Poliisi ei saa mua kiinni!

Tänään 13:35 parkkeerasi parkkipaikalleni auto, jossa oli kaksi virka-asuista naispoliisia. Katsoin vierestä, kun menivät taloon, jossa asun. Onhan siinäkin 3 kerrosta ja jokaisessa 3 asuntoa, mutta uskon että tulivat hakemaan mua. En kyllä tiedä syytä. Sama se...jos tulevat otan kirveeni esille...tulisi sillekin käyttöä!!! :)

14

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Stasi

Oletko Reijo syyllistynyt johonkin rikokseen tai lainvastaseen tekoon ? Rikos eri kannata. Onko sinut kutsuttu kirjallisesti poliisikuulusteluun, etkä mennyt? Se saataa olla syy, jos poliisi "vieraili" ovellasi. Heillä on tuolloin laillinen oikeus noutaa sinut kuulusteluun. Otappa maanantaina yhteyttä Turun poliisin, niin eiköhän asiat selviä. Koita pysyä elämässäsi "kaidalla tiellä".

• Ei ole tullut poliisilta postia aikoihin. Viimeksi kun tilasin henkkarit. Ja sitä ennen kun mulle tuli paperit esitutkinnan päättymisestä kun olin laittanut ihan vahingossa 30 tappouhkausta yhdelle tytölle. Mutta se olikin sen syy!

En ota yhteyttä poliisiin! Kismitti kun yli vuosi sitten laitoin palautetta eivätkä vastanneet niihin. Olin tosi ystävällinen - kerroin mitä rikoksia niiden pitäisi tutkia.

• shield.

hamaralla vai ihan terällä.?

• Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)

• Alpo Stasi
        UnOpened82 kirjoitti:

Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)

Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.

• PerSE
        Alpo Stasi kirjoitti:

Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.

ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

• TOI.
        PerSE kirjoitti:

ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

oo kivaa jos kaks tytzyy on kimpus????

• nero
        PerSE kirjoitti:

Tuon kyllä uskon takuulla. Kerrot takuulla tuosta ihan ikiomasta kokemuksesta. Ja tämä on varmasti sattunut sinulle usein.

• juippi!

Kaks NAISTA tulossa kylään ja hemmo ei halua tavata!!!????
      Gay?

• Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.

• EI PIZZANAAMA
        UnOpened82 kirjoitti:

Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.

Jos et itse muista/kykene/osaa niin yhteiskunta auttaa !!!.

• tsippatsappa..

vaikkakin kunnioitettavaa rohkeutta kertoo että omalla nickillä tuollaisia älyttömyyksiä tänne kirjottelee, taitaa kuitenki kyseinen ikiteini- pullansyöjä piiloutua sen äidin ostaman tietokoneruudun taakse... ja kirves unohtuu mummolaan. :))
      kaikenlaisia sitä onki... *huoh*

• Ite olen ostanut tietokoneeni, enkä piiloudu sen taakse. Haluatko osoitteeni, jotta voit tulla tänne?

• minä vaan

Et ehtisi sanoa edes kissaa takaperin, kun olisit jo maassa taserin neulat käsivarressasi ... Saatika sitten lyödä sillä kirveelläsi ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3845
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3570
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2260
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1684
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1588
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1319
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      937
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      890
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      845
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      761
    Aihe