kysely

annastiina

teen kouluun tutkielmaa armeijan eroista tänäpäivänä ja 60-luvulla. enään puuttuu pari juttua kutsunnoista.

sinä joka olet käynyt kutsunnoissa vuonna 2003-2005 niin voisitko ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin:

1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)
2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)
3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?
4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?
5. oliko pituusjonot?
6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)

suuri kiitos kaikille vastanneille! :)

12

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja2

      1. suurinpiiretin tunnin
      2. suurinpiiretin 7 min
      3. Pipo piti ottaa pois päästä
      4. ei seisonut koko aikana
      5. en nähdyt kaikkien pituuksia
      6. olen pikku kunnasta

    • vastaaja3

      olin kutsunnoissa syksyllä 2004.

      1. 2-3 tuntia
      2. 10min
      3. en, lääkärillä oli oma vastaanotto jonne eivät muut nähneet
      4. istumaan (eipä se paljon muuta ollut kuin istumista ja odottamista)
      5. ei ollut, muistaakseni jonot sen perusteella kuka tuli ensin paikalle (kai)
      6. 18000 asukasta, etelä-suomi

    • exxonmobil

      Olin kutsunnoissa 2004.

      1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiiretin)

      muistaakseni parisen tuntia

      2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiiretin)

      tunnin

      3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?

      housut otettiin pois anaalitarkastuksen ajaksi

      4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?

      seisomaan

      5. oliko pituusjonot?

      ei

      6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen)

      helsinki

    • ferdinand5000

      1. pari tuntia ehkä yhteensä
      2. vähän yli viis minsaa ehkä
      3. ei
      4. istumaan
      5. ei
      6. älykäs

      • Nimetön

        Mikäs se semmoinen kaupunki on?


      • oon älykäs
        Nimetön kirjoitti:

        Mikäs se semmoinen kaupunki on?

        älykäs on pieni sanaleikki.
        auttaa kun lukee vaikka väärinpäin.


    • vastaaja1432

      1. kaupungissamme riippui kutsuntojen kesto aivan siitä missä päässä aakkosia olet. Kaikki käskettiin kokoontumaan klo 9.00, mutta ensimmäiset pääsivät lähtemääm klo 12.00 ja viimeiset hieman ennen klo 16.00.

      2.Lääkärintarkastus kesti taas henkilöstä riippuen 5min-15min. Se oli ihan nopea, (taisi johtua siitä, että kaikki olivat käyneet koululla lääkärintarkastuksessa ennen kutsuntoja), lääkäri vain kysyi onko muutoksia tullut vanhaan lääkärin todistukseen.

      3. Kaikki vaatteet pysyivät päällä. Lukuun ottamatta lakkia sekä ulkovaatteita.

      4.Istuttiin enemmän. Lähes n.80% ajasta.

      5. Olimme aakkosjärjestyksessä.

      6. Pikku kaupunki eteläsuomesta.

    • gasdg

      3. kysymyksen vastauksista?

    • Alik. Hyvönen

      1. kauanko kutsuntatilaisuus kesti? (suurinpiirtein)

      - Koko päivän. Naislääkärin kanssa treffeillä meni kyllä pikkutunneille, mutta sitä ei lasketa.


      2. kauanko lääkärintarkastus kesti? (suurinpiirtein)

      - Jonossa alasti seisominen kesti noin puoli tuntia. Kalu ei seissyt ihan koko aikaa. Anaalitarkastus tunnin ja naislääkärin henkilökohtainen haastattelu kaksi tuntia.


      3. jouduitteko riisumaan mitään vaatteita (esim. paidan tai housut) muiden "alokkaiden" nähden?

      - Minut laitettiin strippaamaan hitaasti viiden naisalokkaan eteen näiden huudellessa kannustushuutoja.


      4. jouduitteko istumaan vai seisomaan enemmän?

      - Sai siellä välillä istuakin mutta minulla seisoi koko ajan.


      5. oliko pituusjonot?

      - Kyllä. Meidät asetettiin jonoon kalun pituuden mukaan.



      6. mistä kaupungista olet kotoisin? (ei pakollinen

      - Brooklyn, New York (olen musta ja kaluni on 37 cm pitkä)

    • annastiina

      Kiitos Alik. Hyvönen, onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisä jotka osaavat ottaa asiat vakavasti eivätkä lyö kaikkea heti leikiksi. Vastauksestasi saa erittäin hyvää materiaalia tutkielmaan, kiitos!

      (kiitos kaikille muille)

    • jeps5

      1. Liian kauan
      2. Liian kauan
      3. En (enkä olisi vaikka olisi pakotettu)
      4. Liian kauan molempia
      5. Ei

    • nii tarvitko vielä lisää tietoja tutkielmaan? jos tarvit nii voin vastailla paitsi kutsunnoissa olen kyllä käyny 2000 vuonna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe