650F

käsi "paskaan" va...

kuinkas rotaxin kone kestää ja toimii? olen kuullut, että olis jotain vaihteistossa häikkää...? antakaa tulla tyyppivikoja ja tarkistus/korjaamis ohjeita. vm.-94

-kiitos-

4

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      on kestäny hyvin ainakin omat kilometrit jotka kyseisellä koneella ajoin 58t(uutena ostin), ilman ongelmia. Vaihteisto oli tahmeahko eikä niin täsmällinen kuin joissain kyykyissä joita olen ajanut ja nyt ajan. En suoraan mene haukkumaan laatikkoa huonoksi tai paskaksi, oikeastaan sitä voisi kuvailla sanalla erillainen mutta toimiva..

      • kiitos

        paljon.


    • Funduro

      Itsellä kone on kestänyt jo liki 70 tuhatta kovassa käytössä, joten aivan paska se ei liene. Kerran on pitänyt pakoventtiilejä säätää. Rotaxin vaihteisto on tosiaan aika brutaali ja aika tarkka öljyistä. Monet kehuvat Repsol Sinteticon 10W-40 toimivan hyvin. Itse olen ajellut täyssynteettisillä 10W-40 autoöljyillä.

      Mielestäni pyörän huonoin kohta on jousitus. Alkuperäisiskarit ovat halpahallitavaraa.

      --Funduro

    • Bemariin hurahtanut

      Se kokemus mikä mulla pikku bemarista oli oli pelkästään myönteinen ja ainoa miinus tuli siitä, että pyörä on pieni. Isokokoisen kuskin on hankala olla istua. Niin oli myös minulla. Se miten kone kestää riippuu pyörän huollosta ja ajetuista km:stä ja titenkin käsittelystä. Rotaksia en kenenkään ole kuullut moittivan ja tyyppivikoja en siinä havainnut. Kiinnitä huomiota öljypropun jenkoihin. Jos jengat on mennyt pitää ne uusia. Tuon ikäiseen pyörään pitää jo kone puolella olevat muoviset osat vaihtaa tai tulee isompia ongelmia eteen. Lähinnä imukaula sarja ja öljyputki.Muutenkin pyörä, oli se mikä tahansa, pitää aika ajoin tsekata läpi kotaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe