Haluton akka

makaa vaan

Mikähän nykyaikana noita akkoja vaivaa, makaavat ja syövät vaan, lihovat ja laiskistuvat, yhä useampi nainen on vaan. Elämisestä ei voi puhuakaan. Siksi niin moni mies käy omilla reissuillaan, tutuiksi on tullut minullekin mm viipuri, tallinna, suomusjärvi, lapinjärvi, sekä monet muut iloiset paikat.
Miksi naisista on tullut pelkästään oman perseensä lihottajia, mikä niitä vaivaa.

21

6920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaret

      Sen koommin on tehty vain typeriä lumppuja.

    • se kun

      ei jaksa kodin hoitamisen, lasten ja miehen passaamisen jälkeen muutakaan! Kaljamahaisen piereskelevän mitään saamattoman ukon tuijotteleminen ja romantiikan tajuamattomuuden katseleminen, kiihottaa enemmän vaikka lyhtypylväs!

      • no no

        mutta kun ei ne kotona mitään tee, töistä palatessani kaikki on ihan levällään, ja myös jää jos en itse siivoa paikkoja.


    • ...

      Ei varmaan ole elämäniloa jäljellä jos kotonakin vain "akaksi" kutsutaan. Varmasti tilanne olisi toinen jos "ukko" kotona kutsuisi edes kunnioittavilla nimillä!!!

      • emppu48

        Niin,ainahan se on vika ukossa.Ite ollaan vaan niin täytellinen,että.


    • toxic

      Minun ei ainakaan ole tarvinut käydä omilla reissuilla,halut on vaimolla kunnossa.Saattaa tietenkin olla seurausta siitä,että meillä vaimo ei ole talouskone hänellä on myös omaa aikaa osaan se minäkin siivota ja lasta hoitaa.

      • ettet

        kutsu vaimoasi akaksi! Vai oletko itse vastaavasti joku kämäinen ja rapistunut ukko?

        Vähän kunnioitusta - respect!

        Ps. Ei minuakaan haluttaisi, jos mieheni olisi sitä tyyppiä, joka käy pistämässä maksullisia jossain tienvarsimotelleissa.


      • tsissus, mikä....
        ettet kirjoitti:

        kutsu vaimoasi akaksi! Vai oletko itse vastaavasti joku kämäinen ja rapistunut ukko?

        Vähän kunnioitusta - respect!

        Ps. Ei minuakaan haluttaisi, jos mieheni olisi sitä tyyppiä, joka käy pistämässä maksullisia jossain tienvarsimotelleissa.

        Rautaseiska
        Mies hoipertelee aluesairaalan ensiapuun rautaseiska niin tiukalla mutkalla kaulan ympärillä, että henki vinkuu kuin hihnaa luistattaisi ja naama punoo mustanpuhuvana verentunkua.

        Päivystävä lääkäri riuska ja roteva hoitaja vänkärinään saa mailan vängätyksi irti ja tilkitsee pahimmat avohaavat eri puolilta päätä, kursien parhaimmillaan toistakymmentä tikkiä yhteen jonoon.

        Uteliaana ja vähän velvollisuudenkin vuoksi hän sitten kysäisee, kuinka kaikki oikein kävi.

        "Olin rauhallisella sunnuntai-iltapäivän golf-kierroksella vaimon kanssa, kun häneltä - kuinka ollakaan - kolmosreiän avauslyönnillä lipsahti pallo reilusti viereisen lehmälaitumen puolelle. Menimme etsimään palloa ja se kesti sen verran aikaa, että reiän aloitukseen ehti kertyä jo ryhmä muita pelaajia odottamaan vuoroaan. Kun olin aikani kierrellyt ympäriinsä, huomasin yhdellä lehmistä jotakin valkoista häntäpäässä. Nostin varovasti lehmän häntää, ja siellähän se oli vaimon pallo suoraan lehmän ahterissa. On se vaimon pallo sinne laitumelle ennenkin hakeutunut, vaan ei näin erikoiseen paikkaan."

        "No nyt alan pikku hiljaa ymmärtää", keskeytti lääkäri. "Ei oikeastaan mikään ihme, että lehmä pillastui perusteellisesti!"

        "Ei siinä niin käynyt ollenkaan. Minä itse tein elämäni pahimman erheen. Nostin lehmän häntää uudelleen ja huusin vaimolle, että tämä näyttää ihan siltä kuin se olisi sinun!"


      • täsmälleen
        tsissus, mikä.... kirjoitti:

        Rautaseiska
        Mies hoipertelee aluesairaalan ensiapuun rautaseiska niin tiukalla mutkalla kaulan ympärillä, että henki vinkuu kuin hihnaa luistattaisi ja naama punoo mustanpuhuvana verentunkua.

        Päivystävä lääkäri riuska ja roteva hoitaja vänkärinään saa mailan vängätyksi irti ja tilkitsee pahimmat avohaavat eri puolilta päätä, kursien parhaimmillaan toistakymmentä tikkiä yhteen jonoon.

        Uteliaana ja vähän velvollisuudenkin vuoksi hän sitten kysäisee, kuinka kaikki oikein kävi.

        "Olin rauhallisella sunnuntai-iltapäivän golf-kierroksella vaimon kanssa, kun häneltä - kuinka ollakaan - kolmosreiän avauslyönnillä lipsahti pallo reilusti viereisen lehmälaitumen puolelle. Menimme etsimään palloa ja se kesti sen verran aikaa, että reiän aloitukseen ehti kertyä jo ryhmä muita pelaajia odottamaan vuoroaan. Kun olin aikani kierrellyt ympäriinsä, huomasin yhdellä lehmistä jotakin valkoista häntäpäässä. Nostin varovasti lehmän häntää, ja siellähän se oli vaimon pallo suoraan lehmän ahterissa. On se vaimon pallo sinne laitumelle ennenkin hakeutunut, vaan ei näin erikoiseen paikkaan."

        "No nyt alan pikku hiljaa ymmärtää", keskeytti lääkäri. "Ei oikeastaan mikään ihme, että lehmä pillastui perusteellisesti!"

        "Ei siinä niin käynyt ollenkaan. Minä itse tein elämäni pahimman erheen. Nostin lehmän häntää uudelleen ja huusin vaimolle, että tämä näyttää ihan siltä kuin se olisi sinun!"

        voi vaan kuvitella miltä se hännänalusvekotin näyttää akan jalkovälissä, kaikkee se golffi saa aikaan.


      • jarno55

        Aina kun vieraissa käydään, niin kysymys vitun puutteesta.


    • oletpa ällö

      JUST JOO!!!!Kyl teil taitaa olla ukossa vika eikä akassa.Katoppa peiliin ja mieti...(tai tuskinpa aivos toimii)Ehkä sun taidoissas on hiukan puutteita jos et muijaas osaa kiihottaa niin et nostaa perseensä sohvalt,helppoahan niitä maksullisia on käyttää kun eivät välitä onko miehellä taitoa vai ei.
      Tuskimpa mikään adonis ainakaan olet kun maksullisia joudut käyttää ja kehut viäl,kyl olet TYHMÄ!!!
      Ja mistäs tiiät jos muijas saa parempaa muualta ja ei halua sua,mietipä sitä!!!!Voihan sekin kirjotella jossain palstalla omista "kokemuksistaan".Olis ainakin oikein sul.

    • se vika

      löydy ihan peilin katsomalla... Vai väitätkö tosiaan että itse olet mieletön adonis? En usko että montakaan naista kiinnostaa seksi mitä olet oppinut maksettujen kanssa harrastamaan, ymmärrätkö että ne näyttelee? Tuskinpa ovat kovin innoissaan kun monta kertaa päivässä päälle könyää rasvaisia lihavia ukkoja himokkaasti lääppien... Lähde kulkemaan sieltä kotoa jos se on niin vaikeaa, pääseepähän akkasi sinusta eroon ja voi vapaasti parempaa katsella! Eihän se oo mies eikä mikään jolle vaan rahan edestä lempeä annetaan, päättele siitä...

    • nils

      Jotenkin tuntuu että ei vika aina voi olla miehessä. ite oon yrittäny olla mahollisimman paljon vaimon mieliksi. Tiskaan, siivoan, hoidan lapsia yms. aina kun vain siihen on tilaisuus. Työpäivien jälkeen en ole muuta kuin kotona ja hoidan huushollia. Siltikään vaimo ei anna kun tosi harvoin. Kehuu kyllä seksikkääksi, pussailee yms. mut ei vaan anna. Ärsyttää kun mitenkään asiaan ei voi vaikuttaa. Pitääköhän panna vaihtoon tuon takia koko akka!

      • Lande

        tosi harvoin? Se kun on suhteellista.... kerran päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa???


      • akka

        :( sano että jos ei ala tapahtua sängyssä niin laita se 'akka' vaihtoon... mun mies on just samanlainen ,ei seksi sitä kiinnosta...


      • vaihtox2
        akka kirjoitti:

        :( sano että jos ei ala tapahtua sängyssä niin laita se 'akka' vaihtoon... mun mies on just samanlainen ,ei seksi sitä kiinnosta...

        jos haluttomuus yllättää kesken hyvän suhteen, niin kannattaa katsoa, mikä klikkaa. seurasin aikanaan itse vaimon haluttomuutta, mutta takaa nousikin toinen mies kuvioon. ei enää tarvinnu ihmetellä ja miettiä onko itsessä vika.


    • meillä riittää

      Kyllä taitaa tosiaan sua ittes joku vaivata. Et saa omaa naistas enää itsestäs kiinnostuun, pitäisköhän asialle tehdä muutakin kun ostaa niitä muita naisia purku-hommiin?
      Kyllä meillä vielä vuosien jälkeenkin on halut tallella molemmilla. Ja voisin jopa myöntää että joskus joudun vähän toppuutteleenkin, kun töitten vuoksi usein väsynyt. Ei tarvi vieraissa käydä kummankaan. Meillä teen minäkin sen verran kuin ehdin ja pystyn, en kyllä taloudenhoidosta paljonkaan ymmärrä, mutta vaimo kiitollinen pienestäkin avusta. Vaikka vaan pöytää tyhjäilen ruokailun jäljiltä tai laitan vaatteeni kaappiin/pyykkiin sen sijaan että lojuisivat sohvannurkassa. Ei ne tarvi suuria tekoja olla kunhan näyttää että huomio toisenkin. Meillä on myös samoja harrastuksia (kelkkaillaan ja käydään kerran talvessa pohjoisissa, kesällä jossain muualla, mökillä ollaan niin usein kun ehditään).
      Annetaan myös toisillemme omaa aikaa.
      Mulla ilmeisesti käynyt hyvä flaksi kun sain "vireän naisen" omaan elämääni.
      Vaikeuksia on kaikilla silloin tällöin niinkuin myös meillä mutta tähän asti selvitty eikä ne ikinä ole vielä johtunut makuuhuone elämästä.

    • vika onkin sinussa

      Todennäköisesti näin on.Eihän fiksu hyvän itsetunnon omaava mies kutsu naista akaksi saati alennu maksullisiin "tautipesiin".Ja jos oma naisesi ei nykyisellään sua miellytä,muista että hän on nainen ja varmasti varsin viehättävä ja seksikäs jonkun toisen miehen mielestä,ehkäpä sen naapurin miehen tai postinjakajan tai työtoverin.kestääkö itsetuntosi tuon tiedon?Epäilenpä.

      • vika onkin

        juuri siinä akassa. voiko enää
        viastakaan puhua, kun akka
        mätänemistilassa, eikä pysty
        edes ruokaa tekemään, syö vaan
        kiroaa ja huutaa, vetää sätkää
        kusee sänkyynsä
        pitäiskö tota vielä kauan katsella,
        häh ?
        olisin jo vaihtanut akkaa
        mutta kun kaikki ovat samanlaisia
        nykyään akat ovat sellaisia
        ettei niiden kanssa edes kehtaa kadulla
        kulkea,
        20 ikävuoden jälkeen nainen rapistuu, mikä
        siihen on syynä, tuskin se
        miesten syy on
        Nainen on vaan tautipesäke, kuin syöpä
        joka vanhenee nopeasti, kunpa
        kuoliskin nopeasti, ettei olisi
        muiden vaivana.


      • aviomies
        vika onkin kirjoitti:

        juuri siinä akassa. voiko enää
        viastakaan puhua, kun akka
        mätänemistilassa, eikä pysty
        edes ruokaa tekemään, syö vaan
        kiroaa ja huutaa, vetää sätkää
        kusee sänkyynsä
        pitäiskö tota vielä kauan katsella,
        häh ?
        olisin jo vaihtanut akkaa
        mutta kun kaikki ovat samanlaisia
        nykyään akat ovat sellaisia
        ettei niiden kanssa edes kehtaa kadulla
        kulkea,
        20 ikävuoden jälkeen nainen rapistuu, mikä
        siihen on syynä, tuskin se
        miesten syy on
        Nainen on vaan tautipesäke, kuin syöpä
        joka vanhenee nopeasti, kunpa
        kuoliskin nopeasti, ettei olisi
        muiden vaivana.

        En voi uskoa todeksi.

        Elä sitten yksin, kukaan ei pakota ketään mihinkään.
        Tai voithan kokeilla jos joku mies olisi susta kiinnostunut.
        Taitaa viirata pääkopassa.


    • Voi voi

      Katsoppa peiliin. Vastaus löytyy sieltä.Mitä muuta voisi saada sieltä tuijottava toljanteri. Älä kutsu itseäsi mieheksi, miehet ovat aivan jotain muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe