Nyt tarvitaan pikaisesti tietoa. Eli eihän se voi olla totta ettei Finnair vaihda lippuun nimeä, mikäli ei "alkuperäinen" lähtijä pääse matkaan? Ollaan lähdössä Wieniin 22.3, ja toinen on estynyt lähtemään, joten lippuun vaihdettaisi ystävän nimi. Eilen kävin jo sellaista sanasotaa Finnairin virkailijan kanssa ettei oo tosikaan, kun hän väitti ettei näin voi tehdä. Ei tää siis voi olla totta???? Koska päivittäin melkein luen huutonetistä että lentolippuja myydään ja siihen perään lisätty että itse hoidat nimenvaihto kulut. Mulle tänään vielä virkailija soittaa, joten nyt tietoja nopeasti te jotka olette vaihtaneet toisen poisjääneen tilalle. Virkailija vielä eilen illalla puhelun päätteeks keksi vitsin murjasta, eli hän nyt tarkistaa vielä että pääsenkö edes minä matkalle, kun tää matka kuului näihin Finnairin joulun kampanioihin kaks yhden hinnalla.
Eli nyt nopeasti tietoja, jos joku tietää tai on kuullut jotain kyseisestä asiasta!
nopeasti apua! lentolipun nimenvaihto?
36
9551
Vastaukset
- Finnairilla
Finnairin (kuten monen muunkin perinteisen yhtiön) liput voivat lopulta osoittautua erityisen kalliiksi - kaikissa hintaluokissa ei ole mahdolisuutta peruuttaa, muuttaa lähtöpäivää tai matkustajan nimeä. Olet nuo ehdot hyväksynyt varatessasi - tutki ensi kerralla ehdot ja mieti kannattaako varata mielummin vaikka Ryanairilta.
- romantika
koska pitäähän tällasissa asioissa ottaa järki käteen, kun kerran lippuja ei ole etukäteen tulostettu, vaan ne ovat tietokoneella ylhäällä ja senku vaihtaa nimen sinne. Ja jokainen varmaan vaihtaa nimenvaihdosta tietyn summan. Sehän on ihan järkyttävää että liput ja hotellivaraukset katoavat taivaantuuliin, näin typeristä säännöistä ja säädöksistä. Joka päivähän maailmassa tapahtuu satojatuhansia tällasia tapauksia että joku ei pääse lähtemään, niin ilman muuta siihen pitää saada vaihtaa sellasen nimi joka pääsee matkalla mukaan. Itse olen palveluammatissa ja myös meillä on tiukat säännöt tiettyjen asioitten suhteen, mutta jopa me olemme joutuneet ottamaan järjen käteen ja joustavaan aina joskus
- ole järkyttävää
romantika kirjoitti:
koska pitäähän tällasissa asioissa ottaa järki käteen, kun kerran lippuja ei ole etukäteen tulostettu, vaan ne ovat tietokoneella ylhäällä ja senku vaihtaa nimen sinne. Ja jokainen varmaan vaihtaa nimenvaihdosta tietyn summan. Sehän on ihan järkyttävää että liput ja hotellivaraukset katoavat taivaantuuliin, näin typeristä säännöistä ja säädöksistä. Joka päivähän maailmassa tapahtuu satojatuhansia tällasia tapauksia että joku ei pääse lähtemään, niin ilman muuta siihen pitää saada vaihtaa sellasen nimi joka pääsee matkalla mukaan. Itse olen palveluammatissa ja myös meillä on tiukat säännöt tiettyjen asioitten suhteen, mutta jopa me olemme joutuneet ottamaan järjen käteen ja joustavaan aina joskus
vaan ihan tavallista halpalippujen kanssa. Kun ostat itsellesi normaalihintaiset, eli kalliit liput, voit vaihtaa aikaa, nimeä, päivää ja vaikka mitä. Kun ostat oikein halvaksi viritetyt liput, et juuri mitään voi niille jälkikäteen tehdä. Lue varausehdoistasi, mitä muutoksia juuri sille lipulle voi tehdä. Vai voikotehdä yhtään mitään.
- last trip
ole järkyttävää kirjoitti:
vaan ihan tavallista halpalippujen kanssa. Kun ostat itsellesi normaalihintaiset, eli kalliit liput, voit vaihtaa aikaa, nimeä, päivää ja vaikka mitä. Kun ostat oikein halvaksi viritetyt liput, et juuri mitään voi niille jälkikäteen tehdä. Lue varausehdoistasi, mitä muutoksia juuri sille lipulle voi tehdä. Vai voikotehdä yhtään mitään.
Täytyy pistää Finnair ja Blue1 täyspoikottiin. Arvasin että noissa tarjouslipuissa on koira haudattuna eli että asiakkaalle ei halutakaan tarjota "palvelua" vaan kusettaa...
En voi kyllä ymmärtää miten johonkin lippuun nimen vaihtaminen on niin ylitsepääsemätön ongelma. Yrityksestä joka ei ton vertaa pysty joustamaan ei voi hyvällä tahdollakaan puhua asiakkaitaan palvelevana yrityksenä.
Miettikää nyt - nimem muuttaminen ja noin vaikeeta, uskomatonta!!!! - toukokuu
romantika kirjoitti:
Kamppanjaliput ja äkkilähdöt on sellasia lippuja jotka on käytettävä siinämuodossa missä ne ostetaan.Olen minäkin lentänyt finskillä Bangkokiin 441€ normaalihinta 1130€ eli jossain tietysti eroaa liput
- xxxxx
last trip kirjoitti:
Täytyy pistää Finnair ja Blue1 täyspoikottiin. Arvasin että noissa tarjouslipuissa on koira haudattuna eli että asiakkaalle ei halutakaan tarjota "palvelua" vaan kusettaa...
En voi kyllä ymmärtää miten johonkin lippuun nimen vaihtaminen on niin ylitsepääsemätön ongelma. Yrityksestä joka ei ton vertaa pysty joustamaan ei voi hyvällä tahdollakaan puhua asiakkaitaan palvelevana yrityksenä.
Miettikää nyt - nimem muuttaminen ja noin vaikeeta, uskomatonta!!!!Finnairilla ja Blue 1 sellä ei mitään tekemistä keskenään! Ja taidat olla "urvelo" kun et ymmärrä että on monenlaisia lippuja?
- matkatoimiston täti
last trip kirjoitti:
Miettikää nyt - nimem muuttaminen ja noin vaikeeta, uskomatonta!!!!edullisia lentolippuja ei voi KOSKAAN muuttaa lipun lunastuksen jälkeen. Tämä käytäntö on KAIKILLA lentoyhtiöillä. Osta jatkossa business-luokan lippu niin muutokset onnistuu.
Kaikkialla on sääntönsä joten niihin on vain sopeuduttava - huh huh
matkatoimiston täti kirjoitti:
edullisia lentolippuja ei voi KOSKAAN muuttaa lipun lunastuksen jälkeen. Tämä käytäntö on KAIKILLA lentoyhtiöillä. Osta jatkossa business-luokan lippu niin muutokset onnistuu.
Kaikkialla on sääntönsä joten niihin on vain sopeuduttavaOn se niin ihmeellistä että edes pienellä lisärahalla ei saa nimiä vaihdettua koneelle tai printattua uudet liput. Mieti nyt vähän kuinka pienestä asiasta on kyse. Oikein uusavuttomien komppaniako sitä ollaan?
- halpalentoyhtiöillä
huh huh kirjoitti:
On se niin ihmeellistä että edes pienellä lisärahalla ei saa nimiä vaihdettua koneelle tai printattua uudet liput. Mieti nyt vähän kuinka pienestä asiasta on kyse. Oikein uusavuttomien komppaniako sitä ollaan?
Finnair ja kumppanit harrastavat näitä "ei mitään muutoksia" lipuja
- Ronja
romantika kirjoitti:
Lippuun ei sen kirjoittamisen jälkeen voi vaihtaa toista matkustajaa. Piste.
Vaikka kyse olisi sähköisestä lipusta ei se muuta asiaa mihinkään, sähköinen lippu on käytännössä muuten aivan samanlainen kuin paperinen lippu, sitä ei vain tulosteta paperilla (itseasiassa sähköinen lippu on teknisesti joustamattomamapi kuin paperinen lippu...).
Nimenmuutos ei edes teknisesti onnistu lippuun 'senkun vain vaihtamalla'. Lippuihin vaihdetaan nimiä vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että nimen kirjoituksessa on jotain väärin ja silloinkin nimen korjaamiseen menee pitkään, proseduuri ei ole mikään helppo ja yksinkertainen.
Jo kirjoitettuun lippuun ei ole mahdollista vaihtaa toista henkilöä matkustajaksi. Ei millään pahalla, mutta olisit ostanut sellaiset liput, joissa on takaisinmaksu, silloin voisit peruuttaa tuon lipun ja varata toiselle kaverille uuden.
Palautetta kannattaa varmasti antaa asiasta, mutta se tuskin auttaa tässä sinun tapauksessasi. Tulevaisuudessa ehkä...
- kanssa on
kyllä niin, että et kyllä voi juuri mitään muutoksia niihin tehdä. Itse vierastan niitä, jos en 100% varmasti ole lähdössä. Virkailija ei juuri vitsaillut. Mitä todennäköisimmin et itsekkään pääse koneeseen, jos 2 yhden hinnalla lipuista toinen ei ole samalla lähtöselvitysluukulla. Nimenvaihtokaan tuskin onnistuu. Mutta lycka till operaatioon. Ensikerralla sitten viisaampana varaat sellaiset liput, joissa on jouston varaa mahdollisia muutoksia varten. Siis jos varatessa ei ihan varmalta kaikki näytä.
- HETI NYT
Et voi saada Mersua Ladan hinnalla.
Juuri siksi se lippu oli niin halpa
että se käy vain tietyin ehdoin.
Ai niin muuten olen itse kyllä onnistunut
vastaavassa tilanteessa saamaan muutoksia
aikaan sujuvasti ilmaan edes lisäkuluja.
Olin vain kohtelias ja minulle oltiin kohtelias.
Jos olisin ollut vittumainen niin virkailija
takuulla olisi tuumannut että katsotaan nyt
pääsenkö edes itse matkaan. - romantika
HETI NYT kirjoitti:
Et voi saada Mersua Ladan hinnalla.
Juuri siksi se lippu oli niin halpa
että se käy vain tietyin ehdoin.
Ai niin muuten olen itse kyllä onnistunut
vastaavassa tilanteessa saamaan muutoksia
aikaan sujuvasti ilmaan edes lisäkuluja.
Olin vain kohtelias ja minulle oltiin kohtelias.
Jos olisin ollut vittumainen niin virkailija
takuulla olisi tuumannut että katsotaan nyt
pääsenkö edes itse matkaan.Niin hetihän sinä oot urvelo tai jotain muuta jos sanot mielipitees. Ei täällä tarvis alkaa nimitteleen ihmisiä, jos kertovat miltä tuntuu ja mitä ajattelee.
Jaa, olipas "kiva" kuulla että sinulle on kyllä vaihdettu nimeä, pitihän se arvata, että joittenki kohdalla toimii. Ja ihme että tuolla huutonetinki puolella on koko ajan lentolippuja myynnissä, ja varmaan niihinki pitää ehkä vaihtaa se nimi, joten on kyllä merkillistä!? - huutonetissä
romantika kirjoitti:
Niin hetihän sinä oot urvelo tai jotain muuta jos sanot mielipitees. Ei täällä tarvis alkaa nimitteleen ihmisiä, jos kertovat miltä tuntuu ja mitä ajattelee.
Jaa, olipas "kiva" kuulla että sinulle on kyllä vaihdettu nimeä, pitihän se arvata, että joittenki kohdalla toimii. Ja ihme että tuolla huutonetinki puolella on koko ajan lentolippuja myynnissä, ja varmaan niihinki pitää ehkä vaihtaa se nimi, joten on kyllä merkillistä!?on sellaisia lentolippuja myynnissä, joihin voi tehdä nimenmuutoksia. Samanlaisia kamppanjalippuja, kuin sinulla on, siellä ei voi myydä. Ihan ystävällisesti tässä yritän teroittaa sitä, että mitä eroa on normaalihintaisella, vähän halvemmalla ja ihan viimeisen päälle halvalla lipulla. Täytyyhän niillä jotain eroa olla, jos samaan koneeseen pääsee economyluokkaan yli 1000€ lipulla ja sitten 300€ lipulla.
- romantika
huutonetissä kirjoitti:
on sellaisia lentolippuja myynnissä, joihin voi tehdä nimenmuutoksia. Samanlaisia kamppanjalippuja, kuin sinulla on, siellä ei voi myydä. Ihan ystävällisesti tässä yritän teroittaa sitä, että mitä eroa on normaalihintaisella, vähän halvemmalla ja ihan viimeisen päälle halvalla lipulla. Täytyyhän niillä jotain eroa olla, jos samaan koneeseen pääsee economyluokkaan yli 1000€ lipulla ja sitten 300€ lipulla.
kaikille vastauksista ja kyllähän sitä ymmärretään että yrität ystävällisesti selostaa, eikä tarvi ees ystävällisesti, koska ymmärrän tasan tarkkaan mitä täällä tarkotetaan, mutta siltikään tämä ei oo oikea tapa, vaan tollaseen on ehdottomasti tultava muutos Finnairin puolelta ja heti. Siinä tais mennä 850 euron lennot hotellit taivaantuuliin, joten ei ihan kivalta tunnu
Odottelen vielä virkailijan soittoa, mikäli sellanen on edes tulossa.
Eli vaikka ois euron hintasista lennoista kyse niin pitäähän sitä saa vaihtaa sellaisen ystävän nimi siihen joka pääsee lähtemään, jos kerran toinen ei pääse - xxxxxooxx
romantika kirjoitti:
kaikille vastauksista ja kyllähän sitä ymmärretään että yrität ystävällisesti selostaa, eikä tarvi ees ystävällisesti, koska ymmärrän tasan tarkkaan mitä täällä tarkotetaan, mutta siltikään tämä ei oo oikea tapa, vaan tollaseen on ehdottomasti tultava muutos Finnairin puolelta ja heti. Siinä tais mennä 850 euron lennot hotellit taivaantuuliin, joten ei ihan kivalta tunnu
Eli vaikka ois euron hintasista lennoista kyse niin pitäähän sitä saa vaihtaa sellaisen ystävän nimi siihen joka pääsee lähtemään, jos kerran toinen ei pääseUskomatonta ,ettei joku ymmärrä selvää faktaa! Sinuna menisin lääkäriin ja pyytäisin paperin jossa todettaisiin kykenemättömyys matkustamiseen ja yrittäisin saada rahat takaisin lääkärintodistuksella...piste...
- Perttt1
romantika kirjoitti:
Eli vaikka ois euron hintasista lennoista kyse niin pitäähän sitä saa vaihtaa sellaisen ystävän nimi siihen joka pääsee lähtemään, jos kerran toinen ei pääseEi varmaan tunnu kivalta juu. Mutta, älä täällä ruikuta, hae lääkäriltä todistus että matkustaminen ei onnistu ja hae korvausta matkavakuutuksen kautta. Kai sulla sellainen on? Ja Finnair tuskin muuttaa ehtojaan jonkun yksittäisen vinkujan valitusten perusteella. Eli ensi kerralla hommaa lippusi: 1)täysihintaisena 2)matkatoismistosta missä voi ostaa peruutusturvan muutamalla kympillä 3) voithan aina jättää menemättä. Onnea matkaan.
- romantika
Perttt1 kirjoitti:
Ei varmaan tunnu kivalta juu. Mutta, älä täällä ruikuta, hae lääkäriltä todistus että matkustaminen ei onnistu ja hae korvausta matkavakuutuksen kautta. Kai sulla sellainen on? Ja Finnair tuskin muuttaa ehtojaan jonkun yksittäisen vinkujan valitusten perusteella. Eli ensi kerralla hommaa lippusi: 1)täysihintaisena 2)matkatoismistosta missä voi ostaa peruutusturvan muutamalla kympillä 3) voithan aina jättää menemättä. Onnea matkaan.
aika että perttt on ystävällinen, ruikuttaa. Enhän mää mitään rahoja oo ruikuttamassa takaisin, te kaks viimeistähän mulle ehdotitte. Ei oo rahasta kiinni, vaikka tossa nyt sattumoisin halusin mainita että menee tuon verran hukkaan, vaan kyse on siitä että sen kaverin oisin halunut mukaan tälle matkalle, ja sillon millään korvauksilla ei oo merkitystä
Ja mitään en ala täällä enempää kenenkään kanssa kinastelemaan - rahasta kiinni
romantika kirjoitti:
aika että perttt on ystävällinen, ruikuttaa. Enhän mää mitään rahoja oo ruikuttamassa takaisin, te kaks viimeistähän mulle ehdotitte. Ei oo rahasta kiinni, vaikka tossa nyt sattumoisin halusin mainita että menee tuon verran hukkaan, vaan kyse on siitä että sen kaverin oisin halunut mukaan tälle matkalle, ja sillon millään korvauksilla ei oo merkitystä
Ja mitään en ala täällä enempää kenenkään kanssa kinastelemaanNo jos ei rahasta ole kiinni niin
osta kaverille ihan uusi lippu. - Matkasaarnaaja
romantika kirjoitti:
Ja mitään en ala täällä enempää kenenkään kanssa kinastelemaanJos "millään korvauksilla ei ole merkitystä, kun tämä kaveri ei nyt pääsekkään lähtemään", niin mistä kenkä puristaa?
Laskuta sillä kaverilla tappiot. - jaakko
Perttt1 kirjoitti:
Ei varmaan tunnu kivalta juu. Mutta, älä täällä ruikuta, hae lääkäriltä todistus että matkustaminen ei onnistu ja hae korvausta matkavakuutuksen kautta. Kai sulla sellainen on? Ja Finnair tuskin muuttaa ehtojaan jonkun yksittäisen vinkujan valitusten perusteella. Eli ensi kerralla hommaa lippusi: 1)täysihintaisena 2)matkatoismistosta missä voi ostaa peruutusturvan muutamalla kympillä 3) voithan aina jättää menemättä. Onnea matkaan.
Mullapa kävi hyvin Finnairin kanssa viimeviikolla.Oli Bangkok-Helsinki täyteen buukattu ja tarjosivat mulle yön keskustahotellissa ja ja paluun Hong kongin ja Kantonin kautta Helsinkiin sekä 1200€ edestä vouchereita Finnairille.
- romantika
Matkasaarnaaja kirjoitti:
Jos "millään korvauksilla ei ole merkitystä, kun tämä kaveri ei nyt pääsekkään lähtemään", niin mistä kenkä puristaa?
Laskuta sillä kaverilla tappiot.Aavistinki et seuraavaks heitetään jotain tällaista. Eli ystävämme ois saanu jo puoli-ilmaseks tän lento hotellipaketin meiltä, joten niin anteliaita ei olla että hänelle varattais erikseen lentolippu korkeemmalla hinnalla(sai jo tarpeeks joululahjojaki, heh)
- romantika
jaakko kirjoitti:
Mullapa kävi hyvin Finnairin kanssa viimeviikolla.Oli Bangkok-Helsinki täyteen buukattu ja tarjosivat mulle yön keskustahotellissa ja ja paluun Hong kongin ja Kantonin kautta Helsinkiin sekä 1200€ edestä vouchereita Finnairille.
jaakko, nyt me ei enää aleta sun kanssa
- jessus
huutonetissä kirjoitti:
on sellaisia lentolippuja myynnissä, joihin voi tehdä nimenmuutoksia. Samanlaisia kamppanjalippuja, kuin sinulla on, siellä ei voi myydä. Ihan ystävällisesti tässä yritän teroittaa sitä, että mitä eroa on normaalihintaisella, vähän halvemmalla ja ihan viimeisen päälle halvalla lipulla. Täytyyhän niillä jotain eroa olla, jos samaan koneeseen pääsee economyluokkaan yli 1000€ lipulla ja sitten 300€ lipulla.
Mutta eihän sen eron tarvitse olla tyhmyyteen perustuva ero. Mitä järkeä on myydä lippuja joihin ei voi muuttaa nimeä. Ne paikat kun on jo varattu lippujen ostajalle ja nimen muuttaminen käy minuutissa. Kyllä ihmetyttää noi erot lipuissa ja siten hinnoissa. Eikö sitä vois keksiä jotain muita erottavia tekijöitä lipuille kuin tollainen tyhmyyteen perustuva...
- näin se menee
Perttt1 kirjoitti:
Tai tilaa lippusi Sterlingiltä. Liput halpoja ja muutokset onnistuu vaivatta.
- romantika
näin se menee kirjoitti:
et pitäis Ryanilta ja muilta ottaa lennot, mut ku niillä harvemmin suoraan siihen kaupunkiin mihin haluaa, ja haluaisin nimenomaan yhdellä lennolla päästä kohteeseen, enkä vaihtaa tuolla Euroopassa jossain tai ottaa jatkolentoa
- jKoskee myös Finnairia
jessus kirjoitti:
Mutta eihän sen eron tarvitse olla tyhmyyteen perustuva ero. Mitä järkeä on myydä lippuja joihin ei voi muuttaa nimeä. Ne paikat kun on jo varattu lippujen ostajalle ja nimen muuttaminen käy minuutissa. Kyllä ihmetyttää noi erot lipuissa ja siten hinnoissa. Eikö sitä vois keksiä jotain muita erottavia tekijöitä lipuille kuin tollainen tyhmyyteen perustuva...
On omaa kokemusta yrityksestä vaihtaa lippua. Ei ollut mikään halpalento eikä erikoistarjous, normaali reittilento, mutta eipäs...
Mieheni ei päässyt lähtemään ja olis luovuttanut lipun minulle. Mieheni oli valmis vaikka tulemaan mukaan henkkareineen ja vakuuttamaan että hän luovuttaa lipun minulle ja vaikka tekemään kirjallisen sopimusken luovuttamsiesta, mutta ei.
Kyseessä oli Lufthansa. - Ronja
romantika kirjoitti:
Niin hetihän sinä oot urvelo tai jotain muuta jos sanot mielipitees. Ei täällä tarvis alkaa nimitteleen ihmisiä, jos kertovat miltä tuntuu ja mitä ajattelee.
Jaa, olipas "kiva" kuulla että sinulle on kyllä vaihdettu nimeä, pitihän se arvata, että joittenki kohdalla toimii. Ja ihme että tuolla huutonetinki puolella on koko ajan lentolippuja myynnissä, ja varmaan niihinki pitää ehkä vaihtaa se nimi, joten on kyllä merkillistä!?...eivät varmaankaan ole Finnairin lentolippuja tai sitten myyjä huijaa ostajaa...
- HAH-HAH
näin se menee kirjoitti:
Jos Sterling lennon lentää...
- saa parasta!
Ronja kirjoitti:
...eivät varmaankaan ole Finnairin lentolippuja tai sitten myyjä huijaa ostajaa...
Miten se voi olla niin vaikea asia ymmärtää.. samahan se on kun ostat jonkun erikoistarjoushintaisen rievun kaupasta niin sitä ei voi vaihtaa eikä palauttaa. Tai voit toki palauttaa mutta et saa rahojasi takaisin.
Jos haluat joustavuutta, siitä pitää myös olla valmis maksamaan! - saa parasta
saa parasta! kirjoitti:
Miten se voi olla niin vaikea asia ymmärtää.. samahan se on kun ostat jonkun erikoistarjoushintaisen rievun kaupasta niin sitä ei voi vaihtaa eikä palauttaa. Tai voit toki palauttaa mutta et saa rahojasi takaisin.
Jos haluat joustavuutta, siitä pitää myös olla valmis maksamaan!asiaan vaikuttaa mistä otat ja mitä ostat, hinta on vain yksi tekijä.
Ihan sama kuin polttoainekupassa, samaa bensaa myydään eri hintaan eri asemilla, tai teleoperattorit jorka rahastaa vanhoja uskollisia asiakkaita jotka luulee että Sonera on ainoa luotettava... - skeptikko oulusta
jessus kirjoitti:
Eräs syy miksi nimeä/matkustajaa ei voi vaihtaa halvimpiin lippuihin on ilmeisesti se, että tällä poistetaan mahdollisuus ostaa luottokortittomalle ja mahdollisesti luottokelvottomalle henkilölle halpoja matkoja.
- halvempi...
saa parasta kirjoitti:
asiaan vaikuttaa mistä otat ja mitä ostat, hinta on vain yksi tekijä.
Ihan sama kuin polttoainekupassa, samaa bensaa myydään eri hintaan eri asemilla, tai teleoperattorit jorka rahastaa vanhoja uskollisia asiakkaita jotka luulee että Sonera on ainoa luotettava...Polttoainekuppa, mikä se on?? Bensamyyjä kuppaa rahat?
- eräs100
halvempi... kirjoitti:
Polttoainekuppa, mikä se on?? Bensamyyjä kuppaa rahat?
Turha vikistä, olen aina saanut lentoyhtiöiltä palvelua,kun fiksusti asiani esittänyt.
- mistäteitäsikiää..
eräs100 kirjoitti:
Turha vikistä, olen aina saanut lentoyhtiöiltä palvelua,kun fiksusti asiani esittänyt.
Vastaat 8v vanhaan viestiin...
- tuli
kiire meni ohi vai vieläkö vois auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847