Matti ja Teppo

Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään ihan samanlainen, kuin niiden kaikki entisetkin biisit. Ettei mitään eroa aikaisempiin, samanlaista renkutusta. Onko täälä joku muu samaa mieltä asiasta ?

9

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melina

Minäkin kuulin eilen sen, avasin radion juuri välisoiton aikana ja mietin, että mikäs biisi tämä on, kun en ole aiemmin kuullut. Ja heti tunnistin Matiksi ja Tepoksi, vaikka eivät edes ehtineet laulaa vielä.

Sedät ovat tehneet monta todella samanlaista biisiä, vain sanat erottaa ne toisistaan. Mutta kyllä Ruohosen veljekset hyviä ovat, tykkään varsinkin vanhemmasta tuotannosta.

• sama polku

Moni biisintekijä käyttää hyväksi omia menestyshittejään tehdessään uusia biisejä. Melodia saattaa olla täysi kopio, mutta sovituksella sitä sitten tehdään hiukan erilaiseksi. Taitaa olla joillakin biisinikkareilla reilustikin yli kymmenen biisiä, jotka on väännetty samaan melodiaan.

• rita

Samalla kaavalla tosiaankin tehty viimeaikaiset biisit kaikki.Ruohoset on huomanneet että tää tasapaksu mutta tarttuva sävel puree ja mitäpä sitä muuttamaan,ja iskelmäkansa tykkää.Tykkäsin itsekin kovasti esim.biiseistä Sanaton rakkaus ja Kuulut aikaan parhaimpaan mut olen ihan samaa mieltä että voisivat sedät jo lopettaa biisinteon jos ei enää muuta irtoa.Olen muuten joskus yrittänyt kovasti kuunnella että missä kohdassa laulaa Matti ja missä Teppo mut en ole onnistunut erottamaan.Taitaa olla herroilla kovasti samankuuloiset äänet tai siten on Matti aina äänessä.

• jenna

Teppo laula sen minä rakastan sua. Kuuntele siitä. Ja Matti laulaa varmaan suurin piirtein kaikki muut biisit

• Tupu

Niin, jos biisit on ( tulevalta levyltä) on tätä
        niin morjens vaan, ja odottelen sitten jo seuraavaa Matin ja Tepon sinkkuja ja levyä, toivottabasti tulee pikaisesti , jos tämä kuulostaa tältä, että tällaista ja uutta vakavampaa odotellen...

• Sani

Näin on,Ikävä kyllä, samanlaista sävelmää, kyllä vakavampaa tektiä/tekstejä hiukan odottaisin pojilta jo, Teppo on ansiokkaasti laulanut vakavampaa, ajattelimisen aihetta antavaakin aiemmin, sellaista kovasti toivoisin heiltä ja Tepoltakin, nyt "uudet"sävelmät samanlaisia...

• Pike

minun musikkimakuuni Matti ja Teppo,vaikka ovatkin pitkän rundin vetäneet,Tahkeeta poljentoa ja kaikki kipaleet toistaa joistakin kulmista toisiaan.Joten ei kiitos!

• Anna-Iisa

Elikkä mikä tän Matin ja Tepon uuden uuden kappaleen nimi on?

• rita

Niiden kotisivuilla(sivumennen sanoen huonosti toimivilla)on biisilista uudelta levyltä ja ainakin eräs biisi joka on soinut Iskelmässä on nimeltään Pöytä täyteen...onhan niitä varmaan muitakin soitettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7495
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4545
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3287
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe