Pituuskasvun pysäyttäminen

Pitkä.. Liian pitkä -.-

niin saako pituuskasvua mitenkään pysäytettyä? en nimittäin haluis kasvaa enempää pituutta :(

35

6393

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arski-Patteri

      Eikö äitisi ole kertonut, että jos ei syö vihanneksia, niin ei kasva isoksi?

      Lopeta vihannesten syöminen.

      Arski

      • zawuge

        jeps, ala polttamaan RÖÖÖÖÖÖÖKIIIIIIII


    • liian pitkä?

      Olet liian pitkä mielestäsi. Kehen vertaat? Ehkä kavereihisi, jotka kasvavat myöhemmin? Nuorena sitä haluaisi ehkä olla enemmän niinkuin toiset, sitten kun aikuistuu, huomaa, että on ihan sopiva. Oli sitten pitkä tai pätkä.

      • Ryyppyputki

        Mut sillon ei kyl oo hyvä olla pätkä, koska ei välttämättä pääse siihen ammattiin mihin kähaluaisi
        Muuten totta


    • Hyvän ja pahan tuollapuolen

      Mutta ne ei toimi paskan vertaa. Susta tulee naurettava friikki, aivan niinku mustakin. Se ois ees jotain plussaa jos isolla miehellä ois isompi vehje mutta vittu ei sitäkään, ainoastaan semmone vitun pieni prinssinakki. Vitut.

      • gbcfgngn

        ???


    • _neitonen_

      yli kaksi metriä? Jos olisit, voisin ymmärtää silloin halusi. Mutta muussa tapauksessa EN!


      Ihminen on aina sitä upeampi, mitä pidempi on. Ei pituuttaan tarvi koskaan hävetä.

      • sdfgsg

    • sama vika

      Kuinka pitkä olet? Ikäs ja sukupuoli?
      Voisin auttaa...

      • Pitkä...Liian pitkä

        Olen 15v ja 168cm pitkä ja minä kasvan tästä vielä...


      • 13 vee
        Pitkä...Liian pitkä kirjoitti:

        Olen 15v ja 168cm pitkä ja minä kasvan tästä vielä...

        Itse olen 13 vuotta ja 171 cm. OLen aina ollu luokkani pisin. Haluaisin kasvaa aina´kin 180 cm


      • pojke92
        Pitkä...Liian pitkä kirjoitti:

        Olen 15v ja 168cm pitkä ja minä kasvan tästä vielä...

        Ai sä muka oot liian pitkä! Meiän koulus on melkei kaikki ysin pojat pitempii ku sä! Ite oon 13 ja 175cm pitkä enkä haluu lopettaa kasvuu.


      • Pitkä... Liian pitkä
        pojke92 kirjoitti:

        Ai sä muka oot liian pitkä! Meiän koulus on melkei kaikki ysin pojat pitempii ku sä! Ite oon 13 ja 175cm pitkä enkä haluu lopettaa kasvuu.

        Aha, mut mä kasvan tästä vielä, enkä mä haluis olla ees tän pitunen! Ei tartte aina verrata toisiin, haluaisin vaan olla lyhyempi. Piste.


      • pojke92
        Pitkä... Liian pitkä kirjoitti:

        Aha, mut mä kasvan tästä vielä, enkä mä haluis olla ees tän pitunen! Ei tartte aina verrata toisiin, haluaisin vaan olla lyhyempi. Piste.

        No jos sä haluut pysäyttää kasvus nii mikäs siinä sitte. Jos haluut vinkin nii kantsii mennä salille ja ruveta treenaa isoilla painoilla.


      • provo!
        Pitkä...Liian pitkä kirjoitti:

        Olen 15v ja 168cm pitkä ja minä kasvan tästä vielä...

        168 senttinenhän on lyhyt pätkä... Keskimääräinen mies on siitä kymmenen senttiä ylöspäin.



        Mutta sama se, minkä pitunen on. Ei se ole niin pilkun päälle... Pääasia että on hyvännäkönen!!


      • pojke92
        Pitkä... Liian pitkä kirjoitti:

        Aha, mut mä kasvan tästä vielä, enkä mä haluis olla ees tän pitunen! Ei tartte aina verrata toisiin, haluaisin vaan olla lyhyempi. Piste.

        Unohin kysyy et ootko tyttö vai poika?


      • 13vtyttö
        13 vee kirjoitti:

        Itse olen 13 vuotta ja 171 cm. OLen aina ollu luokkani pisin. Haluaisin kasvaa aina´kin 180 cm

        mäki oon 13v ja 170 cm mut mieti et jos et vois löytää ittees pidempää jätkää :D


      • afrerwerwr
        provo! kirjoitti:

        168 senttinenhän on lyhyt pätkä... Keskimääräinen mies on siitä kymmenen senttiä ylöspäin.



        Mutta sama se, minkä pitunen on. Ei se ole niin pilkun päälle... Pääasia että on hyvännäkönen!!

        Aika hellyttävää oiekastaan katsella sitä joka kiusaa toista tämän pituuden tähden. Niinku toinen olisi mittaisuudestaan jotenkin vastuussa. Ei lyhyys ole mikään itsestään huono asia, eikä pituus mikään ansio tai oman taitavan kasvamisen tulos. Ei kukaan omilla voimillaan kasva eikä itse päätä lyhyeksi jäädä. Emme ole vastuussa pituudestamme, paremmikin painostamme ja kunnostamme. Kaija Koon pituinen ahmadinejad https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&q=ahmadinejad johsi Iraania vuosia, saman mitttanen deng xiaoping https://fi.wikipedia.org/wiki/Deng_Xiaoping Kiinaa. Satakuntavuotiaiksi päässseet lastenlääkäri Arvo Ylppö ja tarakka-ammukselija Simo Häyhä olivat kans pieniä ja merkillisen merkittäviä sieluja. itse olen 35v 171cm ja 71kg. hyv on olla näin kun on terveyttä piisannut


    • maailman loppu meni

      jeee 2013

    • yytytt

      Syy siihen miksi 50 kymppiset naiset on niin lyhyitä. 70- luvulla oli lähes automaatti ratkaisu , kun 13 vuotias tyttö meni valittaan kun on jo näin pitkä 170 cm .Niin lääkäri kirjoitti hormoni reseptin , jolla pituuskasvu saatiin pysäytettyä. Kellä on vanhoja Kotilääkärilehtiä niin voi todentaa tämän käytännön oikeaksi

    • Cheer on mun koko elämä

      Itekkin haluisin jäädä tän pituseksi...tai lyhyemmäksi! Oon tyttö 13v ja 163cm ja en halua kasvaa enää! Harrastan kilpacheerleadinggiä ja haluan pystä nousijana joten mun pitää olla lyhyt! Vinkkejä miten pysäyttää pituuskasvu?

    • Ehkä_vain_lopetan

      Mullakin on sama ongelma Nousijana oleminen on ainoa syy miksi en lopettais cheeria. Olen 13 ja 157cm Mutta olen jo rajalla jos kasvan vielä en enää ensikaudella nouse. Treenaan jo salilla painoilla, juuri sen takia että minua kiellettään, koska en kasvaisi normaalisti. Mutta se ei näytä toimivan Olen puolessa vuodessa kasvanut 5cm

    • Oikeesti.OonTosissani

      Leikkaa koko penis tai se osa mist et halu et se kasvaa.. Oon tosissani

    • midää

      Siis WHAT :D oon kohta 12v. ja 172cm. MÄ oon pitkä. Ja oon siis tyttö.

      • Behappyy

        C'moon ite oon 183 ja öö kasvan vielä reilusti et hällä väliä sil pituudella ja ps oot kyllä aikas keskimittainen itse en pitäisi edes 170 senttistä pitkänä mutta siis älkää jaksako murehtia jtn numeroita ja pitkän on helpompi saada työtä (todistettu juttu) lyhyitten täs pitäis murehtii ku ei kasva. Tän ikäsenä se vaan tuntuu pahalta olla erilainen ku muut eikä sais mitenkää eroo muista. Ite ainaki oon onnellinen ku oon pitkä ja erilainen ku muut ja varsinki ku oon siro, laiha sun muuta ja tiedän yhen 195 cm, 188, 192 ja muita mut noi oli vaan esimerkkejä. Meidän perheen lyhyin on n 170 ja jos joku sanoo sulle et en haluis olla noin pitkä ni se vaan tarkottaa et se on kateellinen :) täst tais tulla joku kannustuspuhe mun pitusille ja pidemmille :DD oho olipas tää vanha ketju tajusin vasta XDDD


      • Pituus
        Behappyy kirjoitti:

        C'moon ite oon 183 ja öö kasvan vielä reilusti et hällä väliä sil pituudella ja ps oot kyllä aikas keskimittainen itse en pitäisi edes 170 senttistä pitkänä mutta siis älkää jaksako murehtia jtn numeroita ja pitkän on helpompi saada työtä (todistettu juttu) lyhyitten täs pitäis murehtii ku ei kasva. Tän ikäsenä se vaan tuntuu pahalta olla erilainen ku muut eikä sais mitenkää eroo muista. Ite ainaki oon onnellinen ku oon pitkä ja erilainen ku muut ja varsinki ku oon siro, laiha sun muuta ja tiedän yhen 195 cm, 188, 192 ja muita mut noi oli vaan esimerkkejä. Meidän perheen lyhyin on n 170 ja jos joku sanoo sulle et en haluis olla noin pitkä ni se vaan tarkottaa et se on kateellinen :) täst tais tulla joku kannustuspuhe mun pitusille ja pidemmille :DD oho olipas tää vanha ketju tajusin vasta XDDD

        Nii tai tois te päin oon ny 164cm ja aloin jo kaks vuotta sitten estää kasvuu juomalla vaan vettä


    • Voimistelija

      Mä oon mielestäni pitkä vaik oon vaan 153cm ja parin kuukauden pääst 13 enkä kasva enää ku muutaman sentin. Muut mun luokkalaiset on aika lyhyitä ja harrastan voimisteluu nii siks varmaa tuntuu pitkältä :D

    • Irvi.Kaikkonen

      Kyllä minä melekeen tuota, tuota niin melekeen...melekeen minä lähtisin......lähtisin siihen että...poitettas kato se aivolisäke. Se on pikkusen sielä hankalasa paikasa tuota mutta eiköhän me sinne jollaki konstilla päästä. laitat vaa pepantteenia nenään oikein kovasti niin liukastuu se väylä ja saahaan niitä härveleitä vietyä sinne lähemmäs sitä paikkaa. Meiän kyllä täytyy siihen hommaaan vissiin palakata joku hoikka peukaloinen tai vieläkin pienempi menninkäinen joka kulettelee sinne nenäonteloon dynamiittia ja hakkuja joilla saajaan sitä turhaa luumassaa raivattua vähän pois tieltä. niin sitten se pikkukavri voi käyvvä heittämäsä kettingin sen rauhasen ympäri ja se tuo toisen pään kettinkiä ulos sun nenästä ja kiinnittää sen pikku-autoonsa jolla se hiljolleen kiskoo rauhasen irti niitä aivoja vaivaamasta.
      Tämän pitäs kyllä ihan kommelluksitta onnistu ku vaan muistat ite hengitellä rauhallisesti

    • Anonyymi

      Ite oon tyttö ja 11 vuotta ja oon 153 ja haluun oikeesti lyhentyä haha 2019

    • Anonyymi

      Oon 14v ja n.165 enkä haluaisi kasvaa enään pituutta. Olen siis tyttö ja miten saisin pituuskasvuni pysäytettyä

      • et mitenkään


    • Anonyymi

      Minä oon 13 v tyttö ja 174 cm. Olen ylpeä pituudestani ja haluan kasvaa lisää. Vihaan sitä kun luokan pojat kasvaa ohi....

      • Anonyymi

        Mä oon 13v ja 157cm ja en kasva enää😆


    • Anonyymi

      Kommentoin kivat 15vuotta myöhässä :D

      Mutta tuskin sä enään vinkkei tarviit

    • Anonyymi

      Ei valitettavasti saa. Ole onnellinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe