, antaen kolmannen osapuolen kärsiä (näinhän nyt kävi niille kisajärjestäjille, jotka laskivat jokkis.netin varaan lähikuukausien kisat).

        Kitissä on hyvät ja huonot puolet, mutta asioiden hoidossakin on hyvät ja huonot tavat.


      • Huomasi
        kuski myös kirjoitti:

        Ajan itsekin kilpaa ja näen eduksi sen, että on yksi yhteinen järjestelmä, jota ei noin vain joku päivä pistetä kiinni protestiksi jotain toista kohtaa, antaen kolmannen osapuolen kärsiä (näinhän nyt kävi niille kisajärjestäjille, jotka laskivat jokkis.netin varaan lähikuukausien kisat).

        Kitissä on hyvät ja huonot puolet, mutta asioiden hoidossakin on hyvät ja huonot tavat.

        Että voit olla oikeessakin, mua vaan suututtaa ku aina asioita muutetaan ennen ku otetaan kunnolla selvää mitä tehdään. Moni asia on menny vika suuntaan..


      • ---------------------------...
        Huomasi kirjoitti:

        Että voit olla oikeessakin, mua vaan suututtaa ku aina asioita muutetaan ennen ku otetaan kunnolla selvää mitä tehdään. Moni asia on menny vika suuntaan..

        Asian olisi voinut hoitaa kattojärjestön taholta fiksummin.. mutta jokkis.netin sulkeminen vaikutti eniten harrastajiin ja seuroihin.. ei niinkään kattojärjestöön.


      • näinkävi
        ---------------------------... kirjoitti:

        Asian olisi voinut hoitaa kattojärjestön taholta fiksummin.. mutta jokkis.netin sulkeminen vaikutti eniten harrastajiin ja seuroihin.. ei niinkään kattojärjestöön.

        Toi kiti palvelu on tosi hidas ja sekava. Taas mentiin huonompaan suuntaan.


    • Onn

      Perseestä!!! Oopswarekin lopettaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe