MERIKARVIA

RULETTAA!!!!

Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!

25

5732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusee

      pröttiksellä noin niinku muuten...

      • muuta?

        No ei sitten muuta!


      • No joo
        muuta? kirjoitti:

        No ei sitten muuta!

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?


      • ---
        No joo kirjoitti:

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D


      • aurinkoinen-
        --- kirjoitti:

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D

        jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!


    • aivan paras

      Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!

      • RonJeremy11

        Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny


    • menkää ihastelee

      Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...

      • Annika vain

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!


      • pois muuttanut
        Annika vain kirjoitti:

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!

        vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
        prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!


    • rulettaajaruletttaa

      menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä

      • Uudetruletukset

        No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.


    • ketjuperseessäs

      aikuisiksi? hahahahaha....

    • Pekka-P-

      Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
      Oli mukava veneretki sinne.

    • AjanLujaaOhi

      Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.

    • haluutkonimestänne

      ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!

      ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
      ja laitetaan muijaskin.

    • Jms56

      Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.

    • Tuorila

      Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.

    • Anonyymi

      Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!

    • Anonyymi

      Tonne ehdottomasti minä siippa

      • Anonyymi

        sata punkkia


    • TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN

    • Anonyymi

      Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?

      • Anonyymi

        sahaa puita joo


    • Anonyymi

      saako merikarvialta silakkaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe