Mietin hakeako opiskelemaan.
Kätilön keskim. palkka/kk?
11
2427
Vastaukset
- ensin
onko kätilö sinun kutsumusammattisi???
- ap.
Muutama synnytys takana itsellänikin ja kätilön työ onaina kiinnostanut.
Nyt vain mietin kahden eri alan väliltä. Ei inspiroisi lukea 4,5v ja saada valmistuttuani huonompaa palkkaa kuin nykyisessä työpaikassani.
- Lähihoitajaopisk.
Hoitoalan palkka on todella huono verrattuna työvaativuuteen. Mm. kätilötyö on usein 2 tai 3-vuorotyötö. Jos haluat kovan luokan palkan, mene lääkäriksi opiskelemaan.
- noin
2500-3000 e/kk brutto pk-seudulla, mukaan on tietysti laskettu vuorotyölisät. Peruspalkka vain karvan verran parempi kuin sairaanhoitajilla eli 1900-2000 euron välillä.
- Tuikku-1
Suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan lähteäkö koko terveysalalle töihin. Etenkään jos et tiedä alasta mitään, valitse ennemmin muu vaihtoehto! Ja jos olet jo alalla työskentelevä, nostan todella hattua - olet harvoja alalla työskenteleviä, joka haluaa jatkaa. Suurin osa vaihtaisi alaa, jos olisi mahdollista.
- paljonkin
Tuikku-1 kirjoitti:
Suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan lähteäkö koko terveysalalle töihin. Etenkään jos et tiedä alasta mitään, valitse ennemmin muu vaihtoehto! Ja jos olet jo alalla työskentelevä, nostan todella hattua - olet harvoja alalla työskenteleviä, joka haluaa jatkaa. Suurin osa vaihtaisi alaa, jos olisi mahdollista.
alalla olevia jotka eivät vaihtaisi muuhun mistään hinnasta... kouluttautuvat lisää ja kehittävät itseään alati
- pitää tehdä
jos haluaa lähelle kolmea tonnia tienata. Mulle jää kätilön hommasta käteen 1450 peruspalkasta. Lisät päälle tekevät noin 200€ kuussa. Sekin tietysti sitten edellyttää että olet pyhinä ja öinä töissä. Ilta ja lauantai lisät ovat yhtä tyhjän kanssa. Työ on mukavaa-paskempaakin on tullut tehtyä. Viihdyn. Terveisin nimim. Kätilö
- linu-leena
pitää tehdä kirjoitti:
jos haluaa lähelle kolmea tonnia tienata. Mulle jää kätilön hommasta käteen 1450 peruspalkasta. Lisät päälle tekevät noin 200€ kuussa. Sekin tietysti sitten edellyttää että olet pyhinä ja öinä töissä. Ilta ja lauantai lisät ovat yhtä tyhjän kanssa. Työ on mukavaa-paskempaakin on tullut tehtyä. Viihdyn. Terveisin nimim. Kätilö
Missä sulle maksetaan noin huonosti. Itse tienaan kätilöna 3300 /kk brutto ja viikonloput vapaat
- ja trallalallalaa
linu-leena kirjoitti:
Missä sulle maksetaan noin huonosti. Itse tienaan kätilöna 3300 /kk brutto ja viikonloput vapaat
kätilön peruspalkka 1700 ja rapiat päälle... lisäksi mahd. lisät
Katsokaa hyvät ihmiset liiton sivuilta palkkatietoja. - minäminäminä2005
ja trallalallalaa kirjoitti:
kätilön peruspalkka 1700 ja rapiat päälle... lisäksi mahd. lisät
Katsokaa hyvät ihmiset liiton sivuilta palkkatietoja.Ilman ensimmäistäkään ikälisää saan noin 2000e/kk miinus verot. Vuorolisät kuuluu jo tuohon summaan.
- kätilö itsekin
linu-leena kirjoitti:
heips.Kyselisin sinulta,että missä päin olet kätilönä töissä,kun noin hyvin tienaat..´kunnallisella ei kyllä paljon käteen jää..tulen heti itsekin sellaiseen duuniin josta maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773