Onko kukaan huomnnut,että suklaa aiheuttaa ongelmia.Itselläni menee helposti vatsa sekaisin suklaan syönnin jälkeen. Missä vika??
Suklaa
6
7214
Vastaukset
- ..kans..
.. menee, kun on laktoosi-intoleranssi
- joo suklaasta
Mulla menee suklaan syömisen jälkeen samantien kasvojen iho ihan laikukkaan punaiseksi. Muita oireita ei ole, ja syönkin suklaata silloin tällöin kun ei tuosta pahempaa haittaa ole.
- Vakavasti
Olen jo pitkään ihmetellyt, miksi mullakin ja syy on löytynyt: monissa suklaissa on E407 ja se tosiaan pilaa aika pian ihonkin. Panda vastasi kyselyyni ja sanoi, etteivät käytä ollenkaan missään tuotteessa karrageenia E407 ja niistä mun makuun on FEVER ja tumma minttutäytesuklaa. Olis kiva kuulla, onko eroa muihin merkkeihin muilla. Olen seurannut tuota jo muutaman kuukauden eikä iho ole huonontunut noista ollenkaan.
Tämä rottakoe kannattaa tulostaa talteen ja ihmetellä, miksi meillä nykyään on niin monenlaisia vaivoja:
http://ehp.niehs.nih.gov/members/2001/109p983-994tobacman/tobacman-full.html- Viestin aloit.
suklaa oli Porvoolaisen valmistajan tummaasuklaata.Hyvänmakuista mutta ei taida minulle sopia.
- rasvaista
ja raskasta. Syö vähemmän niin vatsasikin kestää.
- Anonyymi
Ai että olenko. Olen huomannut saman siksi päätin että lopetan suklaiset asiat. Heti tulee todella kipeä olo ja maha menee kuralle. Mulla vaikuttaa myös uneen. Monta negatiivista asiaa mitä suklaa itselle aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768