Onko teillä tietoa, miten raskausarpia poistetaan ja millä tuloksella? Kun kysyin ihotautilääkäriltä laaserhoidosta arpien poistamiseen, hän oli sitä mieltä, ettei siitä ole apua. Kun kerran iho on repeytynyt, sitä kudosta ei saa enää normaalin näköiseksi, sanoi leguri. Tiedän kyllä itsekin, että väri vaalenee myöhemmin.
Itselläni nimittäin ei ole pieniä "taisteluarpia" siellä täällä, vaan koko vatsa, rinnat ja reisien sisäpinta ovat TÄYNNÄ (koko ihoalue) leveitä, räikeän violetin värisiä raskausarpia, jotka vielä kutiavat tehden minut hulluksi. Arvet ovat myös usein vereslihalla, tänäänkin valuin verta vatsani kohdalta arvesta.
Minulla ei onneksi enää ole kauaa laskettuun aikaan, joten jotenkin tämä on kestettävä, mutta mietin jo, miten niistä pääsisi eroon synnytyksen jälkeen. Mieheni kutsuu minua seepraksi, koska olen kuten sanottu raidallinen.
Toivottavasti teillä äidit olisi neuvoja minulle tässä tilanteessa!
Raskausarpien poistaminen?
Seepra
1
283
Vastaukset
- Henna
Itselläni ei ole (VIELÄ) kokemusta raskausarvista, (vasta rv7), mutta eräs ystäväni kertoi, että hunajasta on ollut hänelle apua. Raskausarpiin on kuulema olemassa myös apteekissa myytävää voidetta/rasvaa. Kumpikaan näistä ei poista arpia, vaan auttaa vaalentamaan arvet nopeampaa, edelleen siis kuulema..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681