jos viittisitte olla niin ihq ja pysyy siel Jorges kun meitä Varkautelaisii ottaa päähän ku te ootte junttei ja ettekä ees hyvännäkösii. Että pysykää te vaan Jorges huuattamas poppii Shellin pihas . Me ollaan niin kokeneit ja hyvännäkösii et meill ei mitkää paskanhajuiset valtrahaalarilandepaukut kelpaa.
Joroisten peräkammarinpojat
54
10211
Vastaukset
- kax vaan
jorges ei oo shellii älykääpiö.
- kolmas pyörä
jorge ja varis = suomen ainuut valaistut persereiät.
- varkautelainen
hahahaha! Kyllä nämä varkautelaiset on iha yhtä juntteja ku joroislaiset, että pie se naama kii, vässykkä
- iisau
No toihan se olikii sit fiksua tekstiä!Ei tarvii edes arvata kirjoittajan ikää tai saati sit ulkonäköö..hohhoijaa!kasvakaa jo aikuisiks!Ihan ku mikään ois jostain fucking paikkakunnasta kii.Joka paikas asuu hyvän näkösiä ja vähemmän hyvännäkösiä, lihavia, laihoja, kivoja tyyppejä tai vähemmän kivoja.Hei haloo, ei tääl varkaudessakaan kaikki mitää ruusunnuppuja oo...
- Meitä ei kiinnosta teijän
kämästen Jorgelaisten mielipiteet. Voisittex te pysyy pois myös täält netist kirjoittelemast noit säälittävii paskajuttujanne . Arvaax vaan vituttaako kun te tuijotatte mun tissei (jotka on isot) ja ja mun hyvää persettäni.Arvaax vituttaako kun ollaan päikkäril perjantai ja lauantain juomas niin te jurpot tuutte sinne rämisevine romuautoinenne ja finninaamoinenne koettaa iskee mua ja mun kavereita. Mä oon pikkasen liian hyvä teille . Mulle pitää olla kokenu mies myös sängys jolla sairaan iso muna ja hieno auto. Mussa ois ainesta ihan malllix saakka. Niin se hyvännäkönen kykyjen etsijä laivalla sano. Kumma kun ei oo soitellu vaikka siit onkin jo kolme kuukautta. Mutta varmasti oon jääny sen mieleen ,sen verran kovat oli näytöt niin se sano. Mut ei millään pahal Jorgelaiset mut pysykää siel jorgel kun jos ei oo syntyny citys niin o turha tunkee sinne ku se näkyy teistä ziljoonan kilometrin päähän.
- vanhempi varkauteleinen
Meitä ei kiinnosta teijän kirjoitti:
kämästen Jorgelaisten mielipiteet. Voisittex te pysyy pois myös täält netist kirjoittelemast noit säälittävii paskajuttujanne . Arvaax vaan vituttaako kun te tuijotatte mun tissei (jotka on isot) ja ja mun hyvää persettäni.Arvaax vituttaako kun ollaan päikkäril perjantai ja lauantain juomas niin te jurpot tuutte sinne rämisevine romuautoinenne ja finninaamoinenne koettaa iskee mua ja mun kavereita. Mä oon pikkasen liian hyvä teille . Mulle pitää olla kokenu mies myös sängys jolla sairaan iso muna ja hieno auto. Mussa ois ainesta ihan malllix saakka. Niin se hyvännäkönen kykyjen etsijä laivalla sano. Kumma kun ei oo soitellu vaikka siit onkin jo kolme kuukautta. Mutta varmasti oon jääny sen mieleen ,sen verran kovat oli näytöt niin se sano. Mut ei millään pahal Jorgelaiset mut pysykää siel jorgel kun jos ei oo syntyny citys niin o turha tunkee sinne ku se näkyy teistä ziljoonan kilometrin päähän.
City? mikä ihmeen city? Oletteko te reppanat käyneet muualla kuin Varkaudessa? Ajattelin vaan että olette varmaan pullossa eläneitä kun Varkaus on teistä city. Luuletteko te todella että ne Joroiset komeat miehet tulee tämmöiseen sisäsiittoiseen, teiniritsoja täynnä olevaan tuppu kylään???? Kyllä ne menee mielummin Kuopioon tai Mikkeliin. Siellä on sentään käytöksen omaavia naisia. Kannattaisi ensin miettiä omaa asennetta ennen kuin alkaa toisia mollata, mutta sehän onkin varkauden tavaramerkki "tule Varkauteen tähän sisäsiittoiseen, selkärangattomaan kaupunkiin. Takaamme että sinua ei oteta vastaan hyvin vaan me teiniritsat levittelemme persettä ja vähän vilauttelemme rintojamme, jos satut vilkaisemaan meihit niin oitis syytämme vähintään raiskauksesta". Että hyvää loppuelämää teillekkin.
- hieno loppuelämä
vanhempi varkauteleinen kirjoitti:
City? mikä ihmeen city? Oletteko te reppanat käyneet muualla kuin Varkaudessa? Ajattelin vaan että olette varmaan pullossa eläneitä kun Varkaus on teistä city. Luuletteko te todella että ne Joroiset komeat miehet tulee tämmöiseen sisäsiittoiseen, teiniritsoja täynnä olevaan tuppu kylään???? Kyllä ne menee mielummin Kuopioon tai Mikkeliin. Siellä on sentään käytöksen omaavia naisia. Kannattaisi ensin miettiä omaa asennetta ennen kuin alkaa toisia mollata, mutta sehän onkin varkauden tavaramerkki "tule Varkauteen tähän sisäsiittoiseen, selkärangattomaan kaupunkiin. Takaamme että sinua ei oteta vastaan hyvin vaan me teiniritsat levittelemme persettä ja vähän vilauttelemme rintojamme, jos satut vilkaisemaan meihit niin oitis syytämme vähintään raiskauksesta". Että hyvää loppuelämää teillekkin.
sillä tällä ulkonäöllä me isketään sikarikkaat hyvänäköset miehet . Käykää vaan rumat ja läskit sitä kouluu . Meidän ei tartte ollaan niin fiksui ja hyvännäkösii. Mä muuten oon huomannu että opettajatkin koulussa kattelee mun persettä . Että revis siitä katkera vanha varkautelainen.
- iisau
vanhempi varkauteleinen kirjoitti:
taitaa olla kyseessä jonkinnäkönen kusetus meininki nyt...ei yksinkertasesti voi olla noin idiootteja kommentteja!en siis tarkota sua vaan just noita jutun alottaneita.taitaavat yrittää vaan saada porukkaa hiillostumaan...hohhoijaa!
Älkää siis ihmiset olko milläskään noista "ritsojen" jutuista... - IRKKU
iisau kirjoitti:
taitaa olla kyseessä jonkinnäkönen kusetus meininki nyt...ei yksinkertasesti voi olla noin idiootteja kommentteja!en siis tarkota sua vaan just noita jutun alottaneita.taitaavat yrittää vaan saada porukkaa hiillostumaan...hohhoijaa!
Älkää siis ihmiset olko milläskään noista "ritsojen" jutuista...no täällä jorkkalassa ainakin Mico on ihan älyttömän hyvännäköinen ja ihana, TULKAA KATTOMAAN SITÄ TÄNNE, NIIN SAATTE TOISENLAISEN KUVAN MEISTÄ KAIKISTA. MICO ON MEIDÄN PRESSAMME, JOKA EDUSTAA MEITÄ KAIKKIA TÄÄLLÄ. TERVETULOA, NÄHDÄÄN TEBOILILLA TÄNÄÄN KELLO 23.00.
- uuuhhh
IRKKU kirjoitti:
no täällä jorkkalassa ainakin Mico on ihan älyttömän hyvännäköinen ja ihana, TULKAA KATTOMAAN SITÄ TÄNNE, NIIN SAATTE TOISENLAISEN KUVAN MEISTÄ KAIKISTA. MICO ON MEIDÄN PRESSAMME, JOKA EDUSTAA MEITÄ KAIKKIA TÄÄLLÄ. TERVETULOA, NÄHDÄÄN TEBOILILLA TÄNÄÄN KELLO 23.00.
uuuhhhh aaahhhh aaahhhhh vittu et on viistastaaaahhh
- vanha varkautelainen
iisau kirjoitti:
Älkää siis ihmiset olko milläskään noista "ritsojen" jutuista...olet aivan oikeassa. Mitä ihmettä nämä "ritsat" yleensä täällä vielä tekee jos niillä on niin loistava tulevaisuus. luulisi noin "fiksujen" ja "upeiden" suunsoittajien jo lähteneen varkaudesta.eivät taida tietää että siihen miehen löytämiseen tarvitaan muutakin kuin ulkonäkö.
- Tulossa oon
IRKKU kirjoitti:
no täällä jorkkalassa ainakin Mico on ihan älyttömän hyvännäköinen ja ihana, TULKAA KATTOMAAN SITÄ TÄNNE, NIIN SAATTE TOISENLAISEN KUVAN MEISTÄ KAIKISTA. MICO ON MEIDÄN PRESSAMME, JOKA EDUSTAA MEITÄ KAIKKIA TÄÄLLÄ. TERVETULOA, NÄHDÄÄN TEBOILILLA TÄNÄÄN KELLO 23.00.
Miun kyyti starttaa ihan pian, tässä on 10 minuuttii Jorolaan ajettavaks :))))
- valtrahaalarit teijän jengist?
IRKKU kirjoitti:
Ei kiitos . Pitääkään vaan pojat keskenänne kivaa Miconne kaa. Meil tulee olee tulevaisuuves pikkasen suuremmat kuviot.
- vanha varkautelainen
valtrahaalarit teijän jengist? kirjoitti:
Ei kiitos . Pitääkään vaan pojat keskenänne kivaa Miconne kaa. Meil tulee olee tulevaisuuves pikkasen suuremmat kuviot.
Ekanakin kannattaisi käydä koulu loppuun ja varsinkin äidinkielen tunnit. Olisi ehkä vähän vähemmän kirjoitusvirheitä. Ja ne teidän suuret kuviot on varmaan laajakuvatelevisiosta näkyvät muumit. Koska ei tuolla teidän järjellä voi muita kuvioita ymmärtää.
- kun meillä on
vanha varkautelainen kirjoitti:
Ekanakin kannattaisi käydä koulu loppuun ja varsinkin äidinkielen tunnit. Olisi ehkä vähän vähemmän kirjoitusvirheitä. Ja ne teidän suuret kuviot on varmaan laajakuvatelevisiosta näkyvät muumit. Koska ei tuolla teidän järjellä voi muita kuvioita ymmärtää.
eessä loistava tulevaisuus ja sul vaan ikuisen tuhkimon osa naiiveine lasikenkäfantasioines pahojen tytärpuolten huidelles maailman riennois. Sua vituttaa kun aikasi hiekka elämäsi tiimalasistasi alkaa alkaa ehtyä ja huomaat tuhlanneesi elämääsi raatamalla muille meidän kaltaistemme viedessä kermat päältä. Niin se vaan on mulle maa, sulle ies. Ja mitä sil koulul on välii. Ei koulus elämään opi ,elämäs oppii. Totuttele vaan jo siihen et muutaman vuoden pääst sä kattelet kateellisena kun mä poseraan seiskas ja esittelen upeet kotiini vitun hyvännäkösen sikarikkaan miehen kaa. Sun elämäs on mitä on :alepan tarjousmaksalaatikkoo päiväst toiseen. Kyse on vaan mitä elämältään haluu ja mä haluun loistoo ja glamourii.
- niihin muumeihin
laajakuvatelkkaris jos sul ois semmoseen varaa. Mul on ,isi maksaa. Mutta toki mä ymmärrän sua. Eletäänhän me niin eri maailmois. Mun maailmas on toiveet ja toteutuvat unelmat ja sun maailmas märän tiskirätin tavoin kasvoille läsähtävä tulitikkutytön todellisuus jossa huominenkaan ei tuo lohtuu tähän kurjuuteen. Sä taijatkin raapii jo viimest tikkuu.
- vanha varkautelainen
niihin muumeihin kirjoitti:
laajakuvatelkkaris jos sul ois semmoseen varaa. Mul on ,isi maksaa. Mutta toki mä ymmärrän sua. Eletäänhän me niin eri maailmois. Mun maailmas on toiveet ja toteutuvat unelmat ja sun maailmas märän tiskirätin tavoin kasvoille läsähtävä tulitikkutytön todellisuus jossa huominenkaan ei tuo lohtuu tähän kurjuuteen. Sä taijatkin raapii jo viimest tikkuu.
Niin sinulla on maksajia se sikarikas äijä ja isi. Entä jos niitä ei ole? Ja täytyy tuottaa sinulle pettymys en todellakaan ole kateellinen sinulle tai sinun tyylisillesi. Arvaa miksi vastailen sinulle? Minusta on kiva "kiusata" tuommoisia leveilijöitä jotka hiiltyy vasta kritiikistä. Ja samalla voimme huomata että dinosauruksista on vielä jäänteitä, teidän aivot. Jos ette tiedä mitä tarkoitan niin käykää kirjastosta kirja ja lukekaa siitä. Te tunnutte tietävän niistä lasikenkä unelmista kun omannehan vastaavat niitä. Kirjoittelemisiin. Odotan innolla vastausta :)
- minun tulevaisuudestani
Niin sinulla on maksajia se sikarikas äijä ja isi. Entä jos niitä ei ole? Ja täytyy tuottaa sinulle pettymys en todellakaan ole kateellinen sinulle tai sinun tyylisillesi. Arvaa miksi vastailen sinulle? Minusta on kiva "kiusata" tuommoisia leveilijöitä jotka hiiltyy vasta kritiikistä. Ja samalla voimme huomata että dinosauruksista on vielä jäänteitä, teidän aivot. Jos ette tiedä mitä tarkoitan niin käykää kirjastosta kirja ja lukekaa siitä. Te tunnutte tietävän niistä lasikenkä unelmista kun omannehan vastaavat niitä. Kirjoittelemisiin. Odotan innolla vastausta :)
älä suotta sill mull on vahva intuitio siit et pakan parhaat kortit taitaa kummiskiin olla mun käsis. Kun tietäsitkii niin tarjousmaksalaatikkosi karvastelis vielä enemmän kurkus. No vaatimattomuus ei oo koskaan kuulunut hyveisiini ja tiedän syntyneeni hopeelusikka suussa. Kun on hyvät lähtökohat elämään , ihan vitun hyvännäkönen ja suosittu niin ei tartte hirveemmin tietääkkään dinosauruxist. Ja tuon infantiilin viitauksen aasinsillasta dinosauruksen ja minun aivojeni välillä jätän ihan omaan arvoonsa. Sitäpaitsi viitaus imartelee minua hieman siinä mielessä että rexithän olivat loistavia saalistustaktikoita eli kaltaisiani terävä-älyisiä juonittelijoita. Ei osunut eikä uponnut sivallus sanasi säilän sillä odotinhan toki noinki "älykkäältä" vanhalta varkautelaiselta jollaisena itseäsi tunnut pitävän jotain joka olis saanu mutkin tukkimaan suuni ja tunnustamaan olevani ääliö. Mutta ei. Tää onkin se juttu joka meidät erottaa. Minussa asuu taktikko jollaista sinusta ei saa vaikka minkävärisin linssein katsois. Tää on just se juttu millä mä tuun menee viel pitkälle. Totuttele vaan jo ajatukseen et jonain päivänä sä kattelet ku mä oon linnanjuhlis itsenäisyyspäivänä. Annan lausuntoi eri lehdil ja säteilen kun kaik o niin vitun perfect. Mites sä sen illan aiot viettää? Veikkaanpa sun huuhtelevan maksalaatikon jämii kurkustas lämpösellä tikkuviinal ja jurrin samentamin silmin tihrustavan kuurankukkii yxkerrosikkunassasi. Siin välis vilkaset telkkariin ja puristelet pöydän alla kättä nyrkkiin kun katkeruuden karvas sappi nousee kurkkuun niitten parempiosasten juhliessa sitä itsenäisyyttä. Ja sitä kitkerää makuu ei liennytä ees Rennie tabletit.Lisää suolaa haavoihin saat siit kun mä lähetän sulle tv:n välityksel terveisii: Hei nimimerkki vanha varkautelainen näinhän täs sit kävi. Meill on ikioma koodi ,joten se ei voi olla kukaan muu kuin mä. Mä tiedän, tästä lähin sä nauhotat jokaset linnanjuhlat oottaen pelonsekasella jännityksellä ennustuksen toteutumista. Ja oothan sä salaa vähän ylpeekin kun pääset telkkariin: Se on sun elämäs 15 minuuttia kuuluisuutta.Mulle sitä ja muuta glamouria riittää loppuelämäx. Näin se vaan menee :toisen tie on ruusui, toisen tappuroita. Suotta taistelet tutkainta vastaan . Se on turhaa. Sun maksalaatikkos ei kaviaariks muutu vaikka pussaisit jokaista Joutenlahen sammakkoo kutuaikaan.
- Kalle
minun tulevaisuudestani kirjoitti:
älä suotta sill mull on vahva intuitio siit et pakan parhaat kortit taitaa kummiskiin olla mun käsis. Kun tietäsitkii niin tarjousmaksalaatikkosi karvastelis vielä enemmän kurkus. No vaatimattomuus ei oo koskaan kuulunut hyveisiini ja tiedän syntyneeni hopeelusikka suussa. Kun on hyvät lähtökohat elämään , ihan vitun hyvännäkönen ja suosittu niin ei tartte hirveemmin tietääkkään dinosauruxist. Ja tuon infantiilin viitauksen aasinsillasta dinosauruksen ja minun aivojeni välillä jätän ihan omaan arvoonsa. Sitäpaitsi viitaus imartelee minua hieman siinä mielessä että rexithän olivat loistavia saalistustaktikoita eli kaltaisiani terävä-älyisiä juonittelijoita. Ei osunut eikä uponnut sivallus sanasi säilän sillä odotinhan toki noinki "älykkäältä" vanhalta varkautelaiselta jollaisena itseäsi tunnut pitävän jotain joka olis saanu mutkin tukkimaan suuni ja tunnustamaan olevani ääliö. Mutta ei. Tää onkin se juttu joka meidät erottaa. Minussa asuu taktikko jollaista sinusta ei saa vaikka minkävärisin linssein katsois. Tää on just se juttu millä mä tuun menee viel pitkälle. Totuttele vaan jo ajatukseen et jonain päivänä sä kattelet ku mä oon linnanjuhlis itsenäisyyspäivänä. Annan lausuntoi eri lehdil ja säteilen kun kaik o niin vitun perfect. Mites sä sen illan aiot viettää? Veikkaanpa sun huuhtelevan maksalaatikon jämii kurkustas lämpösellä tikkuviinal ja jurrin samentamin silmin tihrustavan kuurankukkii yxkerrosikkunassasi. Siin välis vilkaset telkkariin ja puristelet pöydän alla kättä nyrkkiin kun katkeruuden karvas sappi nousee kurkkuun niitten parempiosasten juhliessa sitä itsenäisyyttä. Ja sitä kitkerää makuu ei liennytä ees Rennie tabletit.Lisää suolaa haavoihin saat siit kun mä lähetän sulle tv:n välityksel terveisii: Hei nimimerkki vanha varkautelainen näinhän täs sit kävi. Meill on ikioma koodi ,joten se ei voi olla kukaan muu kuin mä. Mä tiedän, tästä lähin sä nauhotat jokaset linnanjuhlat oottaen pelonsekasella jännityksellä ennustuksen toteutumista. Ja oothan sä salaa vähän ylpeekin kun pääset telkkariin: Se on sun elämäs 15 minuuttia kuuluisuutta.Mulle sitä ja muuta glamouria riittää loppuelämäx. Näin se vaan menee :toisen tie on ruusui, toisen tappuroita. Suotta taistelet tutkainta vastaan . Se on turhaa. Sun maksalaatikkos ei kaviaariks muutu vaikka pussaisit jokaista Joutenlahen sammakkoo kutuaikaan.
tosissaan, mene hoitoon ja äkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Milla---
IRKKU kirjoitti:
niin voisko joku kertoo miulle et kuka toi Mico on ku mie en tunne sitä täältä Joroisista? onks se oikeesti joko söpis? :D
- itsetuntoaan
Milla--- kirjoitti:
niin voisko joku kertoo miulle et kuka toi Mico on ku mie en tunne sitä täältä Joroisista? onks se oikeesti joko söpis? :D
keksimällä tämmösen Mico-nimisen taruolennon. Tää on sit vissiin se Joroisten oma valtrahaalarijeesus ja te opetuslapsia. No jos se saa teijät pysyy omil kylil niin ihan hyvä kun ette tuu cityyn haisee ja kertoo vanhoja kummelivitsejä.
