teen kouluun tutkielmaa armeijan eroista tänäpäivänä ja 60-luvulla. enään puuttuu pari juttua kutsunnoista.
sinä joka olet käynyt kutsunnoissa vuonna 2003-2005 niin voisitko ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin:
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?
5. oliko pituusjonot?
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)
suuri kiitos kaikille vastanneille! :)
kysely
12
2141
Vastaukset
- vastaaja2
1. suurinpiiretin tunnin
2. suurinpiiretin 7 min
3. Pipo piti ottaa pois päästä
4. ei seisonut koko aikana
5. en nähdyt kaikkien pituuksia
6. olen pikku kunnasta - vastaaja3
olin kutsunnoissa syksyllä 2004.
1. 2-3 tuntia
2. 10min
3. en, lääkärillä oli oma vastaanotto jonne eivät muut nähneet
4. istumaan (eipä se paljon muuta ollut kuin istumista ja odottamista)
5. ei ollut, muistaakseni jonot sen perusteella kuka tuli ensin paikalle (kai)
6. 18000 asukasta, etelä-suomi - exxonmobil
Olin kutsunnoissa 2004.
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)
muistaakseni parisen tuntia
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)
tunnin
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
housut otettiin pois anaalitarkastuksen ajaksi
seisomaan
5. oliko pituusjonot?
ei
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)
helsinki - ferdinand5000
1. pari tuntia ehkä yhteensä
2. vähän yli viis minsaa ehkä
3. ei
4. istumaan
5. ei
6. älykäs- Nimetön
Mikäs se semmoinen kaupunki on?
- oon älykäs
Nimetön kirjoitti:
Mikäs se semmoinen kaupunki on?
älykäs on pieni sanaleikki.
auttaa kun lukee vaikka väärinpäin.
- vastaaja1432
1. kaupungissamme riippui kutsuntojen kesto aivan siitä missä päässä aakkosia olet. Kaikki käskettiin kokoontumaan klo 9.00, mutta ensimmäiset pääsivät lähtemääm klo 12.00 ja viimeiset hieman ennen klo 16.00.
2.Lääkärintarkastus kesti taas henkilöstä riippuen 5min-15min. Se oli ihan nopea, (taisi johtua siitä, että kaikki olivat käyneet koululla lääkärintarkastuksessa ennen kutsuntoja), lääkäri vain kysyi onko muutoksia tullut vanhaan lääkärin todistukseen.
3. Kaikki vaatteet pysyivät päällä. Lukuun ottamatta lakkia sekä ulkovaatteita.
4.Istuttiin enemmän. Lähes n.80% ajasta.
5. Olimme aakkosjärjestyksessä.
6. Pikku kaupunki eteläsuomesta. - gasdg
3. kysymyksen vastauksista?
- Alik. Hyvönen
1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiirtein)
- Koko päivän. Naislääkärin kanssa treffeillä meni kyllä pikkutunneille, mutta sitä ei lasketa.
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiirtein)
- Jonossa alasti seisominen kesti noin puoli tuntia. Kalu ei seissyt ihan koko aikaa. Anaalitarkastus tunnin ja naislääkärin henkilökohtainen haastattelu kaksi tuntia.
- Minut laitettiin strippaamaan hitaasti viiden naisalokkaan eteen näiden huudellessa kannustushuutoja.
- Sai siellä välillä istuakin mutta minulla seisoi koko ajan.
5. oliko pituusjonot?
- Kyllä. Meidät asetettiin jonoon kalun pituuden mukaan.
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen
- Brooklyn, New York (olen musta ja kaluni on 37 cm pitkä) - annastiina
Kiitos Alik. Hyvönen, onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisä jotka osaavat ottaa asiat vakavasti eivätkä lyö kaikkea heti leikiksi. Vastauksestasi saa erittäin hyvää materiaalia tutkielmaan, kiitos!
(kiitos kaikille muille) - jeps5
1. Liian kauan
2. Liian kauan
3. En (enkä olisi vaikka olisi pakotettu)
4. Liian kauan molempia
5. Ei nii tarvitko vielä lisää tietoja tutkielmaan? jos tarvit nii voin vastailla paitsi kutsunnoissa olen kyllä käyny 2000 vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892