On ehdoteltu vaellusryhmää, olen eteläsuomesta ja voin olla yhdyshenkilönä, josko kinnostuneita löytys. Ja eiku ens kesänä eka vaellus kilpisjärven seudulle.Olen ollut aikasemminkin vieraan porukan mukana, ja täytyy sanoa että ne on olleet parhaita vaelluksia. Tuleekohan yhteydenottoja? os. [email protected]
Vaellusryhmä
Joni
2
968
Vastaukset
- metsien tyttö
Mä voisin reissuun lähteä jos vaan saan aikataulut osumaan kohdalleen. Pitempiä vaelluksia ei ole monta alla mutta sisua ja kokemusta luonnosta riittää. Sekä seikkailunhalua tutustua uusiin ihmisiin. Mun haave on ollut aina kevo mutta kilpisjärvikin on kokematta...
- hema
heinäkuussa haltille norjan kautta kaksi naista oulusta lähdössä 22-29.7 kiva ois isommassa porukassa mennä ainakin alkumatka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3623669Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65951Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12834Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819- 38810
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798