Puhutaan mitä

puhutaan...

Niin kyllä minun mielestäni Jaguar XJ on yksi tyylikkäimpiä autoja mitä Suomen teillä liikkuu. Itse ajan perhe/rahasyistä eri merkkisellä autolla mutta voin silti myöntää tulevani hyvälle päälle aina kun näen XJ:n.
Ehkä vielä jonain päivänä minäkin...

10

2112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

      XJ on upea auto, mutta kyllä S-typekin on melkoinen ilmestys, kun vastaan tulee. Molemmat erottuvat mukavasti harmaasta massasta...

    • olet

      harvinaisen oikeassa!! jag XJ on niitä hienoinpia autoja mitä olen koskaan edes nähnyt. niin sulava muotoilu ja melko yleinen. onneksi yhdellä porholla, joka asuu samalla kadulla on uusin jag! saan ihastella sitä joka päivä. ei ainakaan tule ikävä XJ:tä. XD

      • tiedät

        "onneksi yhdellä porholla, joka asuu samalla kadulla on uusin jag!"

        Sen että onko se sun naapuris nyt ihan porho? Kyllähän niitä saa nyt, kun vaan uskaltaa ottaa pikkasen lainaa, luultavsti naapuris nyt makselee osamaksuja ja sä samaan aikaan luulet sen olevan jokin porho, buaahahaa salli mun nauraa. Jaguar tuppaa olemaan nykyään niin nousukasmaisten eli pikkurikkaitten auto ettei tosikaan.

        "saan ihastella sitä joka päivä."

        Niin moni ihastelee toisen velalla ostettua autoa, naapuris ei vaan kehtaa näyttää köyhältä ja sen seurauksena täytyy ostaa Jaguar.


      • iloisia
        tiedät kirjoitti:

        "onneksi yhdellä porholla, joka asuu samalla kadulla on uusin jag!"

        Sen että onko se sun naapuris nyt ihan porho? Kyllähän niitä saa nyt, kun vaan uskaltaa ottaa pikkasen lainaa, luultavsti naapuris nyt makselee osamaksuja ja sä samaan aikaan luulet sen olevan jokin porho, buaahahaa salli mun nauraa. Jaguar tuppaa olemaan nykyään niin nousukasmaisten eli pikkurikkaitten auto ettei tosikaan.

        "saan ihastella sitä joka päivä."

        Niin moni ihastelee toisen velalla ostettua autoa, naapuris ei vaan kehtaa näyttää köyhältä ja sen seurauksena täytyy ostaa Jaguar.

        Loistava, viiltävä ja paljon puhuva arvio. Kiitos.
        Terveisin toinen tappiin asti velkainen jaguaariton.
        "Buahhahaa"?


      • ed.
        iloisia kirjoitti:

        Loistava, viiltävä ja paljon puhuva arvio. Kiitos.
        Terveisin toinen tappiin asti velkainen jaguaariton.
        "Buahhahaa"?

        vai olet sinä sitä mieltä. no sulla ei kyllä todellakaan oo pienintäkään haisua siitä kuka se "porho" on ja mitäs se sulle sitten taas kuuluu jos joku tykkää jaggeista. ei voi mitään jos sitten on tollanen lada-fani ettei muita automerkkejä tiedäkkään! hahhah


      • välittäkö
        ed. kirjoitti:

        vai olet sinä sitä mieltä. no sulla ei kyllä todellakaan oo pienintäkään haisua siitä kuka se "porho" on ja mitäs se sulle sitten taas kuuluu jos joku tykkää jaggeista. ei voi mitään jos sitten on tollanen lada-fani ettei muita automerkkejä tiedäkkään! hahhah

        asiallista jaguaari-keskustelua löytyy:

        http://kissakulma.jagclub.net/


      • paikka...
        tiedät kirjoitti:

        "onneksi yhdellä porholla, joka asuu samalla kadulla on uusin jag!"

        Sen että onko se sun naapuris nyt ihan porho? Kyllähän niitä saa nyt, kun vaan uskaltaa ottaa pikkasen lainaa, luultavsti naapuris nyt makselee osamaksuja ja sä samaan aikaan luulet sen olevan jokin porho, buaahahaa salli mun nauraa. Jaguar tuppaa olemaan nykyään niin nousukasmaisten eli pikkurikkaitten auto ettei tosikaan.

        "saan ihastella sitä joka päivä."

        Niin moni ihastelee toisen velalla ostettua autoa, naapuris ei vaan kehtaa näyttää köyhältä ja sen seurauksena täytyy ostaa Jaguar.

        kun ei pysty kuin kadehtimaan muita. Nykyään kuitenkin XJ:t ja S-typet ovat tuollaiselle "velattomalle" arvostelijalle saavuttamattomissa. Onhan se kiva ajella corollalla ja käydä pari kertaa vuodessa laskettelemassa ylläksellä. Jos naapuri laittaa rahansa Jaguaariin niin sitten arvostellaaan hänen valintaansa.
        ps.en harrasta laskettelua mutta ajan XJ:llä


      • tiedostaja
        paikka... kirjoitti:

        kun ei pysty kuin kadehtimaan muita. Nykyään kuitenkin XJ:t ja S-typet ovat tuollaiselle "velattomalle" arvostelijalle saavuttamattomissa. Onhan se kiva ajella corollalla ja käydä pari kertaa vuodessa laskettelemassa ylläksellä. Jos naapuri laittaa rahansa Jaguaariin niin sitten arvostellaaan hänen valintaansa.
        ps.en harrasta laskettelua mutta ajan XJ:llä

        "Nykyään kuitenkin XJ:t ja S-typet ovat tuollaiselle "velattomalle" arvostelijalle saavuttamattomissa."

        Ei se nyt ihan noinkaan mene, kyllä niitä näkyy nykyään katukuvassa aina silloin tällöin ja saahan niitä tuotua Saksastakin nykyään edullisesti. Kyllä niillä nykyään ajelee ihan duunaritkin, että tiedoksi vain. Tietenkin uusilla Jageilla ajelee hyvin menestyvät liikemiehet.


    • nissan mies

      Samaa mieltä.
      Skidinä kotikadulla stadissa oli aina parkissa hopeanharmaa XJ.
      Siinä me nuijapäät joukolla ihmeteltiin kahta pakoputkea ja tankinkorkkia.
      Sitten joskus kun lapset ovat lentäneet pesästä ja asunto on maksettu, aion hemmotella itseäni valkoisella XJ:llä.

    • mieltä

      Ei lisättävää.
      (Ehkä) Vielä jonain päivänä minäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2122
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      989
    5. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      980
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      93
      953
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe