Joonas Lehto?!

kuka hän on?

kaikki puhuvat hänestä, eikä minulla ole asiasta mtn hajua.. hän on siis joku nuori porilainen...

11

2127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahassss

mitäs sellasesta puhutaan?

• kysyjä'1http://jasen.suomi2...

ei löytyny googlella eli tää on joku joka kikkailee jossain kaupungilla ja varmaan sikailee nuorison keskuudessa jotain?

tuskin ainakaan mikään porin jääpallojoukkueen supermaalintekijä ja urheilusankari vailla vertaa.

onkohan tämä se tyyppi johon mut aina sekotetaan ja aina tulee joku pikkupahis kiukuttelemaan että sä oot tehny nyt vaikka mitä tekosia ympäri kylää jumalaare!! jos on, hienoa että nimi on tiedossa saan olla saatana rauhassa tästä lähtien ja tiedän kertoa myös nimen eteenpäin jos udellaan

• Luulisin...

Kun olin ala-asteella luokallani oli saman niminen poika,joka oli näytteliä.Luulen,et puhumme samast henkilöst.Hän on 1986 syntynyt.Ei hän nyt mikään huippu näytteliä ole,mut joitain pieniä rooleja on saanut.Muistaakseni hänen ensimmäinen rooli oli elokuvassa poika ja ilves.Tosin siinä hän oli erittäin pienessä roolissa.

• Staffan

Niin, tuota nyt jäi vähän epäselväksi, että mikä se sellainen näytteliä on?

• aloittanu nuorena

oli siis ala-asteella näyttelijä...

• Aika paha
        Staffan kirjoitti:

Niin, tuota nyt jäi vähän epäselväksi, että mikä se sellainen näytteliä on?

No se vaan on näytteliä!Ei sitä nyt kauheesti voi selvemmin selittää...Olet ehkä joskus sattumalt nähnyt kun televisiosta joitain elokuvia tai sarjoja?niissä olevia ihmisiä kutsutaan näyttelijöiksi...!En tiiä et näytteleeks se enää en oo kuullu enkä nähny sitä moneen vuoteen

• ghjf

nyt kahta ihmistä vahingossa?
        86 syntynyt Joonas Nordman oli kans jonkin sortin näyttelijä ja pääsi pääosaan Young Love elokuvaan... Olin rinnakkais luokalla ala- ja ylä-asteella.

• Ei ei ei
        ghjf kirjoitti:

86 syntynyt Joonas Nordman oli kans jonkin sortin näyttelijä ja pääsi pääosaan Young Love elokuvaan... Olin rinnakkais luokalla ala- ja ylä-asteella.

Kyl se on joonas lehto kenet aikoinaan tiesin

• CPD,
        Aika paha kirjoitti:

No se vaan on näytteliä!Ei sitä nyt kauheesti voi selvemmin selittää...Olet ehkä joskus sattumalt nähnyt kun televisiosta joitain elokuvia tai sarjoja?niissä olevia ihmisiä kutsutaan näyttelijöiksi...!En tiiä et näytteleeks se enää en oo kuullu enkä nähny sitä moneen vuoteen

Edelleen, mikä on näytteliä?

• blackmagictiger
        Ei ei ei kirjoitti:

Kyl se on joonas lehto kenet aikoinaan tiesin

onks sielläki semmonen

• mnää
        ghjf kirjoitti:

oiskos se se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe