Meilläpäin joku mielipuoli kylvää asuinalueelle silakkoja, joissa on sisällä rotanmyrkkyä. Siinä on lämmöllä ajateltu nimenomaan alueella vapaana liikkuvia kissoja. Oma kissani liikkuu ulkona villinä ja vapaana, mutta se ei onneksi suostu syömään raakaa kalaa. Yksi kissa on kuitenkin jo kuollut.
Me alueen kissanomistajat olemme perustamassa kiertovartiota, että joku kiertäisi aina alueella poistamassa myrkkysyötit ja vahtimassa, josko murhaaja jäisi kiinni itse teossa. Itse toivoisin, että se olisin minä, joka nappaa hullun kiinni. En ole kovin ystävällinen ihminen...
Mielipuoli myrkyttää kissoja!
55
4085
Vastaukset
- killer
ne on kotieläimiä, eikä tarkoitettu kuseskelemaan ja paskomaan naapurin (lue minun) liiteriin.
- Nyrkki
Vapaana syntynyt luonnonlapsi saa kuleksia ulkona, kyllä jämpti on näin! Kissan irtipitämisestä vinkuvat ovat tässä asiassa ylitarkkoja, mutta itse rikkovat muita sääntöjä minkä ehtivät: häiritsevät naapureitaan, ajavat päin punaista valoa jne.
- meni!
Nyrkki kirjoitti:
Vapaana syntynyt luonnonlapsi saa kuleksia ulkona, kyllä jämpti on näin! Kissan irtipitämisestä vinkuvat ovat tässä asiassa ylitarkkoja, mutta itse rikkovat muita sääntöjä minkä ehtivät: häiritsevät naapureitaan, ajavat päin punaista valoa jne.
Kerropa, millä oikeudella riistäisit kissattomien pihat karvakasasi paskantelutantereiksi? Ymmärrä nyt, että sinä olet tässä asiassa väärässä!
Usko pois, huolehdi kissastasi, ettei sitä kohtaa ikävä onnettomuus! - Kuolee ulkona
Nyrkki kirjoitti:
Koska et huolehdi kissastasi silloin kun se tulee muiden pihoille, se saaattaa saada sydänpydähdyksen.
Oma on mokasi, kissasi siitä kärsii.
Minä en katselisi kenenkään kattia omalla alueellani.
Ei katti saa olla irti.
- eläinten yhteyteen!
vain ihmisiin.
- Nyrkki
Se, joka riistää pienen pörröisen ystäväni hengen, ON murhaaja! Sama kuin tappaisi lapsen.
- ajattele nyt vähän!
Nyrkki kirjoitti:
Se, joka riistää pienen pörröisen ystäväni hengen, ON murhaaja! Sama kuin tappaisi lapsen.
ei tietenkään sama asia mutta ei myöskään viattoman luontokappaleen tappo ole täyspäisen työtä.
Mutta älä sekaa käsitteitä,aikuinen ihminen.Ymmärrän kyllä ,että tuo vääryys kuohuttaa Sinua.
Miltähän se tuntuisi ,kun joku surmaisi lapsen ja sanoisi äidille ,että eihän tuo ole kissaa kummempi.
- piller
käytän pillereitä noiden petojen kuriin saattamiseksi
- volvo markkanen
siitä kun tunnetusti tulee hyvät savut. Syötti ja koppiin vaan ja letkut kiinni
- tykäri
volvo markkanen kirjoitti:
siitä kun tunnetusti tulee hyvät savut. Syötti ja koppiin vaan ja letkut kiinni
mahan alle ja sit sinappia perseeseen niin lähtee ku ohjus
- Nyrkki
mutta kun kissanvihaajille ei saa syöttää 'pillereitä'.
- piller
Nyrkki kirjoitti:
mutta kun kissanvihaajille ei saa syöttää 'pillereitä'.
kaikki kissat vois hävittää että rotille jäis enemmän työmahdollisuuksia, kissalanpojat on hanurista
- Nyrkki
tykäri kirjoitti:
mahan alle ja sit sinappia perseeseen niin lähtee ku ohjus
kun kissanvihaajaa kuritetaan.
- Nyrkki
piller kirjoitti:
kaikki kissat vois hävittää että rotille jäis enemmän työmahdollisuuksia, kissalanpojat on hanurista
Eihän jätteiden syönti ole mikään työ. Vai mitä työmahdollisuuksia kaipaat saada?
- vihaaja
Nyrkki kirjoitti:
kun kissanvihaajaa kuritetaan.
mikroaaltouunia ei jää jäljelle mitään ainoastaan puhdistus
- piller
Nyrkki kirjoitti:
Eihän jätteiden syönti ole mikään työ. Vai mitä työmahdollisuuksia kaipaat saada?
kissa rankkuri ja homma on minun unelmani, minulla on jo kolmekymmentä korvaa muistoina pihalleni eksyneistä karvapalloista
- Nyrkki
piller kirjoitti:
kissa rankkuri ja homma on minun unelmani, minulla on jo kolmekymmentä korvaa muistoina pihalleni eksyneistä karvapalloista
Minä tapasin kerran yhden kissanvihaajan. Muistoksi irrotin pari etuhammasta.
- emma
Nyrkki kirjoitti:
utelias
- piller
Nyrkki kirjoitti:
kissoille kylpyamme sukellusta viiden kilon painolla yksikään ei valitettavasti ole vielä noussut takaisin pinnalle
- vihaaja
piller kirjoitti:
kissoille kylpyamme sukellusta viiden kilon painolla yksikään ei valitettavasti ole vielä noussut takaisin pinnalle
puhdasta vettä käytä, pönttöön vaan
- vihaaja
Nyrkki kirjoitti:
irroitin yhden kissanystävän kissastaan, on se niin sairasta eläinrakkaus
- killer
vihaaja kirjoitti:
irroitin yhden kissanystävän kissastaan, on se niin sairasta eläinrakkaus
Että jos he näkee kissaihmisen, poliisisetä tulee ja vie sellaiset yhteiskunnan madot siperiaan.
- aatos
osta itsellesi sellainen jalostettu karvakasa joka on modifioutu niin, että se ei paskaa, eikä kuse, eikä murhaa oravia tai Murhaa lintuja.
- his
Pitäis pitää kiinni ne ei sais olla irrallaan.Näin saadaan riitoja aikaan kun päästetään vapaana yöaikaan valvomatta ulos.Jos otat kissan olet vastuussa sen tekemisistä 24h vrk.Samoin on koiran kanssa se on pidettävä kiinni ja omistaja vastaa siitä.
- vihaaja
näin pitäisi toimia ja lakikin pitäisi olla kohta voimassa
- Nyrkki
Kissoille pitäisi antaa ihmisoikeudet ja koirien omistajilta ottaa ne pois. Ymmärrän hyvin muslimeja sikäli, että he pitävät koiria saastaisina elukkoina, mitä ne ovatkin.
- vihaaja
Nyrkki kirjoitti:
Kissoille pitäisi antaa ihmisoikeudet ja koirien omistajilta ottaa ne pois. Ymmärrän hyvin muslimeja sikäli, että he pitävät koiria saastaisina elukkoina, mitä ne ovatkin.
että olet kova jäbä. Pelottaa niin että on pakko kuristaa kissaani samalla ja kertoa sille että tämän tuskan tuottaa nyrkki
- Nyrkki
vihaaja kirjoitti:
että olet kova jäbä. Pelottaa niin että on pakko kuristaa kissaani samalla ja kertoa sille että tämän tuskan tuottaa nyrkki
Arvelinkin, että ammattikoululaisella valahtaa paskat housuun. Äiti pesee.
- Äityliini
Nyrkki kirjoitti:
Arvelinkin, että ammattikoululaisella valahtaa paskat housuun. Äiti pesee.
Pentti nyt nukkumaan ja lopeta tuo .Anteeksi meidän nyrkki pentti on vasta 9 vuotta vanha
- killer
Nyrkki kirjoitti:
... lintuinfluenssaviruksen, joka tulee tappamaan kattisi. Onko arkku jo hommattu?
- vihaaja
on nyrkki hakkaan sillä seinää
- valitat!
Laki sanoo, että kissat ja koirat on pidettävä ulkoilutettaessa hihnassa kiinni, turhaan siellä vaahtoot. Pidä kissasi sisällä tai ulkoilutat sitä valjaissa, oma mokasi jos irti pidät ja se myrkyt syö.
- mutustella lintuja
sairastutte koko sakki lintuinfluenssaan..eheh
- entinen kissa
EI TUOKAAN KYLLÄ OIKEIN OLE...RIKOS PAHIMMASTA PÄÄSTÄ, mutta toivoisin myös niiden kissanomistajien jotka antavat lemmikkinsä kulkea asuinalueella vapaana kiinnittävän huomiota siihen että mihin se lemmikkikisu tekee jätöksensä...
Omakohtainen kokemus; Asuimme ihanassa rivitalossa joku vuosi sitten. Naapurin kissa kävi päivittäin kakkimassa ja pissimässä meidän olohuoneen ikkunan alle. Ois ollut mukava viettää se ainoa kesä mitä asuttiin siellä omalla pikku takapihallamme puolivuotiaan lapsemme kanssa leikkien ja aurinkoa ottaen, mutta se lemu oli niin järkky ettei takapihalla voinut käydä edes kääntymässä JA SE MUUTEN HAISI. Ostin karkoitetta mutta eihän sekään auttanut kuin hetkeksi ja oli vielä ylihintaista. Sitä meni aika paljon kerralla kun taka"patio" oli suht reilun kokoinen.
Ei siinä mitään. Kun huomautimme kissanomistajalle ystävällisesti asiasta, alkoi mieletön sättiminen ja suoranainen uhkailu pihalla. Postilaatikkoon alkoi ilmestymään postikortteja kissankuvilla ja muutamia uhkailuja niissä.
Kävipä sitten niin ikävästi että TOINEN naapurimme onnistui telomaan kissaparan omalla autollaan. MEISTÄ tehtiin kissanvihaajia ja -tappajia (ei voitais satuttaa kärpästäkään). Ei auttanut sanoa ettei ollut meidän vikamme...Tilanne kävi loppujenlopuksi niin ihmeelliseksi ettemme jääneet enään kyseiseen rivitaloon asumaan!
OTTAKAA SIIS MYÖS TE VASTUUNNE LEMMIKKIENNE TEKOSISTA! NIIN VOITTE ELÄÄ SOVUSSA KAIKKIEN KANSSA.
Käsittääkseni lemmikit pitäisi pitää kytkettyinä taajama-alueilla. Ei myöskään kissan aiheuttamat sotkut ole OIKEUTETTUJA! Rakastan eläimiä ylikaiken ja etenkin kissat ovat ollut aina tärkeitä minulle vaikka sietoraja oli tämän kusipäisen naapurin ja hänen kattinsa vuoksi koetuksella.
Silti vastuu on myös kissanomistajilla! Oma ryytimaani siinä takapihalla meni käyttökelvottomaksi tämän kissan vuoksi. Eikä sekään ollut ilmainen...kaikenlisäksi miten korvata se ihana rivitalokoti joka oli oikea unelma. Suru oli suuri kun jouduimme tämän hullun naapurin (joka rupesi jo lastakin uhkaamaan) vuoksi luopumaan unelmakodistamme VAIN JA AINOASTAAN YHDEN PASKOVAN KISSAN VUOKSI.
Kissat ovat ihania ja meillekin tulee kohta sellainen, mutta aion pitää tarkan huolen siitä ettei juoksentele vapaana sotkemassa muiden pihoja! Ja kannan vastuuni lemmikin tuhoista mikäli sellaisia tulee. Tehkää tekin samoin niin tällaisia ikäviä yhteenottoja ei tule!
Kissojen sekä OMAN LAPSEN puolesta.- killer
olipa kerrankin asiallinen kannanotto. Nyt minäkin voin puolestani "höllätä" vähän ja sanoa lapsilleni että kissaihmiset joutuu vankilaan, eikä siperiaan, kuten aikaisemmassa viestissäni kerroin.
- NIITTEN ÄPÄRÄT
typerät ihmiset pitää kissojaan vapaana! Ei ole kissojen vika! sairasta, että joku mielipuoli purkaa niihin vihaansa. Purkakoot niihin typeriin omistajiin. Itseäni kissat takapihallani eivät häiritse tippaakaan, päinvastoin, toisin kuin naapureitten kakarat, jotka juoksentelevat siellä ja paskovat ja tuhoavat kaiken mihin koskevat. Kirkuvat ja mesovat.
Ovat vielä todella rumiakin ja pilaavat maisemat. Mitä niille voisi tehdä??- Realisti
...typerät ihmiset pitää kissojaan vapaana! Ei ole kissojen vika! sairasta, että joku mielipuoli purkaa niihin vihaansa. Purkakoot niihin typeriin omistajiin...
Mutta se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, eli jos naapurin katti nyt sattuu "vahingossa" jäämän esim auton alle, heität vaan raadon tien sivuun ja asia selvä.
Mutta jos satut vahingossa ajamaan sen naapurin kusipää kissan omistajan ylitse, niin poliisi tutkintaa ja rangaistuksiahan siitä seuraa! - TAPPAA KISSAN
Realisti kirjoitti:
...typerät ihmiset pitää kissojaan vapaana! Ei ole kissojen vika! sairasta, että joku mielipuoli purkaa niihin vihaansa. Purkakoot niihin typeriin omistajiin...
Mutta se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, eli jos naapurin katti nyt sattuu "vahingossa" jäämän esim auton alle, heität vaan raadon tien sivuun ja asia selvä.
Mutta jos satut vahingossa ajamaan sen naapurin kusipää kissan omistajan ylitse, niin poliisi tutkintaa ja rangaistuksiahan siitä seuraa!No mulla vaan on tapana hoitaa asiat vähän järkevämmin. En purkaisi vitutustani kissaan, koska pärjään kyllä ihmisellekin, joka siitä on vastuussa. En nyt tarkoita mitään tappo-juttuja, voi käyttää järkeäkin. Ymmärrän tietysti, jos sun tekee mieli ajaa kissan päälle, kyllä munki usein tekee mieli laittaa naapurin kusipää kakarat riviin ja ajaa yli. Eri asia on teenkö sen oikeesti. Eihän se oo kersojen vika jos ne on kasvatettu päin persettä.
joo, kyllä, vertaan kissaa ja lasta, koska molemmat ovat mulle samanarvoisia. Mutta pidän kyllä kissoista enemmän. - jalkajousi
TAPPAA KISSAN kirjoitti:
No mulla vaan on tapana hoitaa asiat vähän järkevämmin. En purkaisi vitutustani kissaan, koska pärjään kyllä ihmisellekin, joka siitä on vastuussa. En nyt tarkoita mitään tappo-juttuja, voi käyttää järkeäkin. Ymmärrän tietysti, jos sun tekee mieli ajaa kissan päälle, kyllä munki usein tekee mieli laittaa naapurin kusipää kakarat riviin ja ajaa yli. Eri asia on teenkö sen oikeesti. Eihän se oo kersojen vika jos ne on kasvatettu päin persettä.
joo, kyllä, vertaan kissaa ja lasta, koska molemmat ovat mulle samanarvoisia. Mutta pidän kyllä kissoista enemmän.Kerrotko sitten, miten järkevästi pidetään ylimielisen kusipäänaapurin pihalla kuseksiva kissa pois? Huomauttaminen asiasta sai aikaan oikean ilkivaltakierteen. Se ei siis ole vastaus.
- .................
jalkajousi kirjoitti:
Kerrotko sitten, miten järkevästi pidetään ylimielisen kusipäänaapurin pihalla kuseksiva kissa pois? Huomauttaminen asiasta sai aikaan oikean ilkivaltakierteen. Se ei siis ole vastaus.
Kohteliaasti voi huomauttaa, jossei auta, ota kissa kiinni ja vie eläinsuojeluvalvojalle. kerro hänelle, että kissaa pidetään vapaana eikä siitä välitetä. Eihän siitä välitetä, kun annetaan olla vapaana kaikenmailman kissanvihaajien armoilla! Kissaa ei meinaan edes saa pitää vapaana enää, mikä on enemmän kuin hyvä. luojan kiitos ei enää myöskään tappaa. Kyllä sen pitäisi auttaa, jossei auta, eläinsuojeluvalvoja etsii sille kissalle paremman kodin.
- neuvo
................. kirjoitti:
Kohteliaasti voi huomauttaa, jossei auta, ota kissa kiinni ja vie eläinsuojeluvalvojalle. kerro hänelle, että kissaa pidetään vapaana eikä siitä välitetä. Eihän siitä välitetä, kun annetaan olla vapaana kaikenmailman kissanvihaajien armoilla! Kissaa ei meinaan edes saa pitää vapaana enää, mikä on enemmän kuin hyvä. luojan kiitos ei enää myöskään tappaa. Kyllä sen pitäisi auttaa, jossei auta, eläinsuojeluvalvoja etsii sille kissalle paremman kodin.
Ei toimi homma noin. Ei ole olemassa mitään eläinsuojeluvalvojaa, jolle voisi kiusankappaleita toimittaa.
Jos toimittaa jonnekin, niin löytöeläintarhalle. Josta omistaja noutaa lemmikkinsä heti kohta takaisin kotiin ja kierre jatkuu. Parhaassa tapauksessa omistaja joutuu maksamaan kympin tai pari hoitokuluja, mutta mitäpä niillä on merkitystä.
Jos oikeasti haluaa päästä eroon pihassa kuseskelevista vieraista kissoista, on syytä varautua käyttämään myös laittoman suoran toiminnan keinoja. - kokenut...
neuvo kirjoitti:
Ei toimi homma noin. Ei ole olemassa mitään eläinsuojeluvalvojaa, jolle voisi kiusankappaleita toimittaa.
Jos toimittaa jonnekin, niin löytöeläintarhalle. Josta omistaja noutaa lemmikkinsä heti kohta takaisin kotiin ja kierre jatkuu. Parhaassa tapauksessa omistaja joutuu maksamaan kympin tai pari hoitokuluja, mutta mitäpä niillä on merkitystä.
Jos oikeasti haluaa päästä eroon pihassa kuseskelevista vieraista kissoista, on syytä varautua käyttämään myös laittoman suoran toiminnan keinoja.Ainoa keino on teräasekeskuksen puhallusputki tai supiloukku. Kuseminen loppuu ja äkkiä. Ja pihaan palautuu seuraavan sadejakson jälkeen raikas tuoksu.
Usein molopää hankkii uuden kusijan koska ne on ilmaisia mutta toistetaan toimenpiteet. - mmmmmmmm
neuvo kirjoitti:
Jos oikeasti haluaa päästä eroon pihassa kuseskelevista vieraista kissoista, on syytä varautua käyttämään myös laittoman suoran toiminnan keinoja.Kyllä meillä täällä turunsuunnalla ainakin eläinsuojeluvalvoja Heidi Leyser ottaa asian tosissaan. Mutten tiedä missä ite asustelet. Mulla kun on tuo omakin ongelma(ei kissat), niin lähdenpä hakemaan k-raudasta rauta putkea, jos se kerran tehoaa kusipäisiin kakaroihin paremmin...
- Irsku75
Älä ihmettele. Mulla on koira ja sen muutaman kerran minkä se on karannu olen ollu todella huolissani.. Toisin ku te kissan omistajat.. Te olette kuvottavia; päästätte lemmikin irti taajama-alueella jossa kulkee autoja ja mopoja ja kissanvihaajia ed. mainituilla välineillä.. Minä en kyllä uskaltaisi. Te kissan irtipitäjät pidätte huolen siitä että kissan vihaajia tulee jatkossakin riittämään. Minä vihaan KISSANOMISTAJIA!!! Älkää ottako lemmikkejä kun ette viitsi paqnnassa ja remmissä tuon vertaa ulkoiluttaa.. Pyh
- Mika.
En tuntis mitään sääliä. Tommosella kissantappajatyypillä ei jäisi jäljelle yhtään hammasta jos semmosen saisin käsiini.
- emma
tavataanko?
- Mika.
emma kirjoitti:
tavataanko?
Et sinä mikään 'Emma' ole, joku Eino varmaan.
- liekaan!
No mitäs päästätte kissat ulos! Ihan omaa vikaa on. Irtokissat kuuluvat maalle, ei asutuskeskuksiin muiden tonteille kuseksimaan.
- tekee samoin
Jos ei lakia noudateta ei sitä tarvi toisenkaan noudattaa. Myrkkyä ja nenään jos tulee valittamaan.
- Natsi vai?
killer kirjoitti:
Tämä taitaa olla suosikkisaittisi: http://www.kansallissosialismi.com Ja sähän olet kai sama jätkä, joka riehuu Maailman menoa -palstalla nickillä URHEILU-TIETÄJÄ?
- Realisti
Natsi vai? kirjoitti:
Tämä taitaa olla suosikkisaittisi: http://www.kansallissosialismi.com Ja sähän olet kai sama jätkä, joka riehuu Maailman menoa -palstalla nickillä URHEILU-TIETÄJÄ?
Valitettavasti poistivat sivuilta hinta/laatu suhteeltaan parhaimman tuotteen eli ns "metsästys ritsa" mutta kyllähän varmaan tuollainen jalkajousikin ajaa asiansa... Mutta älkää nyt hyvät ihmiset menkö kokeilemaan sitä, sillä se on LAITONTA!!
- KANNATAN!
Mitäs pidät kissaasi ulkona, ääliö!! Ei muutkaan kotieläimet juoksentele ulkona vapaana.
On se sitten kiva kun naapurin kissa on käynyt kuseksimassa ja paskantamassa pihallamme.. Kävellyt automme päällä ja raapinut maalipintaa!
Kiitos siitä! - Anonyymi
Joillakin on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Ensin leuhkii ja sitten kieltää. Kukin saa uskoa mitä haluaa. Jättäkää terveisiä vaikka facebookiin. https://aijaa.com/AQYAbd
- AnonyymiUUSI
Kenestä on kysymys? Kuva on poistunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213328- 761748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151491Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat881066- 681029
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19857