Päivää arvon asiantuntijat!
Tuli hieman hutkittua tuolla rakennuskohteessa ja käytettyä 3x1,5S-kaapelia "loikkarille".. Johto on jo seinässä enkä jaksaisi vaihtaa sitä, joten mites se loikkari saadaan kytkettyä kahdella johtimella? En viitsisi etiikkasyihin vedoten teipata KeVi:ä ja käyttää vaiheena.
Kauhealla kiiruulla piti kaikki ulkoseiniin tuleva lyödä kuntoon ja ei kait siinä ihan kaikkea huomannut sillä hetkellä. Jos kahdella ei saa laillisesti toimimaan, ruuvaan kyprocin auki perkeles ja vaihdan sinne 5x1,5S:n jota löytyy kyllä...
Vaihtokytkin 2:lla johtimella
7
14206
Vastaukset
- etikoita
ajattele ja onhan sitä kutistesukkaakin myytävänä.
Jos sattuisi joku tarkastaja pistokokeen tekemään niin tuskin huomaa kun ei teippiä käytä.- omaan
oikea kunnon sähkömies ei tee koskaan kevistä virtajohtoa, semmoista tekevät vain putkenmurtajat. Loikkaria ei saa toimimaan millään ilveellä kahdella johdolla, mutta kuten joku on ehdottanut, niin sysäri toimii.
- on......
laittaa kytkimien tilalle painikkeet ja rasiaan sysäysrele esim.esmi NF-8.
- kulkurin kytkentä
Nimellä kutsuttu kytkentä onnistuu kahdella johtimella, mutta siinä pitää katkoa nollaa joten se on laiton ja vaarallisempi kuin kevin käyttäminen hyvin merkittynä.
Paras on kuitenkin tuo painonappisysteemi.- sähkö-mikko
Kyseessä on kuitenkin sellainen tila (kodinhoitohuone), johon en viitsi painonappeja laittaa, kun niitä ei ole muuallakaan.. Ennemmin sitten seinä auki, ei niitä ole edes nauhoitettu ym. vielä. Mutta taidan vetää kutistesukan siihen KeVin päälle, perkeles! Voi olla että yöllä herään ja pakon sanelemana jätän KeVit käyttämättä...;)
- irroitus
sähkö-mikko kirjoitti:
Kyseessä on kuitenkin sellainen tila (kodinhoitohuone), johon en viitsi painonappeja laittaa, kun niitä ei ole muuallakaan.. Ennemmin sitten seinä auki, ei niitä ole edes nauhoitettu ym. vielä. Mutta taidan vetää kutistesukan siihen KeVin päälle, perkeles! Voi olla että yöllä herään ja pakon sanelemana jätän KeVit käyttämättä...;)
vie pari minuuttia ja takaisin laitto kolme, ei siinä sen suurempi työ ole. Lähes joka työmaalla joku levy otetaan irti, kun jotain on unohtunut laittaa, parempi tehdä kunnolla, niin eipä ainakaan jää vaivaamaan mieltä.
- ei asentaja
Tuli hieman hutkittua tuolla rakennuskohteessa ja käytettyä 3x1,5S-kaapelia "loikkarille".. Johto on jo seinässä enkä jaksaisi vaihtaa sitä,
Tässä se nähtiin taas,kiiren jalkoihin jää ammattitaito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006