Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään ihan samanlainen, kuin niiden kaikki entisetkin biisit. Ettei mitään eroa aikaisempiin, samanlaista renkutusta. Onko täälä joku muu samaa mieltä asiasta ?
Matti ja Teppo
9
715
Vastaukset
- melina
Minäkin kuulin eilen sen, avasin radion juuri välisoiton aikana ja mietin, että mikäs biisi tämä on, kun en ole aiemmin kuullut. Ja heti tunnistin Matiksi ja Tepoksi, vaikka eivät edes ehtineet laulaa vielä.
Sedät ovat tehneet monta todella samanlaista biisiä, vain sanat erottaa ne toisistaan. Mutta kyllä Ruohosen veljekset hyviä ovat, tykkään varsinkin vanhemmasta tuotannosta.- sama polku
Moni biisintekijä käyttää hyväksi omia menestyshittejään tehdessään uusia biisejä. Melodia saattaa olla täysi kopio, mutta sovituksella sitä sitten tehdään hiukan erilaiseksi. Taitaa olla joillakin biisinikkareilla reilustikin yli kymmenen biisiä, jotka on väännetty samaan melodiaan.
- rita
Samalla kaavalla tosiaankin tehty viimeaikaiset biisit kaikki.Ruohoset on huomanneet että tää tasapaksu mutta tarttuva sävel puree ja mitäpä sitä muuttamaan,ja iskelmäkansa tykkää.Tykkäsin itsekin kovasti esim.biiseistä Sanaton rakkaus ja Kuulut aikaan parhaimpaan mut olen ihan samaa mieltä että voisivat sedät jo lopettaa biisinteon jos ei enää muuta irtoa.Olen muuten joskus yrittänyt kovasti kuunnella että missä kohdassa laulaa Matti ja missä Teppo mut en ole onnistunut erottamaan.Taitaa olla herroilla kovasti samankuuloiset äänet tai siten on Matti aina äänessä.
- jenna
Teppo laula sen minä rakastan sua. Kuuntele siitä. Ja Matti laulaa varmaan suurin piirtein kaikki muut biisit
- Tupu
Niin, jos biisit on ( tulevalta levyltä) on tätä
niin morjens vaan, ja odottelen sitten jo seuraavaa Matin ja Tepon sinkkuja ja levyä, toivottabasti tulee pikaisesti , jos tämä kuulostaa tältä, että tällaista ja uutta vakavampaa odotellen...
- Sani
Näin on,Ikävä kyllä, samanlaista sävelmää, kyllä vakavampaa tektiä/tekstejä hiukan odottaisin pojilta jo, Teppo on ansiokkaasti laulanut vakavampaa, ajattelimisen aihetta antavaakin aiemmin, sellaista kovasti toivoisin heiltä ja Tepoltakin, nyt "uudet"sävelmät samanlaisia...
- Pike
minun musikkimakuuni Matti ja Teppo,vaikka ovatkin pitkän rundin vetäneet,Tahkeeta poljentoa ja kaikki kipaleet toistaa joistakin kulmista toisiaan.Joten ei kiitos!
- Anna-Iisa
Elikkä mikä tän Matin ja Tepon uuden uuden kappaleen nimi on?
- rita
Niiden kotisivuilla(sivumennen sanoen huonosti toimivilla)on biisilista uudelta levyltä ja ainakin eräs biisi joka on soinut Iskelmässä on nimeltään Pöytä täyteen...onhan niitä varmaan muitakin soitettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204