mietin potter kirjojen nimiä ja rupesin kääntämään niitä väärinpäin ja huomasin tämän
lily evans jos sukunimen kääntää toisin päin tulee snave joka on lähellä Kalkaroksen englannin kielistä nimeä snape jos taas kääntää snapen toisin päin tulee epans joten mietin voisiko nämä jutut kertoa jotain lilyn menneisyydestä seiska kirjassahan on luvattu paljastaa siitä jotain....... itse kehittelin ajatusta että lilyn vanhemmat olisivat adoptoineet lilyn joka olisi kalkaroksen sisko tai jotain sukua tälle......
mietin tässä....
4
478
Vastaukset
- ........
Lily siis voisi olla Severus "Puoliverinen Prinssi" Kalkaroksen sisarpuoli. Severuksen isä, Tobias Kalkaros on/oli jästi.
Toinen mahdollisuus on että Lily oli tietämättään puoliverinen kuten Dean Thomas.Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinen- tromedlov idrol
flareon85 kirjoitti:
Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinense oli vain ajatus en mä sanonu ett se olis lukenu jossakin
- sdfsdgfg
flareon85 kirjoitti:
Mun titääkseni Lilyn ei edes ole sukua Kalkarokselle. Ja mun tietääkseni Lily on
jästisyntyinenMistä tiedät että Lily ei ole sukua Kalkarokselle? Kalkkiksen isä oli jästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581