Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

iLMaNKäSiä oKSeNTeLiJaT!

....

Mietin vaan että miten ihmeessä te pystytte oksentamaan ilman käsiä???Ku luin täällä jonkun aikaa sitten että useammat oksentavat ilman käsiä!Voisitteko kertoo miten ihmeessä se on mahdollista?Siskoni on bulimikko ja pelkään hänen oppivan pian oksentamaan ilman käsiä,niin mietin että miten se on käytännössä mahdollista ja voiko sen oppia nopeastikin?

8

1724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      aluksi hypin ihan hulluna kunnes teki mieli röyhtäistä ja sitten ´"röyhtäisee" pää alaspäin pönttöön niin että supistaa vatsalihaksia... kuukauden kuluttua voi oksentaa aina kun tuntee että ilma nousee mahasta. mut en ikinä osannutkaan oksentaa sormien avulla.

    • turmio

      siihen kehittyy ihan omat lihakset. Toisille se tuntuu olevan helppoa ja toisilta se ei suju koskaan. Tuntuu välillä että minut on suunniteltu bulimoimaan. En käytä käsiä juuri ollenkaan oksentamiseen ja ruokamäärät mitä ahmin ovat valtavia joten saan aika hyvin kaiken ulos koska en ole lihonut. En koskaan opetellut ilman käsiä yrjöämistä, se vaan onnistui. Saan oksennettua paremmin ilman käsiä eikä minun tarvitse valmistella itseäni yrjöämiseen hyppimällä tai hakkaamalla mahaa (mitä ei kannata tehdä..), minä vain oksennan jos haluan.

      • anabelle

        se on helppoa kun sen osaa... mahan saa tyhjennettyä kokonaan vain lihasten avulla! tosin kaloreita ehtii imeytyä aika paljon jo pitkien syöminkien aikana...


      • turmio
        anabelle kirjoitti:

        se on helppoa kun sen osaa... mahan saa tyhjennettyä kokonaan vain lihasten avulla! tosin kaloreita ehtii imeytyä aika paljon jo pitkien syöminkien aikana...

        kyllähän osa siitä ruoasta imeytyy, senpä takia minäkään en laihdu (tai ehkä, mutta tooooosi hitaasti). On kausia jolloin bulimointini ovat niin nopeita että kaloreiden imeytyminen on juuri olematonta, mutta varsinkin talvimasennuksessa syöpöttelen viisikin tuntia, välillä oksentaen, mutta jatkan kuitenkin kun en pysty lopettamaan.


    • Joyce*

      Toisaalta bulimiaa-sairastavan onni on osata oksentaa ilman käsiä. Itse en kuulu tähän joukkoon. Nimim. kädet ruvella. Mutta toisaalta olen taas hyvinhyvinhyvin onnellisessa asemassa. Käsien kipeytyminen, ja kurkun kipeytyminen estävät toisinaan oksentelemasta, ja tulee halu parantua. Mä toivon teille, jotka osaatte ilman käsiä oksentaa, lujasti tahdonvoimaa olla oksentamatta! Sitä myö kaikki tarttetaa!

    • no__life

      ...täysin vajaa ja jälkeen jääny ihminen. En ees tienny, että tollanen ois mahdollista. Mulla nyt on toisaalta niin saatanan huonot vatsalihakset, etten varmaan ees pystyis tohon. Mutta kaikkeahan voi ainaki kokeilla.

    • Nyrps

      Upeeta, mäkin haluun.

    • Anonyymi

      Kun rapulassa oskentaa, lähtee lasti. Kuin ammuttuna, ämpärin ehtii usein laittaan alle.
      Helvetin hikistä ja pakonomaista äksöniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe