Owashi

fuel

minua vähän epäilyttää tämä Owashi. Hän on tuntunut näkeneen. lyhyessä ajassa ufoja enemmän kuin jotkut kenties elämässään. Kaikki hänen näkemänsä ufot ovat suoraan kuin parin euron scifi pelistä. ufo jolla siivet? ja kamerakin tuntuu olevan mukana jopa tupakalla ollessa. eniten tässä kuitenkin epäilyttää että hän on nähnyt ufoja niin lyhyessä ajassa. sitten hän sanoo että tämä suomi24 palsta on herättänyt hänet. kyllä on ollut palstalla paljon vaikutusta. valitettavasti en voi kuitenkaan ottaa hänen "havaintojaan" vakavasti.

12

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      et voi ottaa vakavasti? kyllähän se uskottava on jos owashi näin väittää. Buahahaahaa on meitä moneen junaan!

    • Enhän väitä näkemiäni muukalaisten teoksiksi, vain ufoiksi ja tunnistamattomiksi esineiksi tai valoiksi. Tulkitsemisen jätän teille, mutta näyttäkäähän minullekin joku todelliselta näyttävä ufo joka ei satu olemaan scifipelistä :P Vertaillaan havaintoja sen jälkeen tarkemmin.

    • fuel

      en tarkoittanut loukata

    • mitä sanoa....

      Mutta voihan tuo ollakin mahdollista, että hänen osalleen tuli todistaa jotain ennennäkemätöntä niistä lähtöasetelmista, joihin itsensä asetti.
      Kovin epätodennäköiseltä tuntuu, mutta kyllä on hyvin mahdollista, että kun kokemukset tulevat, ne tulevat peräkkäin ja vaikka joka päivä.
      Niin ne ovat minullekin tulleet. Siitä eka päivästä alkaen, olen nähnyt enemmän kuin koskaan elämäni aikana. Vaikken ole edes uskonut, enkä asiaa mitenkään miettinyt.
      Ne havainnot tuotiin silmien eteen.
      Minäkin asun tällä samalla pohjoisen alueella kuin Owashi. Täällä on lukemattomia havaintoja tehty.
      Viimeinen havaintoni on eiliseltä ja tiedän, että tuolla ne ovat lähettyvillä koko ajan.
      Ei ne ole mihinkään kauemmas menneet.
      Jokainen saa uskoa mitä huvittaa, mutta minä uskon omiin havaintoihini, vaikka ne hullulta kuulostaakin ja olen niitä itsekin monesti epäillyt ja epäilen vieläkin.
      Mutta kaikkea erilaista ja jopa omituisiakin ilmiöitä olen saanut todistaa viime talven aikana.

      • ufoilija

        että nuo teidän "ufohavainnot" ovat aivan tuikitavallisia kohteita. Tähtiä, planeettoja, satelliitteja, helikoptereita, lentokoneita, meteoriitteja, avaruusromua, lintuja, pilviä ja kaikkea muuta, paitsi avaruusaluksia miehistöineen toiselta planeetalta. Niitä ne eivät satavarmasti ole. Johan sen maalaisjärkikin sanoo. Kyllä humanoidien olemassa olo täällä telluksella olisi jo moneen kertaan pystytty todistamaan näitten 50 vuoden aikana, jos niitä täällä olisi. Eivät ne pystyisi olemaan piilossa. Ja jos ne haluaisivat olla piilossa ihmisiltä, niin miksi sitten näyttäytyisivät joillekin mummoille keskellä korpea? Mikseivät sitten olisi kokonaan piilossa jos kerran haluaisivat olla? Mitä piiloleikkiä ne muka tänne tulivat leikkimään?


      • ufoilija kirjoitti:

        että nuo teidän "ufohavainnot" ovat aivan tuikitavallisia kohteita. Tähtiä, planeettoja, satelliitteja, helikoptereita, lentokoneita, meteoriitteja, avaruusromua, lintuja, pilviä ja kaikkea muuta, paitsi avaruusaluksia miehistöineen toiselta planeetalta. Niitä ne eivät satavarmasti ole. Johan sen maalaisjärkikin sanoo. Kyllä humanoidien olemassa olo täällä telluksella olisi jo moneen kertaan pystytty todistamaan näitten 50 vuoden aikana, jos niitä täällä olisi. Eivät ne pystyisi olemaan piilossa. Ja jos ne haluaisivat olla piilossa ihmisiltä, niin miksi sitten näyttäytyisivät joillekin mummoille keskellä korpea? Mikseivät sitten olisi kokonaan piilossa jos kerran haluaisivat olla? Mitä piiloleikkiä ne muka tänne tulivat leikkimään?

        Niin, eihän se ole mikään mahdoton ajatus, että ne olisivat vain ihan tavallisia luonnonilmiöitä. Onhan niitä sellaisia jännittäviä ja harhaanjohtavia paljon, enkä itsekään varmasti tiedä kaikkia mahdollisuuksia.
        Tähdistä, planeetoista, meteoriiteista, avaruusromusta sekä sateelliiteista voi olla yleensä melko varma mitä ne ovat ja ovat tunnistettavissa, mutta täytynee myöntää, että linnut tai muut luettelemattomat varteenotettavat mahdollisuudet ovat jäljellä. Kuitenkin jollain tasollahan on mahdollista, että muukalaiset olisivat ainakin päässeet tänne jos tietäisivät missä sijaitsemme. Onhan olemassa paljon aukkoja ufojen olemassaolosta ja saapumisesta maapallolle, mutta näistä asioista tulee selvyys vasta kun yhteys on luotu ja piiloleikki totaalisesti loppu.


      • epis
        ufoilija kirjoitti:

        että nuo teidän "ufohavainnot" ovat aivan tuikitavallisia kohteita. Tähtiä, planeettoja, satelliitteja, helikoptereita, lentokoneita, meteoriitteja, avaruusromua, lintuja, pilviä ja kaikkea muuta, paitsi avaruusaluksia miehistöineen toiselta planeetalta. Niitä ne eivät satavarmasti ole. Johan sen maalaisjärkikin sanoo. Kyllä humanoidien olemassa olo täällä telluksella olisi jo moneen kertaan pystytty todistamaan näitten 50 vuoden aikana, jos niitä täällä olisi. Eivät ne pystyisi olemaan piilossa. Ja jos ne haluaisivat olla piilossa ihmisiltä, niin miksi sitten näyttäytyisivät joillekin mummoille keskellä korpea? Mikseivät sitten olisi kokonaan piilossa jos kerran haluaisivat olla? Mitä piiloleikkiä ne muka tänne tulivat leikkimään?

        kirjoittaja on vanha tuttu lentäjäkapteeni. Lue viimeinen "50 vuotta UFO buumista" asia ytimessä on yhtäläisiä seikkoja. Yllätys vai mitä näissä selityksissä ?


      • heh heh...
        Owashi kirjoitti:

        Niin, eihän se ole mikään mahdoton ajatus, että ne olisivat vain ihan tavallisia luonnonilmiöitä. Onhan niitä sellaisia jännittäviä ja harhaanjohtavia paljon, enkä itsekään varmasti tiedä kaikkia mahdollisuuksia.
        Tähdistä, planeetoista, meteoriiteista, avaruusromusta sekä sateelliiteista voi olla yleensä melko varma mitä ne ovat ja ovat tunnistettavissa, mutta täytynee myöntää, että linnut tai muut luettelemattomat varteenotettavat mahdollisuudet ovat jäljellä. Kuitenkin jollain tasollahan on mahdollista, että muukalaiset olisivat ainakin päässeet tänne jos tietäisivät missä sijaitsemme. Onhan olemassa paljon aukkoja ufojen olemassaolosta ja saapumisesta maapallolle, mutta näistä asioista tulee selvyys vasta kun yhteys on luotu ja piiloleikki totaalisesti loppu.

        ole törmännyt vielä valoa tuottaviin lintuihin.:D


      • heh heh... kirjoitti:

        ole törmännyt vielä valoa tuottaviin lintuihin.:D

        Ajattele lintua, joka lentää yöllä valokeilan kohdalta, vieläpä kun isohkojen lintujen vatsa on yleensä vaalea.


      • fuel
        epis kirjoitti:

        kirjoittaja on vanha tuttu lentäjäkapteeni. Lue viimeinen "50 vuotta UFO buumista" asia ytimessä on yhtäläisiä seikkoja. Yllätys vai mitä näissä selityksissä ?

        en ole sama kuin stealth ja lentäjäkapteeni


      • epis
        fuel kirjoitti:

        en ole sama kuin stealth ja lentäjäkapteeni

        oikea nimimerkki oli ufoilija > lentäjäkapteeni ?
        Tietenkin nimimerkki kiistää kaiken. Sori vaan uskotaan jo että olet vain fuel. Hyviä kirjoituksia noin kaiken kaikkiaan sulta tullut. Jatka vain valitsemallasi linjalla, niinkuin moni muukin.


      • Lentäjäkapteeni
        epis kirjoitti:

        kirjoittaja on vanha tuttu lentäjäkapteeni. Lue viimeinen "50 vuotta UFO buumista" asia ytimessä on yhtäläisiä seikkoja. Yllätys vai mitä näissä selityksissä ?

        epis on vaan vainoharhainen. Lyön jortikastani vetoa että en ole sama henkilö!
        Soita vaikka NSA:lle, CIA:lle tai Nykäsen Matille ja kysy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe