MERIKARVIA

RULETTAA!!!!

Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!

25

5731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusee

      pröttiksellä noin niinku muuten...

      • muuta?

        No ei sitten muuta!


      • No joo
        muuta? kirjoitti:

        No ei sitten muuta!

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?


      • ---
        No joo kirjoitti:

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D


      • aurinkoinen-
        --- kirjoitti:

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D

        jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!


    • aivan paras

      Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!

      • RonJeremy11

        Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny


    • menkää ihastelee

      Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...

      • Annika vain

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!


      • pois muuttanut
        Annika vain kirjoitti:

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!

        vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
        prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!


    • rulettaajaruletttaa

      menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä

      • Uudetruletukset

        No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.


    • ketjuperseessäs

      aikuisiksi? hahahahaha....

    • Pekka-P-

      Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
      Oli mukava veneretki sinne.

    • AjanLujaaOhi

      Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.

    • haluutkonimestänne

      ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!

      ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
      ja laitetaan muijaskin.

    • Jms56

      Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.

    • Tuorila

      Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.

    • Anonyymi

      Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!

    • Anonyymi

      Tonne ehdottomasti minä siippa

      • Anonyymi

        sata punkkia


    • TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN

    • Anonyymi

      Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?

      • Anonyymi

        sahaa puita joo


    • Anonyymi

      saako merikarvialta silakkaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe