Noniin aloitetaas tää

st.Karins

Mikä on Kaarinan paras asuinalue. Mitä asuinalueita pitäisi välttää. Entäs parhaan pubit ja baarit?

7

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarinalainen koko ikänsä

Paras asuinalue on Littoinen tai Kairiskulma.
      Välttäisin Hovirintaa.
      Pubeja ei oo paljon, mutta ehkä Old Texas.

• kaarinan kovin katutappelija

Hovirinta on pahempi paikka nykyään ku vakke. todellinen lähiö ja kaikki lähiön pahimmat ongelmat. Kuusisto ja littoinen ovat parhaita alueita.

• hmmm..
        kaarinan kovin katutappelija kirjoitti:

Hovirinta on pahempi paikka nykyään ku vakke. todellinen lähiö ja kaikki lähiön pahimmat ongelmat. Kuusisto ja littoinen ovat parhaita alueita.

En tiedä hovirinnasta, mitä se on nykyään, mutta paha paikka se ei ole koskaan ollut.

Mopojen pärinää siellä on aina ollut ja vähän pienet piirit, vaikkakin Kaarinan isoin lähiö onkin kyseessä, ehkä liian iso. Huumeongelmia sun muuta on kaarinassa ollut.

Varissuo ei ole niin paha kuin sanotaa ja siihen verrattuna hovirinta on aina ollut kesy paikka. Ainoastaan paikalliset asukkaan ahdistaa.

Hovirinta on ehdottamasti tapahtumarikkain alue Kaarinassa, niin hyvässä kuin pahassa!

• Nimetön
        kaarinan kovin katutappelija kirjoitti:

hovirinta ei todellakaa oo niin paha paikka kun puhutaan oon täällä koko ikäni asunu ja joka helkutin paikassa tapahtuu niin myös täällä mutta johtuu paljolti vanhemmista jotka antaa lastensa hyppii ihmisten silmille jos itse osaa olla ihmisiksi niin kyllä täällä voi ihan hyvin asua .-...mieluummin kuin varissuolla tai halisissa täällä asuu vielä myös suomalaisiakin.....

• Pen is broken

Kuusisto, Littoinen ja Piikkiö parhaat kaupungiosat. Noihin muihi en osaa vastata.

• Entinen asukas

Koristo on paras! Asunut Hovirinnassa yli 30 vuotta ja se riitti mulle.

• Paratiisissa nyt

Vättilä. Ei tartte ovia lukita ja joskus on autotallin ovikin yön auki. Mitään ei ole koskaan viety, vielä. Rauha maassa, täällä nautin kunnes kuolo korjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      29
      2798
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      121
      2662
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      36
      2231
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2053
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      414
      1624
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1133
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      54