Uusin Suosikki

kili

2 aukeaman juttu Michaelista, tiedä sitten kuinka fiksua asiaa se sisältää, mutta varmaankin uusimmille faneille voi löytyä informaatiota.
Ei oo suosikissa ollutkaan juttua Michaelista sitten Suomen konsertin jälkeen. ( ainakaan monen sivun juttua).

8

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon michael fani......

sanoit,meinaan et mä meen heti ostaan sen lehen tosta viereisestä kaupasta!!!!

• Ninni

Ostin lehen samantie koulun jälkeen ja ihan loistava juttu!!!

• minkki

Nuo jotkut jutut tuossa Suosikin jutussa ovat vähän kyseenalaisia, kuten se että Michael leikautti nenänsä koska ei ollut tyytyväinen ulkonäköönsä?
      Ja siinä ei puhuta mitään vitiligosta mikä aiheutti ihon vaalenemisen ja luultavasti myös nenäleikkaukset...

• Tietääkseni ihosairaus ei pienennä nenää, joten kyllä niitä nenäleikkauksia on ollut. Itseäni kyllä ihmetytti väittämä, että Jackson olisi tosiaankin ostanut sen happikaapin 80-luvulla. Eikös se vain ollut Michaelin keksimä huhu, jonka hän tahallaan vuoti lehdistölle?

Jostain olen lukenut (en muista mistä), että Jacksonin isä Joe oli muutaman kerran pilkannut Michaelin isoa nenää hänen nuoruudessaan. Siitä voisi johtua nämä nenäleikkaukset.

• minkki
        eras_mj-fani kirjoitti:

Tietääkseni ihosairaus ei pienennä nenää, joten kyllä niitä nenäleikkauksia on ollut. Itseäni kyllä ihmetytti väittämä, että Jackson olisi tosiaankin ostanut sen happikaapin 80-luvulla. Eikös se vain ollut Michaelin keksimä huhu, jonka hän tahallaan vuoti lehdistölle?

Jostain olen lukenut (en muista mistä), että Jacksonin isä Joe oli muutaman kerran pilkannut Michaelin isoa nenää hänen nuoruudessaan. Siitä voisi johtua nämä nenäleikkaukset.

Siis en mä tarkoittanut että se sairaus nenää pienensi, vaan sen TAKIA Michael pienens inenäänsä. Koska leveä nenä ja afro vaalean ihon kanssa näyttää hieman...omituiselta.

• dvx
        minkki kirjoitti:

Siis en mä tarkoittanut että se sairaus nenää pienensi, vaan sen TAKIA Michael pienens inenäänsä. Koska leveä nenä ja afro vaalean ihon kanssa näyttää hieman...omituiselta.

Leikkautti nenäänsä jo pariin otteeseen ennen kuin iho vaalentui. Ja kyllä ihan sen takia, ettei ollut tyytyväinen ulkonäköönsä, sen takia niitä tehdään, joten mitä kyseenalaista tuossa "huhussa" on?

• werbnmmm
        eras_mj-fani kirjoitti:

Tietääkseni ihosairaus ei pienennä nenää, joten kyllä niitä nenäleikkauksia on ollut. Itseäni kyllä ihmetytti väittämä, että Jackson olisi tosiaankin ostanut sen happikaapin 80-luvulla. Eikös se vain ollut Michaelin keksimä huhu, jonka hän tahallaan vuoti lehdistölle?

Kuva Michaelista happikammiossa oli jonkun ottama, kun hän vain tutki sisältä millainen laite on. Joku oli ottanut kuvan ja sitten siihen oli liitetty typerä tarina. Tuskin MJ itse sitä rupesi levittämään.

• moonwalker7

Jep sano tuon Oprahille 1993

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 316
      4418
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      189
      2020
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1433
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      71
      1294
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      962
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      879
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      736
    Aihe