Mitä mieltä olette onko toi Billy Meier napsinnu tosissaan noin hyviä kuvia ja Video pätkiä. Jos noi pitää vähäänkää kutia luulis noi mullistavan käsityksen Ufoihin.
http://www.steelmarkonline.com/ufo_photo_gallery.htm
http://www.steelmarkonline.com/video_and_8mm.htm
Oliskohan aitoja
14
1395
Vastaukset
- Meyerin
kuvat ja videot ol todistettu huijauksiks jo ajat sitte!?
- javlar
on tuore ja pitkä esittely Guido Moosbruggerin kirjasta ' And yet...They fly' jossa kerrotaan Billy Meierista.
- skeptikot
on yrittäny mollata meyeriä mut vaikee niitä on todistella huijauksiks kun ne on aitoja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Meier
Tässä vähän perustelua miten. Toiset mielivät käyttää luovuuttaan ufojen tekemiseen, ja näin nyhtää rahaa ja uskottavuutta hyväuskoisilta hölmöiltä vain omaksi ilokseen.
Mielestäni sokea-Reettakin näkee noista otoksista, että ne ovat väärennöksiä sekä erityisesti videopätkistä. Uskokoot kuitenkin kuka haluaa ja mihin haluaa minun puolestani.- Kalawera
Olin ja lukennut sen jostain mutta kaikkihan ne halutaan mitä todistetaan valehdella ja luokitella väärennöiksi etti vaan totuus tulisi julki mutta aika paljon toi äijjä on saanut kannattajia ympäri maailmaa että totuus tulisi julki
- Kalawera
javlar kirjoitti:
on tuore ja pitkä esittely Guido Moosbruggerin kirjasta ' And yet...They fly' jossa kerrotaan Billy Meierista.
Ootkos lukennu sen kirjoja ja miltä ne vaikuttaa
- Kalawera
skeptikot kirjoitti:
on yrittäny mollata meyeriä mut vaikee niitä on todistella huijauksiks kun ne on aitoja.
Olen kyllä vahvasti samaa mieltä meinaa on se pikkusen monta kuvaa ja aineistoa julkaissu et kyyllä taustalla täytyy olla perää ...aineskin toivon niin :)
- Kalawera
Owashi kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Meier
Tässä vähän perustelua miten. Toiset mielivät käyttää luovuuttaan ufojen tekemiseen, ja näin nyhtää rahaa ja uskottavuutta hyväuskoisilta hölmöiltä vain omaksi ilokseen.
Mielestäni sokea-Reettakin näkee noista otoksista, että ne ovat väärennöksiä sekä erityisesti videopätkistä. Uskokoot kuitenkin kuka haluaa ja mihin haluaa minun puolestani.Jo mä oinastelinki et sun ottamas kuvat ja video setin on ainuastaan oikeita juttuja et kaikki muut on hujjareita. Sun kannattais syvälisemmin alkaa tutustuu alan kirjallisuuteen (esim Luukasen kirjoihin) ja käydä Ufo konferenseissa et sulla alkais toi maailman kuva olee pikkusen selkeempi kuin mitä Oulun taivaalla tapahtuu
- epis
Kalawera kirjoitti:
Jo mä oinastelinki et sun ottamas kuvat ja video setin on ainuastaan oikeita juttuja et kaikki muut on hujjareita. Sun kannattais syvälisemmin alkaa tutustuu alan kirjallisuuteen (esim Luukasen kirjoihin) ja käydä Ufo konferenseissa et sulla alkais toi maailman kuva olee pikkusen selkeempi kuin mitä Oulun taivaalla tapahtuu
ajatuksilla sinun kanssa tuon hieman höppänän kanssa. Ehkä hän hieman rauhoituu kun päästää suurimmat höyryt päästä pois. Kumma kun nyt hänelle tapahtuu yhtä sun toista, kun aiemmin oli täysin eri mieltä.
Kannattaa pitää viellä pientä hajurakoa häneen, kun ei tiedä onko lintu vai kala.
Tyyli pysyy samana, muiden käsityksillä ei mitään arvoa. Mutta hänellä on se oikea tieto kaikesta.
Ilmeisesti erehtymätön ja täydellinen persoona. Noita syntyy kai kerran kahdessa tuhanessa vuodessa maapallolle ? Olenko sittenkin erehtynyt ? - Kalawera
epis kirjoitti:
ajatuksilla sinun kanssa tuon hieman höppänän kanssa. Ehkä hän hieman rauhoituu kun päästää suurimmat höyryt päästä pois. Kumma kun nyt hänelle tapahtuu yhtä sun toista, kun aiemmin oli täysin eri mieltä.
Kannattaa pitää viellä pientä hajurakoa häneen, kun ei tiedä onko lintu vai kala.
Tyyli pysyy samana, muiden käsityksillä ei mitään arvoa. Mutta hänellä on se oikea tieto kaikesta.
Ilmeisesti erehtymätön ja täydellinen persoona. Noita syntyy kai kerran kahdessa tuhanessa vuodessa maapallolle ? Olenko sittenkin erehtynyt ?Joo Taitaa olla pikkusen liian pieni putki mihin tuijjottaa no eiköhän aika opeta kun hän alkaa perehtymää kunnolla Ufo ainestoihin. Taitaa olla muutenkin nuori yksilö ajattelemaan aivoilla montaa asiaa kerrallaan
Kalawera kirjoitti:
Jo mä oinastelinki et sun ottamas kuvat ja video setin on ainuastaan oikeita juttuja et kaikki muut on hujjareita. Sun kannattais syvälisemmin alkaa tutustuu alan kirjallisuuteen (esim Luukasen kirjoihin) ja käydä Ufo konferenseissa et sulla alkais toi maailman kuva olee pikkusen selkeempi kuin mitä Oulun taivaalla tapahtuu
En ole väittänyt, että kaikki muut ovat väärennöksiä. Olen väittänyt, että on väärennöksiäkin, kuten muunmuumuassa tuo Meier on tunnettu kovasti sellaisesta maineestaan, sekä asia on todistettu.
Kalawera kirjoitti:
Joo Taitaa olla pikkusen liian pieni putki mihin tuijjottaa no eiköhän aika opeta kun hän alkaa perehtymää kunnolla Ufo ainestoihin. Taitaa olla muutenkin nuori yksilö ajattelemaan aivoilla montaa asiaa kerrallaan
Monologia kahden oman persoonansa kanssa, sangen lystikästä, mutta päämäärä on hämärä.
- aina näitä samoja
vanhoja kuluneita kuvia ja videoklippejä? Eikö uhvoista ole sitten 70-luvun saatu kuvia mitään? No, pelkkää mielikuvitusta taitaa olla koko juttu. Olen menettänyt kiinnostukseni näihin ufo-asioihin, kun niin vähän on mitään uutta ihmeellistä tapahtunut.
- Kalawera
Laitoin saman merkille et aika hyviä kuvia on saatu 70: luvulla mut kaveri jaksaa kyllä tänä päivänäkin kirjotella kirjoja sieppauksistaan ja vaihtaa kokemuksia ihmisten kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592