Miesparkki

shop

Nyt kun avataan isoja ostosparatiiseja ja miehiä on tunnetusti vaikea saada mukaan shoppailemaan,pitäiskö perustaa heille miesparkki?
Ostoskeskukseen joku pallomeri missä he voisivat kuluttaa aikaa,viihdettä,videoita,kenties yks ilmainen olut?Mitä muuta heille voisi keksiä?Naiset voisivat sitten noutaa lähtiessään "kuskin"panttia vastaan jne.

37

1854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotan

pullomeri. :)

• Onko äijää

pakko väkisin raahata mukaan ostoksille,eikö hän saa sillä välin tehdä jätkien juttuja,esim mennä katsomaan matsia?

• Vaimon saatan vielä johonkin viedäkin mutta sitten kun hän ja tyttömme lähtevät yhdessä kaahaamaan en halua olla edes samalla paikkakunnalla.

Eivät nekään halua minua mukaansa. Hyvin toimii.

Meillä on selkeä työnjako: Minä ostan ruuat ja viihdyn kauppahallien kala- ja äyriäisosastoilla.
        Vaimo hoitaa tekstiilit sun muut.

Kun hän on päättänyt minun tarvitsevan esim. uudet housut kuskaa hän tavallisesti kolmet kotiin sanoen, että yhdet niistä jäävät. Minun täytyy päättää mitkä.
        Sitten se kelvoton vielä tuhoaa salaa minun hyviä vaatteitani!

• yx akka
        laiska-lasse kirjoitti:

Vaimon saatan vielä johonkin viedäkin mutta sitten kun hän ja tyttömme lähtevät yhdessä kaahaamaan en halua olla edes samalla paikkakunnalla.

Eivät nekään halua minua mukaansa. Hyvin toimii.

Meillä on selkeä työnjako: Minä ostan ruuat ja viihdyn kauppahallien kala- ja äyriäisosastoilla.
        Vaimo hoitaa tekstiilit sun muut.

Kun hän on päättänyt minun tarvitsevan esim. uudet housut kuskaa hän tavallisesti kolmet kotiin sanoen, että yhdet niistä jäävät. Minun täytyy päättää mitkä.
        Sitten se kelvoton vielä tuhoaa salaa minun hyviä vaatteitani!

Puettaako vaimosi sinut todellakin kuin lapsen?

• yx akka kirjoitti:

Puettaako vaimosi sinut todellakin kuin lapsen?

Kyllä minä housut jalkaan saan.
        Toisinaan kyllä vaimo osallistuu niiden riisumiseen.

Koen rättikaupoissa käymisen epämiellyttävänä!
        Olen todella hyvilläni, että vaimo hoitaa huomattavalta osin myös minun tekstiilini.

Silloin kun meidän naiset lähtevät rättiostoksille, viimeeksi joulumarkkinoille Berliiniin, pysyn visusti poissa.
        Joskus aikanaan olen erehtynyt niiden porukoihin Tallinnaan ja todennut, ettei ole minua varten, rättiostokset.

Lohdutuksen sana sinulle: Kengät ostan itse!

• yx akka
        laiska-lasse kirjoitti:

Olen todella hyvilläni, että vaimo hoitaa huomattavalta osin myös minun tekstiilini.

Silloin kun meidän naiset lähtevät rättiostoksille, viimeeksi joulumarkkinoille Berliiniin, pysyn visusti poissa.
        Joskus aikanaan olen erehtynyt niiden porukoihin Tallinnaan ja todennut, ettei ole minua varten, rättiostokset.

hyvä että sentään kengät! Säästit minut sydänkohtaukselta. (heh heh)

• hilma-tantti
        laiska-lasse kirjoitti:

En minä ainakaan olisi halunnut!

• Vapaaehtoinen!!
        hilma-tantti kirjoitti:

En minä ainakaan olisi halunnut!

Kyllä minulle kelpaisi lähteä ukon rinnakkaiskortin kanssa ostoksille lähemmäksikin kuin Berliiniin.
        Jos kerran rinnakkaiskortti niin tietenkään ei mitään nipotusta sen käytöstä!

Eikä siinäkään mitään pahaa ole, että ukko pukisi ne vaatteet jotka jätän vaihtoehdoiksi.

Mitähän muuta tuolta osaisi vaatia?

• Kamu

En minä ainakaan vaimoa ostoksille seuraa,menköön itse!

• ja hommaa

hänelle joku hemaiseva lapsenvahti niin saat ihan rauhassa shoppailla vaikka monta päivää;D

• shop

Huumoria kehiin-pitääkö sitä ottaa NOIN vakavasti!On ajokortti ja mies haluaa mukaan,mut kun seuraa jossain vaatetangon sivussa miehen tuskailevan vaimon sovitellessa jotain,tuli vaan ilkikurisesti mieleen jotain muuta...

• Kamu + muut vastanneet

Huumoria kehiin-pitääkö sitä ottaa NOIN vakavasti!

• shop
        Kamu + muut vastanneet kirjoitti:

Huumoria kehiin-pitääkö sitä ottaa NOIN vakavasti!

keksinyt itse mitään?

• miesvieläkurja

Minä en ole ymmärtänyt koskaan, miksi muka ei miehiä saa mukaan ostoksille, miksi eivät muka kaupoissa viihtyisi. Minä yksinäisenä viihdyn tavaratalossa joskus tuntikausia, ja lähimarket jo valikoimineen on niin kiinnostava, että voi viikonlopun ostosmatka kestää 2 tuntia, tutkien valikoimaa, valmistusaineita, esillepanoa ...
      mutta ehkä siinä juuri se ero onkin, että niin kauan kun mies on yksinäinen, hän kuluttaa aikaa vaikka kaupoissa, naisen kanssa asuva ei sinne enää välitä lähteä, kun nainen on vienyt mehut?

• joutilas

Anna koko lompsa emännälle, jää itse kotiin niin
        olet ihan yhtä onnellinen kuin siellä marketissa.
        Mistä tämä muuten johtuu,ei ole minulle selvinnyt
        vielä yli 40-kymmenen aviovuoden jälkeen. Sanan

ostosmania olen kuullut olisko tämä sitä, mania
        viittaa tietynlaiseen mielisairauteen.

• Ihanainen

Mihinkäs se vaimo ne mehut on vieny?

• meilläpäin

on muutamien tuolien nurkkauksia, ja tekniikanmaailmoja pöydällä.

• hommata

Kunnon narikan!Talvella kun täysissä pukeissa luuhaat kaupoissa,hiki virtaa!Miks ei kukaan ole vaivautunut moista miettimään,sehän olisi palvelua!

• rotsis
        hommata kirjoitti:

Kunnon narikan!Talvella kun täysissä pukeissa luuhaat kaupoissa,hiki virtaa!Miks ei kukaan ole vaivautunut moista miettimään,sehän olisi palvelua!

autoon...

• Blondi
        hommata kirjoitti:

todellakin palvelua, mutta siinä voisi sitten tulla se pukeutusmiskysymys; onkohan tämä nyt sopiva pusero, tai kelpaakohan nämä vaatteet jne.
        Voisi olla valinnanvaikeutta, mitä mä pistän päälleni kauppareissulle.
        Tämä oli mun visioni, mutta näin voisi käydä. Ja mitä se sitten maksaisi 50 senttiä ehkäs enintän ja saisko sen kolikon takas.

• paremminkin saada kärryihin sellanen ketju millä voisin sitoa ukon kärryihin.....se kun häipyy aina tutkimaan kaikkia mukavia tavaroita kun minä teen ruokaostoksia....

• ;))))))

kyllä kai hirttosilmukoita jostain saa ?

• ;)))))) kirjoitti:

kyllä kai hirttosilmukoita jostain saa ?

sillähän vois saada vähän ukkoa myötymään joihinkin tuhlaamisiin ku välillä kiristäis kurkusta...:DDD voi vitsi....

• Kertoisitko.

• Pirre*

hieman jalostaa, jos oisikin poikamiesparkki, sieltä vaan yksinäiset ja onnettomassa liitossa elävät nai immeiset hakisivat omansa..

*ilkikurinen irvistys*

ps. talutushihna mukaan tytöt...

• Pirre*

siis tiiiiiiiiiiiiiietenkin "nais"...no voi voi ...tätä kiirusta.. *huok.*

• Äimänkäki,

Hittolainen sun mielikuvitustas.. ettäkö siellä vaan yksinäiset poikamiehet nais... kuka sieltä nyt maskottia ottais tollasesta porukasta... huh huh :-)))))

• paljon asiaa kauppaan...kävis aina tutkailemassa minkälainen poikamies-tilanne milloinkin on...:)

Pitäs sitten käydä heti ostamassa sellainen talutushihna...eihän sitä tiedä mitä on kotiintuomisina....:D

• mii-su kirjoitti:

paljon asiaa kauppaan...kävis aina tutkailemassa minkälainen poikamies-tilanne milloinkin on...:)

Pitäs sitten käydä heti ostamassa sellainen talutushihna...eihän sitä tiedä mitä on kotiintuomisina....:D

oltava myös palautusoikeus..:)?

• Einott

Eronneille ja karanneillekkin pitää tasa arvon nimissä olla mahdollisuus:-))

• ilomielin
        Pirrejuupas kirjoitti:

ainakin vaihto-oikeus eheämpään, jos sattuu tulee liian nopeaan noita kuluma vikoja. ;)

• ohmi
        Pirrejuupas kirjoitti:

Parasta ennen päiväys ja 7pv:n kokeilu aika.:))

• Pirre*
        ohmi kirjoitti:

Parasta ennen päiväys ja 7pv:n kokeilu aika.:))

ja mites pitkä takuu aika? :)

• Pirre*
        Einott kirjoitti:

Eronneille ja karanneillekkin pitää tasa arvon nimissä olla mahdollisuus:-))

mutta taisi tämä "idea" olla kyllä minulta se surullisenkuuluisa riman alitus :/...joku voisi väitää sovinistinenkin, sori - olin olevinaan niiiiiiiiiiin hauska....
        *menen häppeemmään*

• Pirre* kirjoitti:

mutta taisi tämä "idea" olla kyllä minulta se surullisenkuuluisa riman alitus :/...joku voisi väitää sovinistinenkin, sori - olin olevinaan niiiiiiiiiiin hauska....
        *menen häppeemmään*

se oli hauska....otetaan huumorilla niinkuin oli tarkoitettukkin..:)) nauru pidentää ikää....

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

se oli hauska....otetaan huumorilla niinkuin oli tarkoitettukkin..:)) nauru pidentää ikää....

ainakin silimäkulummiin kurttuja..:))

• Pirre* kirjoitti:

ainakin silimäkulummiin kurttuja..:))

ne onkin sitten myönteisen elämän kurttuja..:)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5150
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe