Joonas Lehto?!

kuka hän on?

kaikki puhuvat hänestä, eikä minulla ole asiasta mtn hajua.. hän on siis joku nuori porilainen...

11

2121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahassss

mitäs sellasesta puhutaan?

• kysyjä'1http://jasen.suomi2...

ei löytyny googlella eli tää on joku joka kikkailee jossain kaupungilla ja varmaan sikailee nuorison keskuudessa jotain?

tuskin ainakaan mikään porin jääpallojoukkueen supermaalintekijä ja urheilusankari vailla vertaa.

onkohan tämä se tyyppi johon mut aina sekotetaan ja aina tulee joku pikkupahis kiukuttelemaan että sä oot tehny nyt vaikka mitä tekosia ympäri kylää jumalaare!! jos on, hienoa että nimi on tiedossa saan olla saatana rauhassa tästä lähtien ja tiedän kertoa myös nimen eteenpäin jos udellaan

• Luulisin...

Kun olin ala-asteella luokallani oli saman niminen poika,joka oli näytteliä.Luulen,et puhumme samast henkilöst.Hän on 1986 syntynyt.Ei hän nyt mikään huippu näytteliä ole,mut joitain pieniä rooleja on saanut.Muistaakseni hänen ensimmäinen rooli oli elokuvassa poika ja ilves.Tosin siinä hän oli erittäin pienessä roolissa.

• Staffan

Niin, tuota nyt jäi vähän epäselväksi, että mikä se sellainen näytteliä on?

• aloittanu nuorena

oli siis ala-asteella näyttelijä...

• Aika paha
        Staffan kirjoitti:

Niin, tuota nyt jäi vähän epäselväksi, että mikä se sellainen näytteliä on?

No se vaan on näytteliä!Ei sitä nyt kauheesti voi selvemmin selittää...Olet ehkä joskus sattumalt nähnyt kun televisiosta joitain elokuvia tai sarjoja?niissä olevia ihmisiä kutsutaan näyttelijöiksi...!En tiiä et näytteleeks se enää en oo kuullu enkä nähny sitä moneen vuoteen

• ghjf

nyt kahta ihmistä vahingossa?
        86 syntynyt Joonas Nordman oli kans jonkin sortin näyttelijä ja pääsi pääosaan Young Love elokuvaan... Olin rinnakkais luokalla ala- ja ylä-asteella.

• Ei ei ei
        ghjf kirjoitti:

86 syntynyt Joonas Nordman oli kans jonkin sortin näyttelijä ja pääsi pääosaan Young Love elokuvaan... Olin rinnakkais luokalla ala- ja ylä-asteella.

Kyl se on joonas lehto kenet aikoinaan tiesin

• CPD,
        Aika paha kirjoitti:

No se vaan on näytteliä!Ei sitä nyt kauheesti voi selvemmin selittää...Olet ehkä joskus sattumalt nähnyt kun televisiosta joitain elokuvia tai sarjoja?niissä olevia ihmisiä kutsutaan näyttelijöiksi...!En tiiä et näytteleeks se enää en oo kuullu enkä nähny sitä moneen vuoteen

Edelleen, mikä on näytteliä?

• blackmagictiger
        Ei ei ei kirjoitti:

Kyl se on joonas lehto kenet aikoinaan tiesin

onks sielläki semmonen

• mnää
        ghjf kirjoitti:

oiskos se se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe