Kätilön keskim. palkka/kk?

lisien kera

Mietin hakeako opiskelemaan.

11

2427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

onko kätilö sinun kutsumusammattisi???

• ap.

Muutama synnytys takana itsellänikin ja kätilön työ onaina kiinnostanut.
        Nyt vain mietin kahden eri alan väliltä. Ei inspiroisi lukea 4,5v ja saada valmistuttuani huonompaa palkkaa kuin nykyisessä työpaikassani.

• Lähihoitajaopisk.

Hoitoalan palkka on todella huono verrattuna työvaativuuteen. Mm. kätilötyö on usein 2 tai 3-vuorotyötö. Jos haluat kovan luokan palkan, mene lääkäriksi opiskelemaan.

• noin

2500-3000 e/kk brutto pk-seudulla, mukaan on tietysti laskettu vuorotyölisät. Peruspalkka vain karvan verran parempi kuin sairaanhoitajilla eli 1900-2000 euron välillä.

• Tuikku-1

Suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan lähteäkö koko terveysalalle töihin. Etenkään jos et tiedä alasta mitään, valitse ennemmin muu vaihtoehto! Ja jos olet jo alalla työskentelevä, nostan todella hattua - olet harvoja alalla työskenteleviä, joka haluaa jatkaa. Suurin osa vaihtaisi alaa, jos olisi mahdollista.

• paljonkin
        Tuikku-1 kirjoitti:

Suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan lähteäkö koko terveysalalle töihin. Etenkään jos et tiedä alasta mitään, valitse ennemmin muu vaihtoehto! Ja jos olet jo alalla työskentelevä, nostan todella hattua - olet harvoja alalla työskenteleviä, joka haluaa jatkaa. Suurin osa vaihtaisi alaa, jos olisi mahdollista.

alalla olevia jotka eivät vaihtaisi muuhun mistään hinnasta... kouluttautuvat lisää ja kehittävät itseään alati

• pitää tehdä

jos haluaa lähelle kolmea tonnia tienata. Mulle jää kätilön hommasta käteen 1450 peruspalkasta. Lisät päälle tekevät noin 200€ kuussa. Sekin tietysti sitten edellyttää että olet pyhinä ja öinä töissä. Ilta ja lauantai lisät ovat yhtä tyhjän kanssa. Työ on mukavaa-paskempaakin on tullut tehtyä. Viihdyn. Terveisin nimim. Kätilö

• linu-leena
        pitää tehdä kirjoitti:

jos haluaa lähelle kolmea tonnia tienata. Mulle jää kätilön hommasta käteen 1450 peruspalkasta. Lisät päälle tekevät noin 200€ kuussa. Sekin tietysti sitten edellyttää että olet pyhinä ja öinä töissä. Ilta ja lauantai lisät ovat yhtä tyhjän kanssa. Työ on mukavaa-paskempaakin on tullut tehtyä. Viihdyn. Terveisin nimim. Kätilö

Missä sulle maksetaan noin huonosti. Itse tienaan kätilöna 3300 /kk brutto ja viikonloput vapaat

• ja trallalallalaa
        linu-leena kirjoitti:

Missä sulle maksetaan noin huonosti. Itse tienaan kätilöna 3300 /kk brutto ja viikonloput vapaat

kätilön peruspalkka 1700 ja rapiat päälle... lisäksi mahd. lisät
        Katsokaa hyvät ihmiset liiton sivuilta palkkatietoja.

• minäminäminä2005
        ja trallalallalaa kirjoitti:

kätilön peruspalkka 1700 ja rapiat päälle... lisäksi mahd. lisät
        Katsokaa hyvät ihmiset liiton sivuilta palkkatietoja.

Ilman ensimmäistäkään ikälisää saan noin 2000e/kk miinus verot. Vuorolisät kuuluu jo tuohon summaan.

• kätilö itsekin
        linu-leena kirjoitti:

heips.Kyselisin sinulta,että missä päin olet kätilönä töissä,kun noin hyvin tienaat..´kunnallisella ei kyllä paljon käteen jää..tulen heti itsekin sellaiseen duuniin josta maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1704
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      915
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      160
      773
    Aihe