Poliisi ei saa mua kiinni!

Tänään 13:35 parkkeerasi parkkipaikalleni auto, jossa oli kaksi virka-asuista naispoliisia. Katsoin vierestä, kun menivät taloon, jossa asun. Onhan siinäkin 3 kerrosta ja jokaisessa 3 asuntoa, mutta uskon että tulivat hakemaan mua. En kyllä tiedä syytä. Sama se...jos tulevat otan kirveeni esille...tulisi sillekin käyttöä!!! :)

14

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Stasi

Oletko Reijo syyllistynyt johonkin rikokseen tai lainvastaseen tekoon ? Rikos eri kannata. Onko sinut kutsuttu kirjallisesti poliisikuulusteluun, etkä mennyt? Se saataa olla syy, jos poliisi "vieraili" ovellasi. Heillä on tuolloin laillinen oikeus noutaa sinut kuulusteluun. Otappa maanantaina yhteyttä Turun poliisin, niin eiköhän asiat selviä. Koita pysyä elämässäsi "kaidalla tiellä".

• Ei ole tullut poliisilta postia aikoihin. Viimeksi kun tilasin henkkarit. Ja sitä ennen kun mulle tuli paperit esitutkinnan päättymisestä kun olin laittanut ihan vahingossa 30 tappouhkausta yhdelle tytölle. Mutta se olikin sen syy!

En ota yhteyttä poliisiin! Kismitti kun yli vuosi sitten laitoin palautetta eivätkä vastanneet niihin. Olin tosi ystävällinen - kerroin mitä rikoksia niiden pitäisi tutkia.

• shield.

hamaralla vai ihan terällä.?

• Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)

• Alpo Stasi
        UnOpened82 kirjoitti:

Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)

Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.

• PerSE
        Alpo Stasi kirjoitti:

Jos kirveellä joudut lyömään, lyö hamarapuolella ja käsivarteen. Se katkeaa kun sorsan jalka ja sakoilla selviät. Jos lyöt teräpuolella, linnahan vievät. En tosin kehoittasi väkivaltaa käyttämään, koska väkivalta luo aina väkivaltaa.

ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

• TOI.
        PerSE kirjoitti:

ihan kokemuksella voin kertoa..joskus pelkkä ilmapiirikin muuttaa tunnelmaan huomattavasti..

oo kivaa jos kaks tytzyy on kimpus????

• nero
        PerSE kirjoitti:

Tuon kyllä uskon takuulla. Kerrot takuulla tuosta ihan ikiomasta kokemuksesta. Ja tämä on varmasti sattunut sinulle usein.

• juippi!

Kaks NAISTA tulossa kylään ja hemmo ei halua tavata!!!????
      Gay?

• Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.

• EI PIZZANAAMA
        UnOpened82 kirjoitti:

Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.

Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!

Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?

Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.

Jos et itse muista/kykene/osaa niin yhteiskunta auttaa !!!.

• tsippatsappa..

vaikkakin kunnioitettavaa rohkeutta kertoo että omalla nickillä tuollaisia älyttömyyksiä tänne kirjottelee, taitaa kuitenki kyseinen ikiteini- pullansyöjä piiloutua sen äidin ostaman tietokoneruudun taakse... ja kirves unohtuu mummolaan. :))
      kaikenlaisia sitä onki... *huoh*

• Ite olen ostanut tietokoneeni, enkä piiloudu sen taakse. Haluatko osoitteeni, jotta voit tulla tänne?

• minä vaan

Et ehtisi sanoa edes kissaa takaperin, kun olisit jo maassa taserin neulat käsivarressasi ... Saatika sitten lyödä sillä kirveelläsi ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe