375 litranen

urmas

ostin 375l akvaarion ja olisin kysyny teiltä ehdotuksia kaloista!entuudestaan minulla on 100 litranen.

8

645

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapää

No mitä järkeä on akvaarioharrastuksessa, jos et edes tiedä mitä kaloja haluat pitää!

• ulla

paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!

• paskapää
        ulla kirjoitti:

paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!

Oletko itse sitä mieltä että akvaarion kaloilla ei ole mitään väliä? Toki jokaisella harrastajalla pitäisi olla omat suosikkinsa joita haluaa pitää.

• Sunshine

Kannattaa lähteä siitä, että päätät ensin itse muutaman kalalajin, joita tahtoisit pitää akvaariossasi ja sitten kyselet täällä tarkemmin, mitkä käyvät niiden allaskavereiksi.

Esim. onko tarkoitus siirtää kalat siitä 100 litraisesta tähän uuteen akvaarioon?

• urmas

sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?

• hanna
        urmas kirjoitti:

sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?

kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
        ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
        mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
        kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle!

• urmas
        hanna kirjoitti:

kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
        ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
        mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
        kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle!

Kiitos Hanna neuvoista.Laitapa tulee vaikka mailia mulle ja jutllaan lisää akvaarioista. Eli mun osote [email protected]

• 11 v aloittelija

ajattelin 375L akvaan 2 lehtikalaa sekä intiaanisulkia ja neontetroja molempia pikkusia 15 alkuun ja ajattelin että jos vielä mahtuu sinne purkkiin niin ottaisin vielä 3 juovakääpiö ahventa sinne kaikki tyttöjä tai vaihtoehtoisesti 10 seeprakalaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      8
      1625
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1078
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      926
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      69
      809
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      778
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      741
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      676
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      651
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      647
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    12. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      575
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      109
      545
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      42
      524
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      509
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      509
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    20. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      483
    Aihe