Einiltä kokoelma!

Vihdoinkin se on totta! Einiltä tuli tänään kokoelma kauppoihin. Tai tuli jo itse asiassa eilen. Hienot soundit! On onnistunut. Biisivalinnatkin ovat tosi hyviä, tosin itse olisin vaihtanut pari kappaletta. Hienoa! Tämä on upea päivä! Myöhästyin tunniltakin tänään kun piti kuunnella!

16

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eini-fani 3

      Kävin tänään ostoksilla ja mukaan tarttui tietysti Eini-kokoelma, jota olen niin pitkään odottanut.

      Kerrassaan upea kokonaisuus ja esille nostettu juuri niitä ihanaakin ihanampia 80-luvun suosikkeja ja viime vuoden hitit :)

      Hiotun oloinen paketti, ja Eini vain saundaa ja näyttä paremmalta vuosi vuoden jälkeen!

    • Karec

      Moi vaan. Tiedätkö kertoa että missä kaupassa tuo uusi levy on myynnissä, en löytänyt vielä eilen.

      • Kerro mulle

        Levy on nyt varmaan jo kaikissa kaupoissa. Stockmannilla, Anttilassa, Free record shopissa jne. Kannattaa kysyä.

        Itse kysyin tuota levyä, kun menin kauppaan (Stocka). Ei sitä esillä vielä näkynyt silloin, kun eivät olleet ehtineet laatikoista purkaa, mutta olihan se siellä kuitenkin.


      • ...Anttilasta. Se ei ollut iskelmähyllyssä tai pop&rock hyllyssä vaan ihan omassa hyllyssä muiden 30 suosikkia albumien kanssa.


    • Mendez

      Uskon että Eini myy tosi hyvin tuota kokoelmaa. Sellaanen paketti näyttävä.

    • Foxia Karenina

      Tänään vihdoinkin pääsen Einin keikalle pitkästä pitkästä aikaa! Ihanaa......................

      Kaikki vaan paikalle muutkin, Oulun Foxia kutsuu!

    • blackmagictiger

      OLI HYVÄÄ MATERIAALIA

    • Rauta rouva

      Paras kokoelma jonka Einiltä olen ostanut. Ja hienot kannet!

      Muut tuon sarjan levyt ei kyllä innostaneet.

    • että silleen

      Kuka jaksaa kuunnella jotain Einiä joka naukuu????

      • Eini-fani 2

        Ei naukuva artisti näin pitkää uraa olisi onnistunut tekemään. Eini on yksi Toivo Kärjen löydöistä. Kärki on arvostuksensa ansainnut, ja Eini on valovoimallaan yksi näistä esimerkeistä, jotka todistavat Kärjen tarkkaa silmää ja mestarin mainetta.


      • Sippu^
        Eini-fani 2 kirjoitti:

        Ei naukuva artisti näin pitkää uraa olisi onnistunut tekemään. Eini on yksi Toivo Kärjen löydöistä. Kärki on arvostuksensa ansainnut, ja Eini on valovoimallaan yksi näistä esimerkeistä, jotka todistavat Kärjen tarkkaa silmää ja mestarin mainetta.

        hek.koht. tykkää alkuperäisistä versioista. Mun mielestä Einillä on nyt todella kaunis ja puhdas ääni...Ensimmäiset levytykset olivat ehkä sellaista pientä naukumista,mutta nyt on asia toisin. Ja keikoilla on ihana olla kun Einin ääni on vielä parempi kuin levyllä....

        Ja Eini-Fani olen kanssasi samaa mieltä....
        Pidetään lippua korkealla Einille.... Eikö???


      • että silleen

        Eini naukuu kuin vanha ovi kun se avataan. Ei mikään upee ääni miten sitä voi joku kuunnella?


      • Kippis ja kulaus
        että silleen kirjoitti:

        Eini naukuu kuin vanha ovi kun se avataan. Ei mikään upee ääni miten sitä voi joku kuunnella?

        Näitähän riittää, jotka tahallaan yrittävät provosoida. Annetaan olla, antaa jauhaa ihan yksikseen vaan...


      • Karec
        Eini-fani 2 kirjoitti:

        Ei naukuva artisti näin pitkää uraa olisi onnistunut tekemään. Eini on yksi Toivo Kärjen löydöistä. Kärki on arvostuksensa ansainnut, ja Eini on valovoimallaan yksi näistä esimerkeistä, jotka todistavat Kärjen tarkkaa silmää ja mestarin mainetta.

        Einiä voisi kuvailla kuin viiniä, aina paranee vanhetessaan. Uutta levyä kuunnellessa toteaa miten Einin ääni on kehittynyt 28 vuodessa niistä ajoista jolloin nuori 18 vuotias Eini teki ensi albuminsa. Tämän vuosituhannen levytykset ovat todella hienoa tulkintaa, Eini on naisartisteista ehdoton ykkönen.


      • Eini-fani 3
        Karec kirjoitti:

        Einiä voisi kuvailla kuin viiniä, aina paranee vanhetessaan. Uutta levyä kuunnellessa toteaa miten Einin ääni on kehittynyt 28 vuodessa niistä ajoista jolloin nuori 18 vuotias Eini teki ensi albuminsa. Tämän vuosituhannen levytykset ovat todella hienoa tulkintaa, Eini on naisartisteista ehdoton ykkönen.

        Puhut täysin totta. Einin ääni on todella kaunis nuorena: hento ja herkkä, mutta vasta näissä viimeisimmissä levytyksissä "Kun kosket mua", "Kerro mulle" ja uudessa versiossa "Kesästä ja yöstä" huomaa todella sen valtaisan muutoksen Einin äänessä. Nykyään erittäin vahva ja kantava ääninen artisti. Tulkintapuoleen on myös tullut uudenlaista syvyyttä.

        Eini on ihan ehdoton ykkönen! Ja kun kuuntelee tuota kokoelmaa, niin huomaa, että Eini on tehnyt monipuolista musiikkia ja on uusiutunut artistina ja esiintyjänä paljon: hennon suloisesta diskoiskelmälaulajasta aikuismaisen tanssi-iskelmän kautta vahvaksi 2000-luvun suomalaiseksi disco queeniksi!


      • Eini-fani
        Kippis ja kulaus kirjoitti:

        Näitähän riittää, jotka tahallaan yrittävät provosoida. Annetaan olla, antaa jauhaa ihan yksikseen vaan...

        Kyllä se vain niin on, että Eini on valtavan hyvä laulaja!!!

        Ja paranee vain!!

        Einille lippua pidämme korkealla!!

        ...kun kosket mua... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe