Ketterä-SaPKo

Opa

Onko ketään menossa keskiviikkona Imatralle katsomaan peliä
Ketterä-SaPKo?
SaPKo ottaa kauden neljännen voittonsa Imatralaisista.

29

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On todennäköistä että SaPKo "säästelee" jo perjantain pleijariin..

      Titaanit kun todennäköisesti voittaa kotonaan LeKin niin SaPKo jää lohkossaan kolmanneksi ja näinollen aloittaa perjantaina Pietarsaaressa Jeppistä vastaan.

      Ei ole järkeä riskeerata tärkeitä ukkoja ja näin epäilen että SaPKo pelaa "puolivaloilla".

      • olav1

        Jeppiksen/Etpon SaPKo varmaankin hoitelee, mutta miten veikkaat karsintasarjassa käyvän?

        Karsintasarjassa voisi olettaa pelaavan nämä joukkueet:

        HeKi
        Titaanit
        SaPKo
        RoKi
        FSP/Hermes

        Kolmen parhaan joukkoon pääseminen on aika kivinen tie. RoKin kanssa SaPKo voi olla samoilla viivoilla, mutta muut joukkueet lienevät asteen verran kovempia.


      • olav1 kirjoitti:

        Jeppiksen/Etpon SaPKo varmaankin hoitelee, mutta miten veikkaat karsintasarjassa käyvän?

        Karsintasarjassa voisi olettaa pelaavan nämä joukkueet:

        HeKi
        Titaanit
        SaPKo
        RoKi
        FSP/Hermes

        Kolmen parhaan joukkoon pääseminen on aika kivinen tie. RoKin kanssa SaPKo voi olla samoilla viivoilla, mutta muut joukkueet lienevät asteen verran kovempia.

        Oikein olet arvioinut jatkojoukkueet, olen samaa mieltä.

        Veikkaan Mestiksestä karsijaksi Hermestä, FPS on ollut selvästi pirteämpi viime peleissään.

        Karsinnassa käy näin:

        1. Hermes
        2. HeKi
        3. SaPKo
        -----------------
        4. Titaanit
        5. RoKi


      • olav1
        SavoRULES kirjoitti:

        Oikein olet arvioinut jatkojoukkueet, olen samaa mieltä.

        Veikkaan Mestiksestä karsijaksi Hermestä, FPS on ollut selvästi pirteämpi viime peleissään.

        Karsinnassa käy näin:

        1. Hermes
        2. HeKi
        3. SaPKo
        -----------------
        4. Titaanit
        5. RoKi

        RoKin vahvuutta ei ole vielä kokeiltu, kuten ei Hermeksenkään (tai FPS:n).

        Karsintasarjassa voi käydä tietenkin kuinka tahansa, mutta SaPKolla tulee olemaan vaikeuksia, jos nykyinen jäähyjenotto jatkuu.


      • päätellen

        saPko on ajanut parkeilla koko kauden,hah,hah.


      • päätellen kirjoitti:

        saPko on ajanut parkeilla koko kauden,hah,hah.

        Ethän sinä raukka osaa edes SaPKoa kirjoittaa oikein ja jääkiekkotietämyskin tuntuu olevan aika heikoilla.

        SaPKolla on ihan hyvä nippu koossa, kyllä noilla äijillä on mahdollisuudet Mestisnousuun jos homma oikein natsaa kohdalleen.


      • olav1 kirjoitti:

        RoKin vahvuutta ei ole vielä kokeiltu, kuten ei Hermeksenkään (tai FPS:n).

        Karsintasarjassa voi käydä tietenkin kuinka tahansa, mutta SaPKolla tulee olemaan vaikeuksia, jos nykyinen jäähyjenotto jatkuu.

        Toivottavasti pleijareissa sallitaan vähän kovempi peli, nyt on tuntunut siltä että SaPKon ukkoa lähtee pelkästä hipaisusta jäähylle.

        Kovaa pelaavat kanadalaistyyliset joukkueet kuten SaPKo kärsii tuomareiden neitilinjasta. Kyseessä ei ole siis edes koukkimiset ja paidassaroikkumiset jota SaPKo ei harrasta van KOVA peli.

        Kummallista kun jääkiekossa ei nykyään saa edes kunnolla taklata, varsinkin kun kentällä luistelee esimerkiksi Tukian kaltaisia neitituomareita.


      • ompi
        SavoRULES kirjoitti:

        Ethän sinä raukka osaa edes SaPKoa kirjoittaa oikein ja jääkiekkotietämyskin tuntuu olevan aika heikoilla.

        SaPKolla on ihan hyvä nippu koossa, kyllä noilla äijillä on mahdollisuudet Mestisnousuun jos homma oikein natsaa kohdalleen.

        hyvä nippu häviöitä hah,hah


      • setätuomontupa
        SavoRULES kirjoitti:

        Toivottavasti pleijareissa sallitaan vähän kovempi peli, nyt on tuntunut siltä että SaPKon ukkoa lähtee pelkästä hipaisusta jäähylle.

        Kovaa pelaavat kanadalaistyyliset joukkueet kuten SaPKo kärsii tuomareiden neitilinjasta. Kyseessä ei ole siis edes koukkimiset ja paidassaroikkumiset jota SaPKo ei harrasta van KOVA peli.

        Kummallista kun jääkiekossa ei nykyään saa edes kunnolla taklata, varsinkin kun kentällä luistelee esimerkiksi Tukian kaltaisia neitituomareita.

        Ukkohan on pannut taas porukkaa ojennukseen,.heh,heh

        Kyllä on kivaa tekstiä lissee nuita vaan mamma nauroi silimät kyynelissä..

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000424&posting=22000000014491063

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001045&posting=22000000014491201


      • odotettaisiin
        olav1 kirjoitti:

        Jeppiksen/Etpon SaPKo varmaankin hoitelee, mutta miten veikkaat karsintasarjassa käyvän?

        Karsintasarjassa voisi olettaa pelaavan nämä joukkueet:

        HeKi
        Titaanit
        SaPKo
        RoKi
        FSP/Hermes

        Kolmen parhaan joukkoon pääseminen on aika kivinen tie. RoKin kanssa SaPKo voi olla samoilla viivoilla, mutta muut joukkueet lienevät asteen verran kovempia.

        Jos nyt ensin oodotettaisiin, pääseekö SaPKo edes karsintasarjaan.


      • olav1
        SavoRULES kirjoitti:

        Toivottavasti pleijareissa sallitaan vähän kovempi peli, nyt on tuntunut siltä että SaPKon ukkoa lähtee pelkästä hipaisusta jäähylle.

        Kovaa pelaavat kanadalaistyyliset joukkueet kuten SaPKo kärsii tuomareiden neitilinjasta. Kyseessä ei ole siis edes koukkimiset ja paidassaroikkumiset jota SaPKo ei harrasta van KOVA peli.

        Kummallista kun jääkiekossa ei nykyään saa edes kunnolla taklata, varsinkin kun kentällä luistelee esimerkiksi Tukian kaltaisia neitituomareita.

        Oli miten oli, SaPKon kannattaisi varautua tuohon nykyiseen tuomarilinjaan, vaikka se neitimäinen olisikin.

        Hieman pehmeämmällä pelillä voittoja tulisi nykyistä enemmän. Esimerkiksi HeKi-pelit kaatuivat paljolti tuohon jäähyilyyn.


      • olav1
        SavoRULES kirjoitti:

        Ethän sinä raukka osaa edes SaPKoa kirjoittaa oikein ja jääkiekkotietämyskin tuntuu olevan aika heikoilla.

        SaPKolla on ihan hyvä nippu koossa, kyllä noilla äijillä on mahdollisuudet Mestisnousuun jos homma oikein natsaa kohdalleen.

        "Jos homma oikein natsaa kohdalleen"

        Minusta nousu onnistuu jopa pikkaisen heikommalla pelillä, jos jäähyjä otetaan vähemmän. Tuomarilinjaan on vain sopeuduttava.


      • olav1 kirjoitti:

        Oli miten oli, SaPKon kannattaisi varautua tuohon nykyiseen tuomarilinjaan, vaikka se neitimäinen olisikin.

        Hieman pehmeämmällä pelillä voittoja tulisi nykyistä enemmän. Esimerkiksi HeKi-pelit kaatuivat paljolti tuohon jäähyilyyn.

        Ja on muuten kaatunut SaPKo monessa muussakin pelissä jäähyilyyn.

        Onneksi ainakin yleensä ne pleijaritpelit ovat kovaa vääntöä ja saa käyttää vähän rajumpiakin otteita kuin normaalissa sarjapelissä. Se tulee olemaan SaPKon onni.


    • Ville

      nöyrtyi HeKin edessä viime su 3-7. Yllättävän pieninumeroinen tappio SaPKolle, mutta HeKi kuulemma pelasi puoliteholla. Varmisteli vain Suomi-sarjan alkulohkon voiton.

      • olav1

        Vaikka SaPKoa kannatankin, niin on pakko myöntää, että HeKi on tällä hetkellä monta askelta SaPKoa edellä.

        Jos HeKi haluaa Mestikseen nousta, niin nykyisillä peliesityksillä se lienee helppoa.


      • Tärkeät pelit ovat edessä ja sinä mussutat täällä muinaishistorian tuloksia.

        vai pelasi HeKi(paremmin tunnettu nimellä Heinolan Kahvakiekko)puolivaloilla? Mistä tiedät ettei SaPKo pelannut varttivaloilla?


