Haittaako pituusero?

miten näette sen

Näyttääkö pahalta jos nainen on miestä pidempi?

20

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttää

En itse ainakaan haluaisi itseäni pidempää naista mutta niitä ei paljon olekaan yli 190-senttisiä naisia.

• pidempi

Tosiaan, riippuu vähän pituudesta. Jos itse on hyvin pitkä, niin asia voi olla toisin kuin jos itse olisi hieman lyhyempi, mielipide muuttuisi?

• My Heart Belongs to Daddy

Kunhan miehen ja sinun itsetunnot sen kestävät, niin alta pois kaikki! Mikään ei voi silloin teitä estää.

Maailma täynnä tuollaisia pareja, mm. Lenni-Kalle ja vaimonsa Maria, Kimi ja Jenni ynnä maailmalla muut julkimot.

Pistä vaan heti korkkarit jalkaan ja puhu asiasta avoimesti, sillä monella miehellä tuntuu tuo alemmuuskompleksi estävän seurustelun pitemmän naisen kanssa. Hyvä selvittää asia heti kättelyssä. Eli ulos ravintolaan, miehen kavereiden eteen ja kävelylle, sittenpä näet vaivaantuuko ja nolottaako...

• eroa?

Korkkarit pitäisi laittaa jalkaan vaikka olisi muutenkin jo pidempi?!

• mene niin...
        eroa? kirjoitti:

Korkkarit pitäisi laittaa jalkaan vaikka olisi muutenkin jo pidempi?!

että mitä ei voi kätkeä sitä täytyy korostaa :)

• Sepe.

oksettavan pahalta. Luuserinaiset tarvitsevat kainalosauvaa.

• asetelma

... häiritsee pitkiä miehiä. Todettu on.

• liian pitkä!
        asetelma kirjoitti:

... häiritsee pitkiä miehiä. Todettu on.

Siis kompleksi omasta pituudesta?

• kainalossa...

Eikö miehet muka tykkää olla "hoivattavana"?!

• asetelma
        liian pitkä! kirjoitti:

Siis kompleksi omasta pituudesta?

Se kun pitkällä nätillä naisella on lyhyempi mies.

• unohdit
        asetelma kirjoitti:

Se kun pitkällä nätillä naisella on lyhyempi mies.

Onko se mies sitten ruma?!

• asetelma
        unohdit kirjoitti:

Onko se mies sitten ruma?!

mies ruma, ei. Minua lyhyempi vain.

• Asiasta.huvittunut

Näyttäähän se. Onneksi vain murto-osa tytöistä on mun pituisia tai pidempiä.

• Laurelia

Mun mielestä miehen kuuluu olla naista pidempi. Kuten samalla myös miehen naista vahvemman näköinen. Näin se on asia.

• Pirpaana

Todettiinhan se jo tuolla toisessa keskustelussa että lyhkäset miähet roviolle vaan... Näin on asian laita - - -

• Laurelia
        Pirpaana kirjoitti:

Todettiinhan se jo tuolla toisessa keskustelussa että lyhkäset miähet roviolle vaan... Näin on asian laita - - -

eikait nyt ihan roviolla tartte heittää. Mua ei vaan kiinnosta itseäni lyhyemmät miehet.

• haittaisi

lyhyempi mies, mutta sokkotreffeillä tapaamani miehen pätkät olisivat halunneet treffailla minua!

• Näyttää, onneksi on sen verran mittaa, että ei ole tarvinnut tuollaisella asialla päätä aikaisemmin vaivata.

• dasa.

naisten mielestä usein taitaa kyllä olla niin että näyttää. naiset kun kerran kaipaavat sitä pitkää miestä yleensä.

• Orange

Miehen pituus riippuu pitkälti siitä mitä sielä korvien välistö löytyy.... On aivan upeeaa jos mies 190 cm tai yli - mutta jos moisen lipputangon kanssa ei löudu minkäänlaista yhteyttä ja vaihtoehtona on hauska, kiinnostava 170 cm miehemturilas -ei liene vaikea arvata kumman luo hakeutuu....?
      Nimim. O, pituus 170 cm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2428
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2369
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1831
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1642
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1212
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe