Kuka näki seinänläpi kävelyn kyseisessä ohjelmassa? Unohdin katsoa ja jäi mietityttämään että oliko miten vaikuttava. Luulisi että noilla budjeteilla ei kovin kummosta seinänläpi kävelyä harjoiteta. Keksikö salaisuutta kukaan???
illuusio ohjelma
3
929
Vastaukset
- aqas
kyl noil budjeteil jotain saa eikä se illuusio paljoo maksa
- Ei tartte kuin
Hyvin asennetut peilit. Kyllä ne temput tiedetään,hyvin lapsellisia ovat, vaikka jotkut näyttävät vähän omituisilta.
Mutta mitä sanoisit Jeesuksen "tempuista"?
Sanomalla tyyntyi myrsky ja parani sairaat.
Ja miltä sinusta vaikuttaisi kuolleen herättäminen, joka jo monen vuorokauden jälkeen haisee, ja semmoinenkin kävelee terveenä Jeesuksen kutsun jälkeen?
Mutta taitaa copperfieldit kiinnostaa enemmän.- copper
Jeesus itseasiassa kiinnostaa enemmän. Lueskelen tällä hetkellä raamattua läpi luku luvulta periaatteella. Olen noin puolivälissä. On siellä vanhan testamentin puolellakin tehty aika ihmeitä. Joku meri jakautuu kahtia ja teräskirves nousee veden pintaan. Pari miestä kävelee liekkien keskellä eikä mitään käy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823