mites kalat ja neitsyt??

kampela

mites kalat ja kauris sopivat yhteen, ei ole kokemuksia?

11

9138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat nainen

      Kalat ja neitsyt täydentävät toistensa ominaisuuksia niin paljon että ovat miltei täydellinen pari. Joissakin tapauksissa kylläkin "taistelupari". Kauris on liian herkkä herkälle kalalle.

      • tutkijasielu

        Nykyinen puolisoni on neitsyt ja voin sanoa, että välillä on hermot kireällä neitsyelle ominaisen luonteenpiirteen, eli pikkutarkkuuden ja analyyttisyyden vuoksi. Jos neitsyt oppisi antautumaan välillä virran vietäväksi, niin olisi hänelläkin helpompaa.

        Kalana kaipaan todella paljon henkilöä, joka kykenee keskustelemaan henkevistä asioista, ja joka antaa joskus tunteiden viedä eteenpäin. Vaaka-asennossa neitsyt on enemmän suorittaja kuin aisitikas olento, joka antautuisi tilanteeseen joka solullaan.

        Suurella varauksella kehoitan suhtautumaan Neitsyeeseen.


      • tutkijasielu kirjoitti:

        Nykyinen puolisoni on neitsyt ja voin sanoa, että välillä on hermot kireällä neitsyelle ominaisen luonteenpiirteen, eli pikkutarkkuuden ja analyyttisyyden vuoksi. Jos neitsyt oppisi antautumaan välillä virran vietäväksi, niin olisi hänelläkin helpompaa.

        Kalana kaipaan todella paljon henkilöä, joka kykenee keskustelemaan henkevistä asioista, ja joka antaa joskus tunteiden viedä eteenpäin. Vaaka-asennossa neitsyt on enemmän suorittaja kuin aisitikas olento, joka antautuisi tilanteeseen joka solullaan.

        Suurella varauksella kehoitan suhtautumaan Neitsyeeseen.

        kala-nainen ja neitsyt-mies no huh huh.... meillä ainakin aika vaikeeta välillä, mutta on niitä aurinkoisiakin päiviä:-)


    • neitsytt

      Rakastan kalamiestäni enemmän kuin ketään. Hän on niin hauska, älykäs, herkkä, liikuttava - ah! Ihan täydellinen mies.

      Meidän suhteemme on melko alussa (mutta loppua ei kyllä näy), eikä mitään varsinaisia ongelmia vielä ole ilmaantunut, paitsi että joissain asioissa meidän maut menee aivan ristiin (asumme ulkomailla ja erimielisyyttä tulee esim. pullovesien mausta, koska mies rakastaa juuri niitä vesiä, joita mä inhoan, eikä puolestaan voi sietää mun juomaani vettä, huvittava asia sinänsä kun kalojen elementti on vesi ja neitsyen maa).

      Luulen, että miestä voi jossain vaiheessa alkaa ärsyttää se, että saatan vaikuttaa aika kylmältä, vaikka en sitä olekaan, en ehkä ole niin hellä kuin voisin. Olen myös turhan rehellinen sanomisissani joskus, ja saatan pahoittaa toisen mielen punnitsemalla rehellisesti ääneen asioiden eri puolia ja vaihtoehtoja. Kalani ilmeisesti odottaa, että se, mitä puhun, on minulle totuus, vaikka minusta kyseessä olisikin vain vaihtoehto. Aika sekavaa, mutta toivottavasti ymmärsitte. Itse säilytän siis koko ajan tietyn etäisyyden asioihin niin, että voin tarkastella niitä eri tavoin, kun taas kalat näyttää lähestyvän maailmaa ihan toisin.

      Minua taas ei kalassa häiritse mikään ;) ainakaan vielä. Toisaalta olen kyllä aika sopeutumis- ja sietokykyinen neitsyt enkä nipota turhista.

      • neitsytt

        Siitä hellyydestä vielä... Itse toimin suhteissa aika paljon vaistojen ja intuition varassa, kalata tuntuu toimivan tunteiden ohjaamana ja on romanttisempi.


      • adawass
        neitsytt kirjoitti:

        Siitä hellyydestä vielä... Itse toimin suhteissa aika paljon vaistojen ja intuition varassa, kalata tuntuu toimivan tunteiden ohjaamana ja on romanttisempi.

        Seurusteluasioissa kuiden sijainnilla on paljon merkitystä, sillä ne kuvastavat tunteita. Mieheni kuu on Neitsyessä ja minun Kaloissa.
        Voisin tosiaankin yhtyä siihen, että sängyssä hän on varsinainen suorittaja. Minulla menee halut, kun tuntuu että hän näyttelee kiihkonsa, toisin kuin minä itse. Jos en ole erityisen kiihkeällä tuulella, silloin en ole, ja that's it. Näytteleminen raivostuttaa.
        Olen hieman kuilussa tämän suhteen kanssa enkä tiedä mitä tekisin. Ikää on vasta 19, ja mies alkaa puhumaan jo kihloista sun muista. Hän vannoo ikuista rakkautta ja minua se pelottaa. Hän ei ole niin täydellinen kuin haluaisin hänen olevan.. joten mitä tehdä- pitää niin kauan kunnes löytää paremman vai jättää heti? :( Vai sinnitellä? Huoh..


      • nimetön
        adawass kirjoitti:

        Seurusteluasioissa kuiden sijainnilla on paljon merkitystä, sillä ne kuvastavat tunteita. Mieheni kuu on Neitsyessä ja minun Kaloissa.
        Voisin tosiaankin yhtyä siihen, että sängyssä hän on varsinainen suorittaja. Minulla menee halut, kun tuntuu että hän näyttelee kiihkonsa, toisin kuin minä itse. Jos en ole erityisen kiihkeällä tuulella, silloin en ole, ja that's it. Näytteleminen raivostuttaa.
        Olen hieman kuilussa tämän suhteen kanssa enkä tiedä mitä tekisin. Ikää on vasta 19, ja mies alkaa puhumaan jo kihloista sun muista. Hän vannoo ikuista rakkautta ja minua se pelottaa. Hän ei ole niin täydellinen kuin haluaisin hänen olevan.. joten mitä tehdä- pitää niin kauan kunnes löytää paremman vai jättää heti? :( Vai sinnitellä? Huoh..

        on törkeetä olla toisen kans vaan niin kauan että löytää uuden.. Häpeisit ny vähä mitä ääneen sanot!!


      • adawass kirjoitti:

        Seurusteluasioissa kuiden sijainnilla on paljon merkitystä, sillä ne kuvastavat tunteita. Mieheni kuu on Neitsyessä ja minun Kaloissa.
        Voisin tosiaankin yhtyä siihen, että sängyssä hän on varsinainen suorittaja. Minulla menee halut, kun tuntuu että hän näyttelee kiihkonsa, toisin kuin minä itse. Jos en ole erityisen kiihkeällä tuulella, silloin en ole, ja that's it. Näytteleminen raivostuttaa.
        Olen hieman kuilussa tämän suhteen kanssa enkä tiedä mitä tekisin. Ikää on vasta 19, ja mies alkaa puhumaan jo kihloista sun muista. Hän vannoo ikuista rakkautta ja minua se pelottaa. Hän ei ole niin täydellinen kuin haluaisin hänen olevan.. joten mitä tehdä- pitää niin kauan kunnes löytää paremman vai jättää heti? :( Vai sinnitellä? Huoh..

        mitä roikkua tuollaisessa liitossa, jos sinulla ei ole mitään mielenkiintoa koko ihmistä kohtaa, turha siinä suhteessa on roikkua, kun ei kerran onnistu


    • kalaN89

      Mulla loppui keväällä n. 6 vuoden suhde neitsyt miehen kanssa.Oli se kyllä aikamoista vuoristorataa,koska minä olen todella tunteellinen ja syvällinen ja hän taas materialistinen järkityyppi.Loukkaannuin aina hänen masentavista/arvostelevista kommenteistaan.Riitaa tuli kodin kunnossa pidosta,koska neitsythän on pikkutarkka/siivousintoinen toisin kuin huolettomat kalat,jotka ajattelevat ja tekevät aina siltä miltä tuntuu.Kun sanoin jotain positiivista mistä tahansa asiasta,hän kumosi sen negatiivisella töksäytyksellään.huomasin myös jännän tosiasian,neitsyt ei osaa ollenkaan haaveilla ja hänellä ei ole tarpeeksi mielikuvitusta seurustellakseen hengellisten kalojen kanssa.Nyt kun olen ruvennut lukemaan horoskooppeja ihmettelen kyllä että miten nää voi olla niin tosia!ja nyt tiedänkin miksi suhde ei onnistunut vaikka kuin yritettiin,juuri siksi kun neitsyt ja kalat ovat vastamerkkejä toisilleen!:)

    • Neitsyt n kalat m

      Hyvin menee ollaan oltu 15vuotta yhdessä!

    • pakastekalanainen

      Tuntuu että neitsytnainen ja kalamies on aika lailla ok yhdistelmä, mutta kalanainen ja neitsytmies ei. Itsekin erosin nuoruudenliitosta neitsytmiehen kanssa joka tosiaan oli kriittinen ja mielikuvitukseton ja pikkutarkka ja ÄRSYTTÄVÄ! Ja sekuntiakaan en ole eroa katunut.

      Toinen mies vaikutti älykkäältä ja henkevältä, oli kaksonen. Mutta kaksosen kylmyys ja ailahtelevuus ja laskelmoivuus oli vielä kaameampaa kuin neitsytmiehen inhorealistisuus. Kalanainen ja kaksosmies sopii vielä huonommin kuin edellinen yhdistelmä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe