Kysymyksiä:

Kalkkis-fan

Tässä olis kysymyksiä:

1.Kuka on lempi oppilaasi?
Harry ehdottomasti

2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
Grabbe tai Goyle

3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
Loitsut

4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
Rohkelikkoon

5.Kuka on lempi opettajasi?
Prof. Severus Kalkaros

6.Kuka tyhmin?
En osaa sanoa...

Tässä on sitten mun vastaukset myös! :)

18

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms.granger

      1.Hermione

      2.Malfoy

      3.Pimeyden voimilta suojautuminen

      4.Rohkelikkoon, ehdottomasti

      5.Lupin, silloin kun hän oli siellä

      6.sanoisin että professori punurmio

    • <zazu>

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Harry
      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      pimeydenvoimilta suojautuminen

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Rohkelikkoon

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Lupin (oli 3 kirjassa) muista en osaa sanoa..

      6.Kuka tyhmin?
      kalkaros

    • bungie

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      - Hermione

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      - Goyle tai Crabbe :D

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      - Muodonmuutokset

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      - Korpinkynsiin

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      - McGarmiwa ja Lupin

      6.Kuka tyhmin?
      - Pimento ja Binns

    • Yenni.

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Ron

      2.Kuka typerin? (tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Loitsut tai muodonmuutos.

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen tai Rohkelikkoon

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Lupin

    • Winky

      1. Hermione :)
      2.Grabbe ja Goyle
      3.Pimeyden Voimilta suojautuminen ja muodonmuutos.
      4.Korpinkynteen tai Rohkelikkoon :]
      5. Lupin ehdottomasti! myös McGarmiva on hyvä!
      6.Kalkaros. Epäoikeudenmukainen Luihuisten tyyliin xD

    • SimoCc

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Hermione Granger
      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Ron Weasley, koska kaikki punatukkaiset pojat näyttävät vaan niin vammaisilta ja varsinkin Ronin näyttelijä on todella ärsyttävän oloinen.
      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Loitsut
      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Haluaisin kuulua Rohkelikkoon, mutta veikkaan että minut laitettaisiin ennemmin joko Korpinkynteen tai Puuskupuhiin
      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Pimento, aina vitosta lukiessa odotti niitä sen tunteja.
      6.Kuka tyhmin?
      Matoisa-Lankku, tulee mieleen jotenkin vanha köksänope

    • nym-fad-ora

      1. Jaa.. paha,paha. No ehkä itse Harry, tai Hermione tai Neville tai Luna... EN osaa päättää!!!

      2. Cho

      3.Pimeyden voimilta suojautumisen pimeät piirteet kieahtovat!!

      4. Haluaisin Rohkelikkoon, mutta minut varmaan sijoitettaisiin Puuskupuhiin.

      5.McGarmiwa tai Kalkaros en taaskaan osaa päättää.

      6.Sibylla Punurmio(vai mikä lie)

    • animagus

      1.Kuka on lempioppilaasi?
      Tjaa... En oikeastaan tiedä! Ehkä Ginny.

      2.Kuka typerin?
      Crabbe tai Goyle.

      3.Kiinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      Muodonmuutokset.

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen.

      5.Kuka on lempiopettajasi?
      Kalkaros. Tai ehkä sittenkin Lupin. Tai ei, sittenkin Kalkaros.

      6.Kuka tyhmin?
      Opettajako? Punurmio.

    • Mali

      1. Kai Harry...muutki on mahtavia.

      2. Typerin öö..meinataanko tyhmyyttä vai muuten vaan esim. ärsyttävää?? Jos tyhmä tyhmä niin tietty Grabbe ja Goyle...muuten...Malfoy tai Pansy Parkinson.

      3. Äh...niitä on monia. Muodonmuutokset, pimeyden voimilta suojautuminen, loitsut ja liemetki, tietty eri opettajalla..:)

      4. Rohelikkoon.

      5. Jos oisin oikeesti Tylypahkassa, tykkäisin varmasti Lipetitistä, koska sen tunneilla saa olla vapaasti ja se on niin hassu käppänä :) Mut hahmona...ehkäpä Minerwa Mc Carmiva :D

      6. Opettaja? Öö...tyhmin on varmaan ikävä kyllä Hagrid, mut et varmaan tarkota sitä :) Eli varmaan ärsyttävin on sit Kalkaros...tai jos ei täydy olla pitkäaikanen opettaja niin yks menee ylitse muiden: Dolores Umbridge! Hrrrr...:/

    • 1.Paras oppilas on tietysti Harry
      2.Pöljin oppilas on Malfoy, Crabbe, Goyle ja Pancy
      3.Kiinostavin aine on suojautumista pimeyden voimilta.
      4.Tupa olisi Rohkelikko
      5.Paras ope on Lupin ja McGarmiwa
      6.Tyhmin ope on Kalkaros ja Pimento

    • Cirene

      Lempi oppilaani:
      Hermione tai Draco Malfoy valitettavasti xD

      Typerin oppilas:
      Cho Chang. Myös Harryn kiukunpuuskat 5. kirjassa ärsyttivät

      Kiinnostavin aine:
      Pimeyden voimilta suojautuminen, loitsut ja muodonmuutokset ja ehdottomasti astrologia!

      Tupa:
      Varmaan rohkelikko, myös luihuinen voisi olla kiva (ihmisten perusteella), mutta luonteeni mukaan olisin ehdottomasti korpinkynnessä

      Lempi opettaja:
      Lupin, sellanen ihana höperö

      Tyhmin opettaja:
      Binns

    • her-mo-nini

      1.Hermione
      2.lordi voldemort
      3.loitsut
      4.rohkelikkoon
      5.prof.lipetit
      6.prof.kalkaros

    • clari

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      Ron tai Hermione

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      Grabbe tai Goyle

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      PVS tai loitsut

      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      Korpinkynteen

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      Kalkaros

      6.Kuka tyhmin?
      ei tiedä

    • Ankkuli

      1.Fred ja George ovat yhtä kivoja

      2.Grabbe ja Goyle

      3.Pimeydenvoimilta suojautuminen

      4.Rohkelikko tai korpinkynsi

      5.Hagrid(3)ja ehkä Lipetit

      6.Pimento

    • "ronaldo/harry?"

      Vastaukseni täsä:

      1.Ron, tietysti

      2.Harry

      3.Pimeyden voimilta suojautuminen

      4.Korpinkynteen

      5. Remus Lubin

    • Lady_Nocturna

      1.Kuka on lempi oppilaasi?
      -Tom Riddle.
      Mielenkiintoinen tyyppi ainakin oli Tylypahka-ajoillaan.
      Esimerkillinen oppilas, mutta kulissien takana kunnon paskis.

      2.Kuka typerin?(Tyhmä kysymys)
      - Kaikki ärsyttävät, täydelliset, kuuliaiset ja ennalta-arvattavat hahmot. Monia.

      3.Kinnostavin oppiaine Tylypahkassa?
      - Astronomia, koska harrastan itsekin tähtitiedettä.


      4.Mihin tupaan haluaisit kuulua?
      - Luihuiseen. Ainut tupa jossa voisin nähdä paskamaisen itseni.

      5.Kuka on lempi opettajasi?
      - Orave. Sillä oli Voldemort takaraivossaan. Tosi sympaattista. Ja Snape tietenkin. Gootti-vaarit on aina pitämisen arvoisia, vähän niinkuin Alice Cooper tms...

      6.Kuka tyhmin?
      - Hagrid.
      Tarviiko perustella...?

    • minä

      1. Ron, Draco Malfoy ja Hermione

      2. Grabbe tai Goyle

      3. Ennustaminen

      4. Luihuiseen

      5. Kalkaros

      6. Grabbe tai Goyle

    • HP 24

      1. Ginny, älykäs ja monipuolinen eli oikein hyvä hahmo.
      2. Cho: lopettaisi sen valittamisen! Ei vaikuta muutenkaan miltään järjen jättiläiseltä.
      3. Muodonmuutokset
      4. Korpinkynteen kuuluisin tosi mielelläni
      5. Lipetit vaikuttaa asialliselta ja mukavalta ja myös Verso vaikuttaa hyväntahtoiselta symppikseltä, McGarmiva (olikos se suomeksi tuo?) on kans oikein onnistunut, eli en osaa päättää:)
      6. Opettajista varmaan Binns, tulee aina sellainen olo että sillä on viivakoodi aivoissa... Binnsin luennolla alkaisin varmaan käyttäytyä kuin Riesu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe