Kerrankin saatiin oikein seksiä tihkuva voittaja. Kyllä kelpais. Ja kuulemma Ninni on bi-mielinen, samoin kuin viime vuoden Elina Nurmi. Josko siinä ois uusi pari...
Ninni on hot
4
2150
Vastaukset
- ilmeisesti
tai lesbo
- justiina
se kyllä näyttääkin.Ihme rivo naama.
Mutta ei se silti mikään kaunokki ole.Ihan liian pienet silmätkin.Ei ole jakoa globaalisti. ja mullekkin kelpais kans! mun mielestä yks kauneimmista misseistä mitä suomessa on ollu ikinä! sen silmät on kyl tosi Upeat!ei kyllä tule heti mieleen et kellä ois kauniimmat silmät! Taitaa olla suurimmat osat ninnin dissaajista olla naisia jotka on kateellisia sille!Ja syytä oiskin!sen verran ihanat simmukat ja kasvot sillä on! vartalo kyl on iha ok ei mikään erityinen mutta so what!kasvot ne naisesta kauniin tekee!erityisesti silmät!
hmm!siinä ois kyl tosi hyvä ja kaunis pari Ninni ja Elina!noh ei täydy kuin toivoa että siitä tulis totta joskus!=) kuten jerry springerin yleisö sainoisi niin WE LOVE LESBIANS,WE LOVE LESBIANS,WE LOVE LESBIANS,WE LOVE LES..- telkkarissa!
Bi-Ninni tänään ykkösellä klo 20.00 :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479