Tulipa vietettyä autoloma USA:ssa ja menopelinä oli tuliterä Cadillac DTS. Auto ei juurikan ajettavuudeltaan eroa vanhasta Devillestä: pehmeä jousitus, joka ei kuitenkaan häiritse vauhdikkaampaakaan etenemistä, hyvät tilat, mukavat penkit...
Vuokra-Cadillacin varusteina olivat kattoluukku, xenonvalot, tutkat eteen ja taakse, viilenevät istuimet edessä, moottorin käynnistys kaukosäätimestä... Nämä siis kaikkien "perusvarusteiden lisäksi". Moottorin noin 275hevosta toivat sekalaisen kulutuksen lukemaksi kuormatulla autolla 12,7L/100KM. Ajo oli kuitenkin kohtalaisen "agressiivistä" ja siitä n. 60% tapahtui ruuhkassa tai kaupungissa. Polttoaineen hinta 2,4USD/gallona (3,8L).
Kaikenkaikkiaan olin DTS:n tyytyväinen. Ulkonäkö oli saanut hieman enemmän pirteyttä ja varusteet olivat huipputasolla. Kiiltävä musta Cadillac on hieno auto.
DTS 2006 testattu.
matkaaja
0
741
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371