MERIKARVIA

RULETTAA!!!!

Merikarvia forever!
Best in Satakunta!
Kaikki tän ens kesänä!

25

5732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusee

      pröttiksellä noin niinku muuten...

      • muuta?

        No ei sitten muuta!


      • No joo
        muuta? kirjoitti:

        No ei sitten muuta!

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?


      • ---
        No joo kirjoitti:

        Musta tuntuu että meno on aika kuollutta vai ...?

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D


      • aurinkoinen-
        --- kirjoitti:

        ihan vitun kuollu näin talvella, :D

        jep mutta kesällä sitte senkin edestä!!!!!


    • aivan paras

      Merikarvialle vaa kaikki komeet miehet ens kesänä... Sais merikarvianki naiset vähä silmän ruokaa ja säpinää! Tänne vaan kaikki ihanat!

      • RonJeremy11

        Ei täälä talvella ainakaa oo kiimasia naisia näkyny


    • menkää ihastelee

      Vaikka se onki melko pieni paikka, niin ihmiset siellä on todella ystävällisiä ja sosiaalisia. Rakastan Merikarvian rauhaa ja maisemia...

      • Annika vain

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!


      • pois muuttanut
        Annika vain kirjoitti:

        Juu ja siellähän se aurinkokin paistaa sata päivää enempi kuin muualla!
        Merikarvia on paras kesäpaikka!

        vai että mukavia ja sosiaalisia?? my ass
        prkl pelkkiä sisäsiittosia juntteja ja narkkareita koko kylä täynnä!!! sata pilvistä päivää sopis paremmin!


    • rulettaajaruletttaa

      menkää teinit ja pikkulapset nukkumaan jo. en pidä teistä

      • Uudetruletukset

        No tän jutun teinit ja pikkulapset on jo kasvaneet aikuisiksi. Ketju on 10 vuotta vanha.


    • ketjuperseessäs

      aikuisiksi? hahahahaha....

    • Pekka-P-

      Merikarvian Ouraluoto on upea paikka.
      Oli mukava veneretki sinne.

    • AjanLujaaOhi

      Merikarvialta on kotoisin kaikista vähä-älyisimmät juntit. Hyi helvetti. Vieläkin etoo kun muistelen miten jouduin kuuntelemaan "pröttikarvialaisten" "keskusteluita". Ellei ne ole entisiä alkkiksia, niin vähintään kakarat ovat päästään sekaisin tai homoja.

    • haluutkonimestänne

      ruma muijasi etoo vielä enemmän ja sua vituttaa kun sai vieraan miehen kädet kaulalleen. hahaa!

      ja älä huutele täällä enempää tai laitetaan sun nimes tänne, urpo.
      ja laitetaan muijaskin.

    • Jms56

      Paikkakuntana parhaimpia mitä tulee luonnon ja rauhan monipuolisuuteen. Hyvä pieni kunta.

    • Tuorila

      Vielä Bröttikarvialla järjestetään niitä eheytys-kursseja ja entäs onkos vielä niitä huumebileitä tiedossa, niin kuin vanhaan aikaan mieslaulutalolla.

    • Anonyymi

      Merikarviaa surkeampi paikka on vain naapurikunta Siikainen. Sukurutsainen ilkeämielinen ja kiero kyläpahanen. Tunnettiin parhaiten paskalla maustetusta pontikastaan jota Sammissa tekivät!

    • Anonyymi

      Tonne ehdottomasti minä siippa

      • Anonyymi

        sata punkkia


    • TONNE ON AINA IKÄVÄ. KAIPAAN MERIKARVIALLE.....JA SATAKUNTAAN

    • Anonyymi

      Pääsisköhän Isännättären kanssa pukille?

      • Anonyymi

        sahaa puita joo


    • Anonyymi

      saako merikarvialta silakkaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe