Kaurismies sänkyssä

Vanha Kauris

Täytyypä tasa-arvon nimissä kysyä asiaa myös toisin päin ja asiallisia kommentteja eli muistakaa, minkä aiheen parissa olette, ettei vaan tule ylilöyntejä.

41

10696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin kaurisnaiselle

      ei komplekseja, nauttii aidosti. Oikein miellyttävää. Ainakin omalla kohdallani.

      • KK

        Itsekin kaurisnainen ja erittäin hyvää ja intohimoista seksiä toisen kauriin kanssa. Toimii!


    • huup

      mie tykkäsin kaurismiehestä.. Hyvin huomaavainen, mutta löyty kyllä potkua vähän "rajumpaankin" toimintaan ;)

    • kaurisvaimo

      se yleensä on vaaka-asennossa sängyn pituussuunnassa ja pää tyynyllä.

      Joskus tosin on tapahtunut, että myöhäiseksi venähtäneen työpalaverin jälkeen Kauris on yrittänyt asettautua sikiöasentoon sänkyyn lyhyemmän sivun suuntaisesti tai sukeltanut petiin diagonaalisesti.

    • naisneitsyt

      Kaurismies on sängyssä upea kokemus - ainakin minun mieheni. Mielettömän sensuellia touhua, meidän kemiat ainakin osui yhteen aivan täydellisesti. Itse olen neitsyt, ehkä yhteisellä maa-elementillä oli osuutensa asiaan. Melko mukavaa seuraa olen kuulemma minäkin - nyt monen vuoden jälkeen vielä.

      • Neitsyt minäkin :)

        Olen rakastunut kauriiseen, tosin meillä on melko omaperäinen, erilainen suhde, odotan kuitenkin tästä jotain suurta. Meillä on tietty suuri, läheinen, ennen kokematon yhteys ja heti kun olemme samassa tilassa sähköä on ilmassa ja tietynlainen tunne läsnä. Tämä kauriini on upein mies tähän astisessa elämässäni ja kaikki täsmää. Oli todella ihana lukea että sinä olet miehesi mielestä vieläkin mukavaa seuraa monen vuoden jälkeenkin ja tuo että kemianne osuivat yhteen aivan täydellisesti. Samanlaista on minäkin kokenut ja odotan tulevaisuudelta paljon..toivottavasti en pety !

        Parhainta jatkoa teille !! :))


      • neitysnainen 50v
        Neitsyt minäkin :) kirjoitti:

        Olen rakastunut kauriiseen, tosin meillä on melko omaperäinen, erilainen suhde, odotan kuitenkin tästä jotain suurta. Meillä on tietty suuri, läheinen, ennen kokematon yhteys ja heti kun olemme samassa tilassa sähköä on ilmassa ja tietynlainen tunne läsnä. Tämä kauriini on upein mies tähän astisessa elämässäni ja kaikki täsmää. Oli todella ihana lukea että sinä olet miehesi mielestä vieläkin mukavaa seuraa monen vuoden jälkeenkin ja tuo että kemianne osuivat yhteen aivan täydellisesti. Samanlaista on minäkin kokenut ja odotan tulevaisuudelta paljon..toivottavasti en pety !

        Parhainta jatkoa teille !! :))

        nyt kyllä on pakko uskoa kun olen lueskellut noita viestejä että neitsyt ja kauris sopivat toisilleen.Sain olla avioliitossa kala miehen kanssa ja suhde toimi tosi hyvin jäin leskeksi8v sitten.Nyt elän avoliitossa leijona miehen kanssa ja voin sanoa että pettymyksiä pettymyksien perään ja turvattomuutta joku totesikin hänet nähdessään, että ompahan kuin helppoheikki en silloin sitä ottanut todesta olin niin rakkaudesta sokea mutta totta se on!


    • ......

      rakastaja, kiihkeä, kyltymätön, kekseliäs... on minun kaurismieheni. Olen itse kaksonen, ja kaurismies sopii minulle täydellisesti, vaikka merkit eivät kuulemma sovi toisilleen.

      • Vanha Kauris

        mielipiteesi - ajattelin jo, että pitää tässä ryhtyä itse kehumaan miespuolisia Kauriita, mutta sinä osuit asian ytimeen - juuri tuollaisia olemme.

        Ja vaikka merkkinne eivät yleisen tietämyksen mukaan sovikkaan toisillenne, niin muistakaa poikkeus vahvistaa säännön! Onnea teidän yhteiselollenne ja mukavia hetkiä toistenne seurassa!


    • ei moni

      yllätä, mutta kaurismies teki sen. Paitsi että oli paras ja läheisin ystäväni jo ennen intiimimpää kontaktia, ei säikkynyt tätä minun "kuuluisaa" skorpionin intohimoisuuttani ja jopa vastasi siihen... Vahva, velvollisuudentuntoinen ja lämmin herrasmies, mutta mikä kekseliäs luolamies kun asiaan päästiin :-). Kaurismiehen jälkeen on rima korkealla...

      • minäkin...

        Olen samaa mieltä että skorppari ja kauris sängyssä ovat tulinen yhdistelmä! ite olen skorpioni ja kaurismies osaa kyllä tyydyttää mut sängyssä todella hyvin. Aivan kuin osaisi lukea mun ajatukset mitä haluan..ja monesti meillä on muuten mennyt ajatukset yksiin, ihan monissa asioissa ( kun toinen ajattelee jotain niin toinen sanoo sen saman asian jo ääneen..pelottavaa toisaalta..)
        Mutta todellakin kauris on parasta mitä sängyssä olen saanut ja parempaa ei varmaan löydy.. :)


    • vesimiesNainen

      Joopa joo, olen ollut ihastunut n.10 v vanhempaan
      kaurismieheen, ja puhaltanut hiileen tulta,

      mutten oo onnistunut, onnee vaan Teille, jotka
      ootta vuoteeseen asti päässeet.,

      Onko kaurismies arka, vai ottaako paineita
      yleisestä mielipiteestä, onko sopivaa?

      vai eikö oikeesti oo nopeasti vietävissä?
      hämmentyneenä ja pikkasen pettyneenäkin
      pureskelen kynsii

      • Vanha Kauris

        Totta puhut, kyllä me alussa ollaan hitaita ja arkojakin sekä paineitakin ottavia, jos niihin aihetta ilmenee. Hitaasti hyvä tulee, sanonta voisi sopia meihin. Älä luovuta, sillä kerran vauhtiin päästyään Kaurismies kyllä lunastaa toiveesi!


      • kaksonen
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Totta puhut, kyllä me alussa ollaan hitaita ja arkojakin sekä paineitakin ottavia, jos niihin aihetta ilmenee. Hitaasti hyvä tulee, sanonta voisi sopia meihin. Älä luovuta, sillä kerran vauhtiin päästyään Kaurismies kyllä lunastaa toiveesi!

        ainakin minun kohdallani. kaurismies on varovainen ja saa usein hämmennyksiin. mutta silti kiihkeä ja läsnäoleva.saa tuntemaan itsensä prinsessaksi ja ainoaksi maailmassa.tosi ristiriitainen,mutta kiinnostava ja haasteellinen pakkaus,josta ei virta eikä mielikuvitus puutu.pitää vaan olla varovainen ettei pelästytä kaurista sanoillaan tai teoillaan.äärettömän lämmin ihminen jos pääsee henkisesti lähelle,mutta voi hetkessä muuttua kylmäksi jos etenet liian nopeasti. olenko väärässä?


      • vesimiesNainen
        kaksonen kirjoitti:

        ainakin minun kohdallani. kaurismies on varovainen ja saa usein hämmennyksiin. mutta silti kiihkeä ja läsnäoleva.saa tuntemaan itsensä prinsessaksi ja ainoaksi maailmassa.tosi ristiriitainen,mutta kiinnostava ja haasteellinen pakkaus,josta ei virta eikä mielikuvitus puutu.pitää vaan olla varovainen ettei pelästytä kaurista sanoillaan tai teoillaan.äärettömän lämmin ihminen jos pääsee henkisesti lähelle,mutta voi hetkessä muuttua kylmäksi jos etenet liian nopeasti. olenko väärässä?

        arvatkaas kuinka nopia vesimies on???????

        olen tainnut tainnuttaa hänet sairasvuoteelle
        saakka,,,, puhaltaa ja tuo kuumaa juotavaa!!!
        siis ajatuksissa......


      • yx vaan
        vesimiesNainen kirjoitti:

        arvatkaas kuinka nopia vesimies on???????

        olen tainnut tainnuttaa hänet sairasvuoteelle
        saakka,,,, puhaltaa ja tuo kuumaa juotavaa!!!
        siis ajatuksissa......

        kuule yliarvioi omia kykyjäsi. Ja mitäs yrität eläkeläisukkoja sun kanssa samaan petiin, hae ikäistäsi seuraa.


      • Vanha Kauris
        vesimiesNainen kirjoitti:

        arvatkaas kuinka nopia vesimies on???????

        olen tainnut tainnuttaa hänet sairasvuoteelle
        saakka,,,, puhaltaa ja tuo kuumaa juotavaa!!!
        siis ajatuksissa......

        Kaikesta näkyy, että tämä Kaurismies yhä kiinnostaa sinua ja lisäksi Vesimies ja Kauris eivät ole hullumpi yhdistelmäkään yhdessä. Tosin silloin painottuu älyllinen sähäkkyys ja siitä nauttiminen. Sinuna yrittäisin vielä pitää yhteyttä ehkä onnistutte löytämään toisenne.


      • Toinen vesiN

        Älä hätiköi. Sopivan tilanteen ja fiiliksen tullen kyllä alkaa tapahtua. Itse ihmettelin suhteen alussa, että missä mättää, onko minussa jokin vika, kun mitään ei tapahtunut pitkään aikaan. Kauris haluaa edetä hitaasti ja kenties haluaa olla varma että kannattaako sänkyyn hypätä eli että on tunnepuoli kunnossa(?).


      • vesimiesNainen
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Kaikesta näkyy, että tämä Kaurismies yhä kiinnostaa sinua ja lisäksi Vesimies ja Kauris eivät ole hullumpi yhdistelmäkään yhdessä. Tosin silloin painottuu älyllinen sähäkkyys ja siitä nauttiminen. Sinuna yrittäisin vielä pitää yhteyttä ehkä onnistutte löytämään toisenne.

        Miepä sanon moni ois jo moni jättänyt silleen,
        paitti mie, mie se vaan oon niin hirviän
        ihastunut ja lämpöisenä vuotan, .... että.

        Jos tän kauriin taltutan, mä iäisen onnen
        lahjoitan, virnistäiskös salaa.


      • jätä sitä
        vesimiesNainen kirjoitti:

        Miepä sanon moni ois jo moni jättänyt silleen,
        paitti mie, mie se vaan oon niin hirviän
        ihastunut ja lämpöisenä vuotan, .... että.

        Jos tän kauriin taltutan, mä iäisen onnen
        lahjoitan, virnistäiskös salaa.

        kaurista heti kun oot sen saanut "taltutettua". Pidä sitten hyvänäsi. Kyllä sä sen vielä saat, ootahan vaan, mikäli se on ihastunut sinuun, siitähän se on kiinni.


      • vesimiesNainen
        jätä sitä kirjoitti:

        kaurista heti kun oot sen saanut "taltutettua". Pidä sitten hyvänäsi. Kyllä sä sen vielä saat, ootahan vaan, mikäli se on ihastunut sinuun, siitähän se on kiinni.

        täss jutuss on pieni problematiikka, eli
        kummatkin tahoillaan aviossa? siis ketä jätä??

        Mielenkiintoista?


      • yx vaan
        vesimiesNainen kirjoitti:

        täss jutuss on pieni problematiikka, eli
        kummatkin tahoillaan aviossa? siis ketä jätä??

        Mielenkiintoista?

        todellakin! No puhalla sitten tulta siihen omaan kultaan eikä vieraan!


      • peruskauris
        yx vaan kirjoitti:

        todellakin! No puhalla sitten tulta siihen omaan kultaan eikä vieraan!

        suosittelee...


      • vesimiesNainen
        peruskauris kirjoitti:

        suosittelee...

        minuu vaan niin huvitti kysellä mukamas teitin
        mielipitteitä, miehän puhallan kenelle tahon,
        miehää oon aito vesimies


      • Vanha Kauris
        vesimiesNainen kirjoitti:

        minuu vaan niin huvitti kysellä mukamas teitin
        mielipitteitä, miehän puhallan kenelle tahon,
        miehää oon aito vesimies

        Tuota vähän ounastelinkin - teillä Vesimiehillä, kun on tapana toisinaan viljellä provokatiivista huumoria ja sitten hihitellä itse mielessään, että menivätpäs lankaa, ähäkuti :=D


      • vesimiesNainen
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Tuota vähän ounastelinkin - teillä Vesimiehillä, kun on tapana toisinaan viljellä provokatiivista huumoria ja sitten hihitellä itse mielessään, että menivätpäs lankaa, ähäkuti :=D

        Munnii kauris on sanonu ett oon provosoivan
        tyyppinen??? olet kyllä saman tyyppinen, tunneko
        ketään vesinaista?


      • Vanha Kauris
        vesimiesNainen kirjoitti:

        Munnii kauris on sanonu ett oon provosoivan
        tyyppinen??? olet kyllä saman tyyppinen, tunneko
        ketään vesinaista?

        ystävääni on syntynyt Vesimiehen merkeissä. Hyvä merkki - nyt kun olen luopunut Härkä -naisestani, olen vapaata riistaa!


      • yx vaan
        vesimiesNainen kirjoitti:

        minuu vaan niin huvitti kysellä mukamas teitin
        mielipitteitä, miehän puhallan kenelle tahon,
        miehää oon aito vesimies

        Mukava kirjoitella sun kanssa! Olet pirteä tyyppi! Olen minäkin jo niin vanha, että samaa mieltä. Me itsepäiset ja itsenäiset kauriit ja veskarit tehrään just niinku ite tykätään tykönämme ei meitä estä kuin oma mielikuvituksemme. Rakkautta tässä maailmassa ei ole koskaan liikaa.


      • yx vaan
        vesimiesNainen kirjoitti:

        Munnii kauris on sanonu ett oon provosoivan
        tyyppinen??? olet kyllä saman tyyppinen, tunneko
        ketään vesinaista?

        totta:).


      • provosoitumaan?
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Tuota vähän ounastelinkin - teillä Vesimiehillä, kun on tapana toisinaan viljellä provokatiivista huumoria ja sitten hihitellä itse mielessään, että menivätpäs lankaa, ähäkuti :=D

        kysyn, tunteeko Kauris menettävänsä katu-uskottavuutensa, jos "erehtyy"..


    • sopivanikäinen kauris

      minusta on tyylitöntä ja mautonta retostella sukupuolikäyttäytymisiä näillä sivuilla.

      • Vanha Kauris

        Ainakin täällä ollaan käsitelty asioita todella hienovaraisesti - ei retostellen. Sukupuolielämä on yksi merkittävä elämänalue ja kyllä siitä sopii keskustella horoskooppipalstallakin. Minusta on löydetty tiettyjä meille miespuolisille Kauriksille oleellisia piirteitä ja minusta on vain hyväksi, että niistä tiedetään.


      • heteroja.
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Ainakin täällä ollaan käsitelty asioita todella hienovaraisesti - ei retostellen. Sukupuolielämä on yksi merkittävä elämänalue ja kyllä siitä sopii keskustella horoskooppipalstallakin. Minusta on löydetty tiettyjä meille miespuolisille Kauriksille oleellisia piirteitä ja minusta on vain hyväksi, että niistä tiedetään.

        Mietinkin miksi mies kyselee toisten miesten petikäyttäytymisestä. Sorry, ei tullut mieleen, että kaikki eivät ole...


      • Vanha Kauris
        heteroja. kirjoitti:

        Mietinkin miksi mies kyselee toisten miesten petikäyttäytymisestä. Sorry, ei tullut mieleen, että kaikki eivät ole...

        Hyvä yritys - ei onnistunut!


      • nuorehko Kaurispoika

        samaa mieltä. Ralitytirkistelyä tästä merkistä riippumattomasta aiheesta voisi harrastaa muualla.


      • yksinkertaisuus
        nuorehko Kaurispoika kirjoitti:

        samaa mieltä. Ralitytirkistelyä tästä merkistä riippumattomasta aiheesta voisi harrastaa muualla.

        sanoi uskonpuhdistaja Jan Hus, kun häntä poltettiin mielipiteittensä vuoksi roviolla ja kun pieni lapsi kantoi vielä yhden pienen risun roviokasaan. Miksei miehen ja naisen välisestä seksuaalisuudesta voisi keskustella tällä palstalla? Keskustelu on ollut todella hienovaraista ja siitä kuuluu kiitos kaikille keskustelijoille! Mutta jos asia jotakuta vaivaa tai häiritsee, niin asiallisia perusteluja otetaan mielellään vastaan ja keskustelun alle! Mitä tarkoittaa "ralitytirkistely" - minulle se ainakin on täysin vieras suomen kielen hirvitys?!


      • blondi
        yksinkertaisuus kirjoitti:

        sanoi uskonpuhdistaja Jan Hus, kun häntä poltettiin mielipiteittensä vuoksi roviolla ja kun pieni lapsi kantoi vielä yhden pienen risun roviokasaan. Miksei miehen ja naisen välisestä seksuaalisuudesta voisi keskustella tällä palstalla? Keskustelu on ollut todella hienovaraista ja siitä kuuluu kiitos kaikille keskustelijoille! Mutta jos asia jotakuta vaivaa tai häiritsee, niin asiallisia perusteluja otetaan mielellään vastaan ja keskustelun alle! Mitä tarkoittaa "ralitytirkistely" - minulle se ainakin on täysin vieras suomen kielen hirvitys?!

        heti tajunnut. Puuttuisko sanasta yksi e-kirjain?


      • sängyssä
        yksinkertaisuus kirjoitti:

        sanoi uskonpuhdistaja Jan Hus, kun häntä poltettiin mielipiteittensä vuoksi roviolla ja kun pieni lapsi kantoi vielä yhden pienen risun roviokasaan. Miksei miehen ja naisen välisestä seksuaalisuudesta voisi keskustella tällä palstalla? Keskustelu on ollut todella hienovaraista ja siitä kuuluu kiitos kaikille keskustelijoille! Mutta jos asia jotakuta vaivaa tai häiritsee, niin asiallisia perusteluja otetaan mielellään vastaan ja keskustelun alle! Mitä tarkoittaa "ralitytirkistely" - minulle se ainakin on täysin vieras suomen kielen hirvitys?!

        kantaa, mistä voi keskustella tai miten, pieni tarkistus kommenttiisi. Alkuperäisen kysymyksen asettelu ei koskenut miehen ja naisen välisen seksuaalisuhteen tarkastelua. Kysymys kuului: Kaurismies...


    • VeskariN

      kauriskokemuksesta hän, jolla alapää sääteli yläpäätä, ei ollut kaksinen partneri. Määrä ei korvannut laatua.
      Harkitsevainen ja vähemmän aktiivinen kauris osoittautui erinomaiseksi petikumppaniksi.

    • 42vSkorpioonityttö

      Kauris Mies ON IHANA sängyssä!!!...


      Terkkuja 42v SkorpparinLadylta

    • Kaurisnainen 48v

      Olen sitä mieltä ettei kaurismiestä parempaa rakastajaa ja miestä ole olemassakaan...hän huomioi naisen tarpeet enemmän kuin hyvin eikä päästä naistakaan vähällä siis ei todellakaan mitän pikajuttuja vaan saattaa kestää tuntitolkulla tämä vällyjen alla nautiskelu....taistellut olen hänestä ja tulen taistelemaan en päästä ihan hevillä karkuun....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe