Onko kukaan huomnnut,että suklaa aiheuttaa ongelmia.Itselläni menee helposti vatsa sekaisin suklaan syönnin jälkeen. Missä vika??
Suklaa
6
8995
Vastaukset
- ..kans..
.. menee, kun on laktoosi-intoleranssi
- joo suklaasta
Mulla menee suklaan syömisen jälkeen samantien kasvojen iho ihan laikukkaan punaiseksi. Muita oireita ei ole, ja syönkin suklaata silloin tällöin kun ei tuosta pahempaa haittaa ole.
- Vakavasti
Olen jo pitkään ihmetellyt, miksi mullakin ja syy on löytynyt: monissa suklaissa on E407 ja se tosiaan pilaa aika pian ihonkin. Panda vastasi kyselyyni ja sanoi, etteivät käytä ollenkaan missään tuotteessa karrageenia E407 ja niistä mun makuun on FEVER ja tumma minttutäytesuklaa. Olis kiva kuulla, onko eroa muihin merkkeihin muilla. Olen seurannut tuota jo muutaman kuukauden eikä iho ole huonontunut noista ollenkaan.
Tämä rottakoe kannattaa tulostaa talteen ja ihmetellä, miksi meillä nykyään on niin monenlaisia vaivoja:
http://ehp.niehs.nih.gov/members/2001/109p983-994tobacman/tobacman-full.html- Viestin aloit.
suklaa oli Porvoolaisen valmistajan tummaasuklaata.Hyvänmakuista mutta ei taida minulle sopia.
- rasvaista
ja raskasta. Syö vähemmän niin vatsasikin kestää.
- Anonyymi
Ai että olenko. Olen huomannut saman siksi päätin että lopetan suklaiset asiat. Heti tulee todella kipeä olo ja maha menee kuralle. Mulla vaikuttaa myös uneen. Monta negatiivista asiaa mitä suklaa itselle aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405501Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2332979Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702129
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 701860
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389