Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!
MERIKARVIA
25
5732
Vastaukset
- kusee
pröttiksellä noin niinku muuten...
- muuta?
No ei sitten muuta!
- No joo
muuta? kirjoitti:
No ei sitten muuta!
Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?
- ---
No joo kirjoitti:
Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?
ihan vitun kuollu näin talvella, :D
- aurinkoinen-
--- kirjoitti:
ihan vitun kuollu näin talvella, :D
jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!
- aivan paras
Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!
- RonJeremy11
Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny
- menkää ihastelee
Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...
- Annika vain
Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
Merikarvia on paras kesäpaikka! - pois muuttanut
Annika vain kirjoitti:
Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
Merikarvia on paras kesäpaikka!vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!
- rulettaajaruletttaa
menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä
- Uudetruletukset
No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.
- ketjuperseessäs
aikuisiksi? hahahahaha....
- Pekka-P-
Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
Oli mukava veneretki sinne. - AjanLujaaOhi
Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.
- haluutkonimestänne
ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!
ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
ja laitetaan muijaskin. - Jms56
Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.
- Tuorila
Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.
- Anonyymi
Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!
- Anonyymi
Tonne ehdottomasti minä siippa
- Anonyymi
sata punkkia
TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN
- Anonyymi
Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?
- Anonyymi
sahaa puita joo
- Anonyymi
saako merikarvialta silakkaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502