MERIKARVIA

RULETTAA!!!!

Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!

25

5735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusee

      pröttiksellä noin niinku muuten...

      • muuta?

        No ei sitten muuta!


      • No joo
        muuta? kirjoitti:

        No ei sitten muuta!

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?


      • ---
        No joo kirjoitti:

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D


      • aurinkoinen-
        --- kirjoitti:

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D

        jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!


    • aivan paras

      Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!

      • RonJeremy11

        Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny


    • menkää ihastelee

      Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...

      • Annika vain

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!


      • pois muuttanut
        Annika vain kirjoitti:

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!

        vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
        prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!


    • rulettaajaruletttaa

      menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä

      • Uudetruletukset

        No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.


    • ketjuperseessäs

      aikuisiksi? hahahahaha....

    • Pekka-P-

      Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
      Oli mukava veneretki sinne.

    • AjanLujaaOhi

      Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.

    • haluutkonimestänne

      ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!

      ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
      ja laitetaan muijaskin.

    • Jms56

      Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.

    • Tuorila

      Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.

    • Anonyymi

      Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!

    • Anonyymi

      Tonne ehdottomasti minä siippa

      • Anonyymi

        sata punkkia


    • TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN

    • Anonyymi

      Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?

      • Anonyymi

        sahaa puita joo


    • Anonyymi

      saako merikarvialta silakkaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe