Laskettuaika on jo ohitettu, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Tänä aamuna vessassa käydessä tuli veristä vuotoa, aika niukkaa ja hieman ruskehtavaa. Mitä se voi olla?? Sairaalanmeno-ohjeissa sanotaan, että pitää lähteä heti jos tulee runsasta ja kirkasta verta, mutta ei tarvitse lähteä jos se on niukkaa ja ruskehtavaa. Onko jollakin ollut tällaista? Onko tämä nyt vihdoinkin synnytyksen alkamista vai jotakin ihan muuta? Vakavaako? Missään paikkaa en tunne kipua, eikä vuotoakaan ole paljon (vähän tulee kyllä siteeseenkin).
verinen vuoto - apua!
3
4146
Vastaukset
- äiti
IIK! joku saattaa päästä synnyttämään...näin kävi minulla: aamupäivällä huomasin että pikkuhousuissani oli tosi niukasti rusehtavaa vuotoa. iltapäivällä rupes lapsivettä tulemaan ja tyttö syntyi yöllä klo 01.43. eli ensimmäiset merkit synnytyksen käynnistymisestä oli tuo rusehtava niukka vuoto. voipi olla että pääset tositoimiin,ehkä saat vauva syliisi jo tänään.. =D odottele ja kuulostele,jos vaikka rupeais supistelemaan.muista nyt levätä niin kauan kuin pystyt,jos synnytyksesi nyt käynnistyy niin onpahan ainakin voimia varastossa.onnea teille ja tulehan joskus kertomaan kuulumisia!
- sandra
Hei!Itselläni OLI SUPISTUKSET JO KESTÄNEET 2 PÄIVÄÄ EIKÄ MITÄÄN VUOTOA OLLUT TULLUT,vihdoin kun päästiin synnyttään sairaalaan (kohdunkaula auennut)niin joskus 8h ennen syntymää rupesi tuleen veristä vuotoa.synnytys kesti kokonaisuudessaan kesti 12,5h ja supistelut(kipeitä sellaisia) pari päivää.Yhdellä kaverillani tosin limatulppa irtosi jo paria viikkoa ennen synnytystä.Mutta toivottavasti pääset jo itse asiaan,onnea!
- emilai
Taitaa tosiaan synnytys lähetä :) Onnea vain kovasti! :)Mutta jos pelottaa niin mieluummin sitten käynti neuvolassa tai ä-polilla tai sitten soitto jompaan kumpaan kuin miettiminen kotona..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842