teen kouluun tutkielmaa armeijan eroista tänäpäivänä ja 60-luvulla. enään puuttuu pari juttua kutsunnoista.
sinä joka olet käynyt kutsunnoissa vuonna 2003-2005 niin voisitko ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin:
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?
5. oliko pituusjonot?
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)
suuri kiitos kaikille vastanneille! :)
kysely
12
2166
Vastaukset
- vastaaja2
1. suurinpiiretin tunnin
2. suurinpiiretin 7 min
3. Pipo piti ottaa pois päästä
4. ei seisonut koko aikana
5. en nähdyt kaikkien pituuksia
6. olen pikku kunnasta - vastaaja3
olin kutsunnoissa syksyllä 2004.
1. 2-3 tuntia
2. 10min
3. en, lääkärillä oli oma vastaanotto jonne eivät muut nähneet
4. istumaan (eipä se paljon muuta ollut kuin istumista ja odottamista)
5. ei ollut, muistaakseni jonot sen perusteella kuka tuli ensin paikalle (kai)
6. 18000 asukasta, etelä-suomi - exxonmobil
Olin kutsunnoissa 2004.
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)
muistaakseni parisen tuntia
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)
tunnin
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
housut otettiin pois anaalitarkastuksen ajaksi
4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?
seisomaan
5. oliko pituusjonot?
ei
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)
helsinki - ferdinand5000
1. pari tuntia ehkä yhteensä
2. vähän yli viis minsaa ehkä
3. ei
4. istumaan
5. ei
6. älykäs- Nimetön
Mikäs se semmoinen kaupunki on?
- oon älykäs
Nimetön kirjoitti:
Mikäs se semmoinen kaupunki on?
älykäs on pieni sanaleikki.
auttaa kun lukee vaikka väärinpäin.
- vastaaja1432
1. kaupungissamme riippui kutsuntojen kesto aivan siitä missä päässä aakkosia olet. Kaikki käskettiin kokoontumaan klo 9.00, mutta ensimmäiset pääsivät lähtemääm klo 12.00 ja viimeiset hieman ennen klo 16.00.
2.Lääkärintarkastus kesti taas henkilöstä riippuen 5min-15min. Se oli ihan nopea, (taisi johtua siitä, että kaikki olivat käyneet koululla lääkärintarkastuksessa ennen kutsuntoja), lääkäri vain kysyi onko muutoksia tullut vanhaan lääkärin todistukseen.
3. Kaikki vaatteet pysyivät päällä. Lukuun ottamatta lakkia sekä ulkovaatteita.
4.Istuttiin enemmän. Lähes n.80% ajasta.
5. Olimme aakkosjärjestyksessä.
6. Pikku kaupunki eteläsuomesta. - gasdg
3. kysymyksen vastauksista?
- Alik. Hyvönen
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiirtein)
- Koko päivän. Naislääkärin kanssa treffeillä meni kyllä pikkutunneille, mutta sitä ei lasketa.
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiirtein)
- Jonossa alasti seisominen kesti noin puoli tuntia. Kalu ei seissyt ihan koko aikaa. Anaalitarkastus tunnin ja naislääkärin henkilökohtainen haastattelu kaksi tuntia.
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
- Minut laitettiin strippaamaan hitaasti viiden naisalokkaan eteen näiden huudellessa kannustushuutoja.
4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?
- Sai siellä välillä istuakin mutta minulla seisoi koko ajan.
5. oliko pituusjonot?
- Kyllä. Meidät asetettiin jonoon kalun pituuden mukaan.
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen
- Brooklyn, New York (olen musta ja kaluni on 37 cm pitkä) - annastiina
Kiitos Alik. Hyvönen, onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisä jotka osaavat ottaa asiat vakavasti eivätkä lyö kaikkea heti leikiksi. Vastauksestasi saa erittäin hyvää materiaalia tutkielmaan, kiitos!
(kiitos kaikille muille) - jeps5
1. Liian kauan
2. Liian kauan
3. En (enkä olisi vaikka olisi pakotettu)
4. Liian kauan molempia
5. Ei nii tarvitko vielä lisää tietoja tutkielmaan? jos tarvit nii voin vastailla paitsi kutsunnoissa olen kyllä käyny 2000 vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589