Vihdoinkin se on totta! Einiltä tuli tänään kokoelma kauppoihin. Tai tuli jo itse asiassa eilen. Hienot soundit! On onnistunut. Biisivalinnatkin ovat tosi hyviä, tosin itse olisin vaihtanut pari kappaletta. Hienoa! Tämä on upea päivä! Myöhästyin tunniltakin tänään kun piti kuunnella!
Einiltä kokoelma!
16
1021
Vastaukset
- Eini-fani 3
Kävin tänään ostoksilla ja mukaan tarttui tietysti Eini-kokoelma, jota olen niin pitkään odottanut.
Kerrassaan upea kokonaisuus ja esille nostettu juuri niitä ihanaakin ihanampia 80-luvun suosikkeja ja viime vuoden hitit :)
Hiotun oloinen paketti, ja Eini vain saundaa ja näyttä paremmalta vuosi vuoden jälkeen! - Karec
Moi vaan. Tiedätkö kertoa että missä kaupassa tuo uusi levy on myynnissä, en löytänyt vielä eilen.
- Kerro mulle
Levy on nyt varmaan jo kaikissa kaupoissa. Stockmannilla, Anttilassa, Free record shopissa jne. Kannattaa kysyä.
Itse kysyin tuota levyä, kun menin kauppaan (Stocka). Ei sitä esillä vielä näkynyt silloin, kun eivät olleet ehtineet laatikoista purkaa, mutta olihan se siellä kuitenkin. ...Anttilasta. Se ei ollut iskelmähyllyssä tai pop&rock hyllyssä vaan ihan omassa hyllyssä muiden 30 suosikkia albumien kanssa.
- Mendez
Uskon että Eini myy tosi hyvin tuota kokoelmaa. Sellaanen paketti näyttävä.
- Foxia Karenina
Tänään vihdoinkin pääsen Einin keikalle pitkästä pitkästä aikaa! Ihanaa......................
Kaikki vaan paikalle muutkin, Oulun Foxia kutsuu! - blackmagictiger
OLI HYVÄÄ MATERIAALIA
- Rauta rouva
Paras kokoelma jonka Einiltä olen ostanut. Ja hienot kannet!
Muut tuon sarjan levyt ei kyllä innostaneet. - että silleen
Kuka jaksaa kuunnella jotain Einiä joka naukuu????
- Eini-fani 2
Ei naukuva artisti näin pitkää uraa olisi onnistunut tekemään. Eini on yksi Toivo Kärjen löydöistä. Kärki on arvostuksensa ansainnut, ja Eini on valovoimallaan yksi näistä esimerkeistä, jotka todistavat Kärjen tarkkaa silmää ja mestarin mainetta.
- Sippu^
Eini-fani 2 kirjoitti:
Ei naukuva artisti näin pitkää uraa olisi onnistunut tekemään. Eini on yksi Toivo Kärjen löydöistä. Kärki on arvostuksensa ansainnut, ja Eini on valovoimallaan yksi näistä esimerkeistä, jotka todistavat Kärjen tarkkaa silmää ja mestarin mainetta.
hek.koht. tykkää alkuperäisistä versioista. Mun mielestä Einillä on nyt todella kaunis ja puhdas ääni...Ensimmäiset levytykset olivat ehkä sellaista pientä naukumista,mutta nyt on asia toisin. Ja keikoilla on ihana olla kun Einin ääni on vielä parempi kuin levyllä....
Ja Eini-Fani olen kanssasi samaa mieltä....
Pidetään lippua korkealla Einille.... Eikö??? - että silleen
Eini naukuu kuin vanha ovi kun se avataan. Ei mikään upee ääni miten sitä voi joku kuunnella?
- Kippis ja kulaus
että silleen kirjoitti:
Eini naukuu kuin vanha ovi kun se avataan. Ei mikään upee ääni miten sitä voi joku kuunnella?
Näitähän riittää, jotka tahallaan yrittävät provosoida. Annetaan olla, antaa jauhaa ihan yksikseen vaan...
- Karec
Eini-fani 2 kirjoitti:
Einiä voisi kuvailla kuin viiniä, aina paranee vanhetessaan. Uutta levyä kuunnellessa toteaa miten Einin ääni on kehittynyt 28 vuodessa niistä ajoista jolloin nuori 18 vuotias Eini teki ensi albuminsa. Tämän vuosituhannen levytykset ovat todella hienoa tulkintaa, Eini on naisartisteista ehdoton ykkönen.
- Eini-fani 3
Karec kirjoitti:
Einiä voisi kuvailla kuin viiniä, aina paranee vanhetessaan. Uutta levyä kuunnellessa toteaa miten Einin ääni on kehittynyt 28 vuodessa niistä ajoista jolloin nuori 18 vuotias Eini teki ensi albuminsa. Tämän vuosituhannen levytykset ovat todella hienoa tulkintaa, Eini on naisartisteista ehdoton ykkönen.
Puhut täysin totta. Einin ääni on todella kaunis nuorena: hento ja herkkä, mutta vasta näissä viimeisimmissä levytyksissä "Kun kosket mua", "Kerro mulle" ja uudessa versiossa "Kesästä ja yöstä" huomaa todella sen valtaisan muutoksen Einin äänessä. Nykyään erittäin vahva ja kantava ääninen artisti. Tulkintapuoleen on myös tullut uudenlaista syvyyttä.
Eini on ihan ehdoton ykkönen! Ja kun kuuntelee tuota kokoelmaa, niin huomaa, että Eini on tehnyt monipuolista musiikkia ja on uusiutunut artistina ja esiintyjänä paljon: hennon suloisesta diskoiskelmälaulajasta aikuismaisen tanssi-iskelmän kautta vahvaksi 2000-luvun suomalaiseksi disco queeniksi! - Eini-fani
Kippis ja kulaus kirjoitti:
Näitähän riittää, jotka tahallaan yrittävät provosoida. Annetaan olla, antaa jauhaa ihan yksikseen vaan...
Kyllä se vain niin on, että Eini on valtavan hyvä laulaja!!!
Ja paranee vain!!
Einille lippua pidämme korkealla!!
...kun kosket mua... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501