hermoratahierojat

kertokaa

Hermoratahierojat kertokaa minulle hoitotuloksista, joita olette saaneet asiakkaillenne. Olen valmistunut hermoratahierojaksi ja nyt on kynnys toiminnan aloittamisessa, koska olen vähän epäilevällä mielellä hoitotulosten suhteen!!!

10

4667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmistuin hermoratahierojaksi kesäkuussa 2005.
      Minulla on muutamia sännöllisesti hoitoon tulevia asiakkaita ja uusia ilmaantuu aina silloin tällöin.

      Hermoratahieronta on kokemukseni mukaan ollut hyödyllista mm. neuropatiasta kärsivälle, fibromyalgiaa potevalle ja eräille muille hermoperäisistä kivuista kärsiville (kolmoishermosärky, karpaalikanavan hermopinne). Monet ovat sanonneet hermoratahieronnan olleen rentouttavaa (urheilijan ylikunto, hampaiden toisiaan vastaan pureminen yöllä).

      Vie hetken aikaa ennen kuin alkaa luottamaan uuden terapian parantavaan kykyyn. Praktiikan mukana kokemus karttuu ja itseluottamus kasvaa.

      Parhain terveisin

      [email protected]

      Ps. Halutessasi voi kirjoittaa.

      • hieroja

        masseur toi sun käyntikortti jaksaa aina naurattaa! Ammattimainen hieroja :) Ja rekisteröity toiminimi :) Onko muitakin yrityksiä olemassa kuin rekisteröityjä? Kaikkia ei kyllä tarvitse kaupparekisteriin merkitä.
        Toivon mukaan et saa asiakkaille vahinkoa aikaiseksi, koska et saa vakuutusta omalle toiminnallesi.


      • illi
        hieroja kirjoitti:

        masseur toi sun käyntikortti jaksaa aina naurattaa! Ammattimainen hieroja :) Ja rekisteröity toiminimi :) Onko muitakin yrityksiä olemassa kuin rekisteröityjä? Kaikkia ei kyllä tarvitse kaupparekisteriin merkitä.
        Toivon mukaan et saa asiakkaille vahinkoa aikaiseksi, koska et saa vakuutusta omalle toiminnallesi.

        Hei!Ole vaan rohkea ja rupea hommiin.Itse valmistuin 1991 hermoratahierojaksi ja alusta lähtien oli oikein jonoa vastaanotolle.Suulla piti kyllä tehdä paljon "töitä" kun kerroin mitä tämä hieronta on.Asiakkaita kyllä riitti,tein ihan työkseni yrittäjänä kolme vuotta ,vuoden tauko ja kovan kysynnän vuoksi aloiti uudelleen ja sitä kesti vähän yli vuoden.Sitten alkoi tympiä-ei työ vaan se ettei ns."kuulunut mihinkään".Lopetin ja menin aivan muihin töihin.Edelleen teen jonkon verran-tuttavia ja sukulaisia hoitele.Toivon sinulle voimia ja uskallusta,rohkeutta ja kaikkea hyvää urallasi.
        Olisi kiva tietää miten homma etenee??!!Muistathan hakea STARTTIRAHAA aloittaessasi yrityksen.


      • hierojille
        illi kirjoitti:

        Hei!Ole vaan rohkea ja rupea hommiin.Itse valmistuin 1991 hermoratahierojaksi ja alusta lähtien oli oikein jonoa vastaanotolle.Suulla piti kyllä tehdä paljon "töitä" kun kerroin mitä tämä hieronta on.Asiakkaita kyllä riitti,tein ihan työkseni yrittäjänä kolme vuotta ,vuoden tauko ja kovan kysynnän vuoksi aloiti uudelleen ja sitä kesti vähän yli vuoden.Sitten alkoi tympiä-ei työ vaan se ettei ns."kuulunut mihinkään".Lopetin ja menin aivan muihin töihin.Edelleen teen jonkon verran-tuttavia ja sukulaisia hoitele.Toivon sinulle voimia ja uskallusta,rohkeutta ja kaikkea hyvää urallasi.
        Olisi kiva tietää miten homma etenee??!!Muistathan hakea STARTTIRAHAA aloittaessasi yrityksen.

        Hierojat ja kampaajat eivät saa starttirahaa. Kysy vaikka työvoimatoimistosta.


      • tuloksista
        illi kirjoitti:

        Hei!Ole vaan rohkea ja rupea hommiin.Itse valmistuin 1991 hermoratahierojaksi ja alusta lähtien oli oikein jonoa vastaanotolle.Suulla piti kyllä tehdä paljon "töitä" kun kerroin mitä tämä hieronta on.Asiakkaita kyllä riitti,tein ihan työkseni yrittäjänä kolme vuotta ,vuoden tauko ja kovan kysynnän vuoksi aloiti uudelleen ja sitä kesti vähän yli vuoden.Sitten alkoi tympiä-ei työ vaan se ettei ns."kuulunut mihinkään".Lopetin ja menin aivan muihin töihin.Edelleen teen jonkon verran-tuttavia ja sukulaisia hoitele.Toivon sinulle voimia ja uskallusta,rohkeutta ja kaikkea hyvää urallasi.
        Olisi kiva tietää miten homma etenee??!!Muistathan hakea STARTTIRAHAA aloittaessasi yrityksen.

        ...kun sinulle oli tunkua hoitoon, niin kertoisitko millaisiin vaivoihin sait annettua apua heille. Mulla on tarkoitus aloittaa hoitoja sivutoimisesti ja siihen ei tukia saa.... Mikä siinä tympi "ei kuulunut Mihinkää" tarkoitatko rekiteröitymistä?


      • illi
        illi kirjoitti:

        Hei!Ole vaan rohkea ja rupea hommiin.Itse valmistuin 1991 hermoratahierojaksi ja alusta lähtien oli oikein jonoa vastaanotolle.Suulla piti kyllä tehdä paljon "töitä" kun kerroin mitä tämä hieronta on.Asiakkaita kyllä riitti,tein ihan työkseni yrittäjänä kolme vuotta ,vuoden tauko ja kovan kysynnän vuoksi aloiti uudelleen ja sitä kesti vähän yli vuoden.Sitten alkoi tympiä-ei työ vaan se ettei ns."kuulunut mihinkään".Lopetin ja menin aivan muihin töihin.Edelleen teen jonkon verran-tuttavia ja sukulaisia hoitele.Toivon sinulle voimia ja uskallusta,rohkeutta ja kaikkea hyvää urallasi.
        Olisi kiva tietää miten homma etenee??!!Muistathan hakea STARTTIRAHAA aloittaessasi yrityksen.

        Hei oli vähän epämääräinen lause.Tarkoitin että minä itse en kuulunut mihinkään;eli ei työkavareita ja sitä kautta sosiaaliset suhteet ns.ei asiakkaisiin olivat vähäiset.Olen seurallinen tyyppi ja kaipasin työyhteisöä...toivottavasti ymmärsit.Tein hierojan hommaa monta vuotta kyl siinä ajassa rupeaa tympimään jo itse työki.Ainaki mulla.
        Tiedoksi vaan että mä sain starttirahaa!!!!Puoli vuotta maksoivat ja ihan itse työkkärissä ehdottivat.Ajat vissiin muuttuneet-siit on jo toistakymmentä vuotta.Että sillee.


      • illi
        tuloksista kirjoitti:

        ...kun sinulle oli tunkua hoitoon, niin kertoisitko millaisiin vaivoihin sait annettua apua heille. Mulla on tarkoitus aloittaa hoitoja sivutoimisesti ja siihen ei tukia saa.... Mikä siinä tympi "ei kuulunut Mihinkää" tarkoitatko rekiteröitymistä?

        Lisää asiaa.Astmaan issiakseen reumaan lähinnä saivat apua.Toki lihasjännityskin laukesi siinä samalla.Tiedät varmaan itsekin kun h.hieroja kerran olet.Mun asiakaskunta oli 4-94 vuotiaita suurin osa kuitenkin työikäisiä ja eläkeläisiä.


      • hieroja
        illi kirjoitti:

        Hei oli vähän epämääräinen lause.Tarkoitin että minä itse en kuulunut mihinkään;eli ei työkavareita ja sitä kautta sosiaaliset suhteet ns.ei asiakkaisiin olivat vähäiset.Olen seurallinen tyyppi ja kaipasin työyhteisöä...toivottavasti ymmärsit.Tein hierojan hommaa monta vuotta kyl siinä ajassa rupeaa tympimään jo itse työki.Ainaki mulla.
        Tiedoksi vaan että mä sain starttirahaa!!!!Puoli vuotta maksoivat ja ihan itse työkkärissä ehdottivat.Ajat vissiin muuttuneet-siit on jo toistakymmentä vuotta.Että sillee.

        Itse sain myös startti rahan! Siitä on vuosi nyt. Riippuu paljon asuinpaikasta miten asian käsittelevät.


    • vimpula

      Hei!
      Vastaan sinulle joka olet epäilevällä kannalla hermoratahieronnan suhteen. Itse olen tehnyt ko hoitoja viisi vuotta hyvin tuloksin. Fibromyalgikot ovat saaneet helpotusta kipuihinsa, selkärankareumaatikko sai hyvän avun, onpa jopa kaksi tullut raskaaksi vaikka lääkäri oli heille sanonut ettei koskaan vaikka vikaa ei kummastakaan löytynyt. Seitsemän selkäleikkauksen jäljiltä eräs asiakkaistani voi taas pyöräillä ja haravoida pihaa yms. Kysy lisää jos haluat keskustella..

    • Anonyymi

      Aila hyvin vie lukijana ja aiheesta kiinnostuneena uskoa hermoratahieronnasta, jos koulutuksen käynyt hierojakin epäilee hieronnan tuloksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe