Hei! ostin kaupan alehyllystä eurolla tuoksuköynnöksen, se on jo aika pitkä, eli kiertää sellaista tukikaarta.
nyt kaikki neuvot tänne mitä sen kanssa pitää tehdä=)
mullan vaihdan heti, mutta muuta, leikkaukset, miten sitä lisätään yms.
netistä googletin mutta huonoin tuloksin.
ja voiko sen viedä esim kesällä ulos?
tuoksuköynnös neuvoja!!!
3
3684
Vastaukset
- Marja
Täällä yks mummeli...sain muutama vuosi sitten tuoksuköynnöksen mutta en ole saanut sitä kukkimaan uudelleen. Pitäs olla viileässä talvella ja valoakin pitäs olla. Ajattelin ens kesänä viedä ulos josko sitten kukkisi uudelleen. Lisäyksestä en tiedä koska tuota en ole leikellyt...kasvaa muuten kyllä hyvin. Mullan olen vaihtanut ehkä pari kertaa koko aikana samalla kun piti istuttaa isompaan ruukkuun.
- Marja
Miten sun tuoksuköynnös jaksaa?
- miu
se on pystyssä yhä=) mutta ei kyllä ole kasvanutkaan, siitä pätkäsin silloin vähän latvaa ja koitin juurruttaa onnistumatta, niin tuo pätkäisykohta ei ole miksikään muuttunut vieläkään..mutta muuten kasvi näyttää terveeltä ja vihreältä, ja lehdet kiiltää. että josko tämä on samaa plaatua kuin esim posliininkukka,että kestää ennenkuin kasvu alkaa, ja sitten se alkaa kunnolla. jaa'a nähtäväksi jää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279