      • olav1 kirjoitti:

        Vaikka SaPKoa kannatankin, niin on pakko myöntää, että HeKi on tällä hetkellä monta askelta SaPKoa edellä.

        Jos HeKi haluaa Mestikseen nousta, niin nykyisillä peliesityksillä se lienee helppoa.

        Ainoa helppo Mestisnousu tapahtuu kabinetissa, kyllä sinun se pitäisi tietää Olavi?


      • Ville
        olav1 kirjoitti:

        Vaikka SaPKoa kannatankin, niin on pakko myöntää, että HeKi on tällä hetkellä monta askelta SaPKoa edellä.

        Jos HeKi haluaa Mestikseen nousta, niin nykyisillä peliesityksillä se lienee helppoa.

        on edessä ja niiden lopputuloksia on vaikea veikata. Mutta katellaan...


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Tärkeät pelit ovat edessä ja sinä mussutat täällä muinaishistorian tuloksia.

        vai pelasi HeKi(paremmin tunnettu nimellä Heinolan Kahvakiekko)puolivaloilla? Mistä tiedät ettei SaPKo pelannut varttivaloilla?

        2 vuorokautta vanhan jääkiekkotuloksen HeKi-SaPKo 7-3.

        Tuskin tätä aikaviivettä luetaan missään historian tutkimuksessa "muinaishistoriaksi".


      • näyttää
        SavoRULES kirjoitti:

        Tärkeät pelit ovat edessä ja sinä mussutat täällä muinaishistorian tuloksia.

        vai pelasi HeKi(paremmin tunnettu nimellä Heinolan Kahvakiekko)puolivaloilla? Mistä tiedät ettei SaPKo pelannut varttivaloilla?

        sapkopkop pelaavan sammutetuin lyhdyin.


      • Ville kirjoitti:

        2 vuorokautta vanhan jääkiekkotuloksen HeKi-SaPKo 7-3.

        Tuskin tätä aikaviivettä luetaan missään historian tutkimuksessa "muinaishistoriaksi".

        Itseasiassa voidaan lukea.

        Myös sinun nuppisi sisältö on muinaishistoriaa. Tarkemmin sanottuna sinullahan on kivikaudelta kotoisin olevat aivonjäänteet?

        Lisäksi voin mainita, ettet ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään joten voisit lopettaa siitä mussutuksen ihan yleisen etusi nimissä.


      • näyttää kirjoitti:

        sapkopkop pelaavan sammutetuin lyhdyin.

        Kuten sinä kirjoitustaidoistasi päätellen.


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Itseasiassa voidaan lukea.

        Myös sinun nuppisi sisältö on muinaishistoriaa. Tarkemmin sanottuna sinullahan on kivikaudelta kotoisin olevat aivonjäänteet?

        Lisäksi voin mainita, ettet ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään joten voisit lopettaa siitä mussutuksen ihan yleisen etusi nimissä.

        En todellakaan kehtaisi tuollaista suoltaa julkiselle palstalle ja nolata samalla itseäni.

        Mutta jokaisen on pärjättävä niillä eväillä, jotka on saanut...


      • Ville kirjoitti:

        En todellakaan kehtaisi tuollaista suoltaa julkiselle palstalle ja nolata samalla itseäni.

        Mutta jokaisen on pärjättävä niillä eväillä, jotka on saanut...

        Huono homma sinulle että sait noinkin kapiset "eväät"


      • sapkopkop
        SavoRULES kirjoitti:

        Kuten sinä kirjoitustaidoistasi päätellen.

        et tainnut tajuta,mutta olkoon niin olethan sen verran uuno,että oot jäänyt paljon muustakin paitsi hah,hah.


      • olav1
        SavoRULES kirjoitti:

        Ainoa helppo Mestisnousu tapahtuu kabinetissa, kyllä sinun se pitäisi tietää Olavi?

        Mutta ei se nousu pitäisi pelaamallakaan kovin vaikeaa olla. Nykykuntoinen HeKi on ainakin minun mielestäni Suomi-sarjan kovin joukkue. Kolmen joukkoon viiden sakissa pääseminen ei siis pitäisi olla vaikeaa, vaikka yllätyksiä voi toki sattua.


    • HÄH?

      onko tää muutaman tyypin oma puuhamaa?
      siirtäkee pois oikeeseen paikkaan..............

      • SaPKosta juteltiin ja SaPKo on osa Savonlinnaa.

        Ei luulis sinun persettä paljon kutittavan pieni lätkätalk tähän väliin.


      • Tex Willer
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKosta juteltiin ja SaPKo on osa Savonlinnaa.

        Ei luulis sinun persettä paljon kutittavan pieni lätkätalk tähän väliin.

        Asiaa SaPKo on osa savonlinnaa, joten siitä voidaan täällä keskustella
        aivan vapaasti.
        Sana on vapaa.
        UGH olen puhunut.

        SaPKo menee muuten Mestikseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe