ostin 375l akvaarion ja olisin kysyny teiltä ehdotuksia kaloista!entuudestaan minulla on 100 litranen.
375 litranen
8
645
Vastaukset
- paskapää
No mitä järkeä on akvaarioharrastuksessa, jos et edes tiedä mitä kaloja haluat pitää!
- ulla
paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!
- paskapää
ulla kirjoitti:
paskapää sul taitaa oikeasti olla kakkaa päässä!!!
Oletko itse sitä mieltä että akvaarion kaloilla ei ole mitään väliä? Toki jokaisella harrastajalla pitäisi olla omat suosikkinsa joita haluaa pitää.
- Sunshine
Kannattaa lähteä siitä, että päätät ensin itse muutaman kalalajin, joita tahtoisit pitää akvaariossasi ja sitten kyselet täällä tarkemmin, mitkä käyvät niiden allaskavereiksi.
Esim. onko tarkoitus siirtää kalat siitä 100 litraisesta tähän uuteen akvaarioon?- urmas
sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?
- hanna
urmas kirjoitti:
sunshine: olen ajatellut laittaa mm. lehtikaloja ja plekoja... Antaisitko vinkkejä mitä itse laittaisit?
kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle! - urmas
hanna kirjoitti:
kyllähän lehtikalat ja plekot tulee toimeen ihan hyvin. jos haluaa erilaisia lehtikaloja tai vähän haastavampia, voi vaikka ostaa lippulehtikaloja.
ja jos haluaa vielä jotain muuta, voihan sitä ostaa vaikka parven isompia tetroja tai corydoraksia.
mun mielestä sinne tankkiin voit ostaa melkein mitä tahansa ottaen huomioon koon, vesiarvot ja yhteensopivuuden lehtikalojen ja plekojen kanssa.
kalalajeja on vaikka muille jakaa, joten parhaat ideat saat kun etsit vaikka kirjastosta dr. axelrodin kala-atlaksen. onnea uudelle pytylle!Kiitos Hanna neuvoista.Laitapa tulee vaikka mailia mulle ja jutllaan lisää akvaarioista. Eli mun osote [email protected]
- 11 v aloittelija
ajattelin 375L akvaan 2 lehtikalaa sekä intiaanisulkia ja neontetroja molempia pikkusia 15 alkuun ja ajattelin että jos vielä mahtuu sinne purkkiin niin ottaisin vielä 3 juovakääpiö ahventa sinne kaikki tyttöjä tai vaihtoehtoisesti 10 seeprakalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644