- vanha varkautelainen
En ole kerennyt vastaamaan sain niin hyvät naurut kahdeksi päiväksi että oikein mahaan koskee. Ja edelleen minä olen kateellinen. Aika jännä minusta tuntuu että sinä olet kateellinen kun minä olen niin rikas että voin käydä ostamassa vain maksalaatikon sieltä alepasta. Jos et satu tietämään ainoat alepat on etelä-suomessa. Eli se juttu että olet seiskan sivuilla tarkoittaa vain sitä että ne tuovat sinulle avustuksia ja sen vuoksi pääset lehteen :)No sitten saat myötätuntoni. Minullahan on varaa käydä hakemassa sitä alepan maksalaatikkoa. Tuonko sinullekkin samalla ei tarvi edes maksaa osia bensarahoista. Saat sitten herkutella sillä kultalusikalla, varo ettei kultaukset irtoa.
- Joroslainen
itsetuntoaan kirjoitti:
keksimällä tämmösen Mico-nimisen taruolennon. Tää on sit vissiin se Joroisten oma valtrahaalarijeesus ja te opetuslapsia. No jos se saa teijät pysyy omil kylil niin ihan hyvä kun ette tuu cityyn haisee ja kertoo vanhoja kummelivitsejä.
Sorry vaan mut tää kyseinen Mico ei oo kukaan taruolento vaan sattuu asumaan tos mun lähellä..
- Joroislainenn
Joroslainen kirjoitti:
Sorry vaan mut tää kyseinen Mico ei oo kukaan taruolento vaan sattuu asumaan tos mun lähellä..
Mico ei todellakaan ole mikääm taruolento vaan se tosi hyvännäköinen jätkä.
- Joroislainen
Joroislainenn kirjoitti:
Mico ei todellakaan ole mikääm taruolento vaan se tosi hyvännäköinen jätkä.
En kyllä allekirjottais tota, et Mico on koko joroisten presidentti. Onhan se varmaan monen pikkutytön mielestä tosi ihana ja komee, mut hölmö se on.
Vähän säälittää kyllä nuo varkautelaiset, jotka luulee olevansa niin kaupunkilaisia,ja joka asiassa parempia kuin joroislaiset. Yhtä maalaisia sitä loppupeleissä kaikki ollaan!
Veikkaan et tän keskustelun aloittaja on joku ihan saatanan ruma ja saamaton varkautelainen runkkari, jolla on jotai henkilökohtasia kaunoja joroislaisia kohtaan. Mut eihä siinä, poiketkaa toki joroisten shellille kahville jos ajelette täällä päin! :) - niinpä..
Joroislainen kirjoitti:
En kyllä allekirjottais tota, et Mico on koko joroisten presidentti. Onhan se varmaan monen pikkutytön mielestä tosi ihana ja komee, mut hölmö se on.
Vähän säälittää kyllä nuo varkautelaiset, jotka luulee olevansa niin kaupunkilaisia,ja joka asiassa parempia kuin joroislaiset. Yhtä maalaisia sitä loppupeleissä kaikki ollaan!
Veikkaan et tän keskustelun aloittaja on joku ihan saatanan ruma ja saamaton varkautelainen runkkari, jolla on jotai henkilökohtasia kaunoja joroislaisia kohtaan. Mut eihä siinä, poiketkaa toki joroisten shellille kahville jos ajelette täällä päin! :)ite en osais paremmin asiaa ilmaista..
- enemmän täl vuosituhannel
En ole kerennyt vastaamaan sain niin hyvät naurut kahdeksi päiväksi että oikein mahaan koskee. Ja edelleen minä olen kateellinen. Aika jännä minusta tuntuu että sinä olet kateellinen kun minä olen niin rikas että voin käydä ostamassa vain maksalaatikon sieltä alepasta. Jos et satu tietämään ainoat alepat on etelä-suomessa. Eli se juttu että olet seiskan sivuilla tarkoittaa vain sitä että ne tuovat sinulle avustuksia ja sen vuoksi pääset lehteen :)No sitten saat myötätuntoni. Minullahan on varaa käydä hakemassa sitä alepan maksalaatikkoa. Tuonko sinullekkin samalla ei tarvi edes maksaa osia bensarahoista. Saat sitten herkutella sillä kultalusikalla, varo ettei kultaukset irtoa.
veikkaisin et meitsi ja Alepankin tiiän vaan siks ku tvssä tulee sen mainoksii, siis etelä-suomes. Sähän et muuta vissii hesast tiiä kun sen mitä oot mustavalko tvstäsi sattunut näkee. Sä voit äijä ostaa niillä hikisillä työkkärin hilloillas sen maksalaatikkos ihan mistä tahot. Meikäläisen ei kato tartte vaik maksa hyvä raudanlähde onki. Sattuu kato olee sen verta hyvät siniset veret. Ja toisii pyydetään seiskaan ja toiset joutuu soitteleen. Mä kuulun tähän ryhmään A. Jos sä oot noi kade niin käy kaivelee perunamaastas joku erikoisen näkönen peruna ja soita Varkauden Lehtee. Kyllä ne tekee susta jutun iha kuvan kaa. Voit sit hymyillä siin kuvas ku hangonkeksi Daiwan-lippis päässäs. Tai ainahan voit mennä johonkin tilaisuuteen linssiluteex. Ne on kato eri tyypit joil sitä vientii oikeesti on.
- xXxX
Meitä ei kiinnosta teijän kirjoitti:
opettele vaikka välillä suomen kielioppia,ääliö!uskoisin että olet enintään 15v,tissit ovat turvonneet nännit,ja oot ruma kuin kilpikonna, ja kaiken hyvän lisäksi tyhmä kuin säkillinen märkiä hiiriä. Mikään mahti maailmassa ei ole niin rasittavaa kuin tuo pissisXxXteiniXxxX kieli. Hanki elämä!
ps: onks jorosiin mahollista saada nettiyhteys?mitenkäs sonera hyväksyy oravannahat maksuna? - sua
tointaa sinne joutenlahteen pussailemaan tulla,kun oot niin ihana ja kun aikuisikään kasvat,huomaat että kappas,vaikka olenkin ihana ja ruma läskiperse,ei minulla olekaan miestä joka maksaa elämäni. toivotaan että joku jaksaa kiskoa sinunlaisesi läskipallon alas pilvilinnoistasi.
- Iiinuuliiik
IRKKU kirjoitti:
Siis ihan totta toi "JOROISTEN KOMEIN ON MICO" se on kyl tosi komee. :)
- Litukka
Iiinuuliiik kirjoitti:
Siis ihan totta toi "JOROISTEN KOMEIN ON MICO" se on kyl tosi komee. :)
Samalla paskalla se ajelee, sillä "Mico racing team" pakulla.
- ihan yheltä Lepikän kaverilta
Litukka kirjoitti:
Samalla paskalla se ajelee, sillä "Mico racing team" pakulla.
jolla on aina vaan niitä 15-16 -vuotiaita tyttöystäviä vaikka mies itte onkin hyvän matkaa kolmannellakymmentä. Tytöt vissiin viisastuu vanhemmiten ja pelkkä komee auto,biliksen ajaminen ja popin huudattaminen ei enää riitä . Se on kai joku rippikouluun verrattava traditio seurustella tään herran kaa. Joku naiseksi kasvamisriitti. On niitä sen verta paljon ollu vuosien varrella.
- Pentikäinen
Joroislainen kirjoitti:
Veikkaan et tän keskustelun aloittaja on joku ihan saatanan ruma ja saamaton varkautelainen runkkari, jolla on jotai henkilökohtasia kaunoja joroislaisia kohtaan. Mut eihä siinä, poiketkaa toki joroisten shellille kahville jos ajelette täällä päin! :)Hei, se oon minä se Joroisten restentti
- yx vaan
Pentikäinen kirjoitti:
Hei, se oon minä se Joroisten restentti
hihaan.
- Aune 90
IRKKU kirjoitti:
Se mikään jumala oo, iso pelle vaan!!! J amyös sen kaverit!!!!
- Jaa-a
Aune 90 kirjoitti:
No sinunko ne kaverit ne sit järkevii on? Antakaa hyvät ihmiset joroslaisten olla sellasii mitä ne on. Ei aina varkautelaiset parempii oo.
- ihan miten vaan
Jaa-a kirjoitti:
No sinunko ne kaverit ne sit järkevii on? Antakaa hyvät ihmiset joroslaisten olla sellasii mitä ne on. Ei aina varkautelaiset parempii oo.
piä sinä vaan pääs kiinni!!
- tyttö
Aune 90 kirjoitti:
ei kannata tuhlata aikaa tähän tyyppiin, ei kasva ikinä aikuiseksi. Tottakai pikku tytöt puolustaa kun se on samalla tasolla..sori vaan
- Varkautelainen
Ei taida meidän varkautelaisten paljoa junteiks muita sanoa. Samanlainen p...reikä tää varkaus on kun muutkin pikkukylät!!! ite elän tääl olosuhteiden pakosta mut heti kun voin kassit kantoon ja menoksi TAAS.... tosin aina olen joutunut palaamaan mut se on mun ongelma!!!
- skebe
Kyllä tää on snadi kylä,itsekkin olen tullut muualta,vähän isommasta kaupungista,pakon sanelemana täällä ollaan,kyllä kai kohta kaikki loppuu,kun työ paikat häviää,kaupungin päättäjät ovat kyllä täysiä pellejä koko sakki.
- Hih!
Hih! Toi oli hyvä! :D
- kovixs
onsxs täänyt kiva mollaatta metä jorroisllaissia. Me ollaan monniinpaikkoin pajon kuulimpia ja kovvempia jätkii kun varkikselaiset! Taittaatapi ola sellaasie kulta lusika jätkiiä ne kaupunkkilaiset jätköt.
Katteudesta vaan vaan huudelaan kun ei muuta mahdatte muuta., :8
ps. meillä tällä ei oge mitäon schelliä täällä!!!!!!!!- kovix
oikein kirjoitit,kyl ne varkikselaiset on perseestä(warkis).tosi hölmöläisporukkaa,jotka mielestään pelaa jotain lätkää hah hah haaaaa
- mua ei kiinnosta teijän
kovix kirjoitti:
oikein kirjoitit,kyl ne varkikselaiset on perseestä(warkis).tosi hölmöläisporukkaa,jotka mielestään pelaa jotain lätkää hah hah haaaaa
Miconne tippaakaan. Pitäkää vaan hyvänänne oma pissiscasanovanne. Meikäläisen ulkonäöl ei näet tartte lähtee kerjää huomioo joltain joroslaiselt ikiteinilt. Ajakaa vaan kirkkoo ympäri jorges .
- hah
mua ei kiinnosta teijän kirjoitti:
Miconne tippaakaan. Pitäkää vaan hyvänänne oma pissiscasanovanne. Meikäläisen ulkonäöl ei näet tartte lähtee kerjää huomioo joltain joroslaiselt ikiteinilt. Ajakaa vaan kirkkoo ympäri jorges .
hah, en voisi olla enempää samaa mieltä...tiedetään tapaus ja paljon kyntää..
- valtrahaalarimies
emmie sinne varkkaaatee ku kerra kuukauvves viinoo hakemmaa. mie pidän tän kommeen pärstäin lavatanssiloissa ja navetassa.
- heppu86
siis ei voi olla totta. sai tästä ainakin kunnon naurut jos ei muuta. varkaus.. joroinen. tota, aika samanlaisia paikkoja. lievä teiniX laittanu tänkii jutun alulle, en voi muuta sanoo. just ihan siltä kuullostaa että toi on sellanen joka ei tiiä mistää mitää ja joka LUULEE olevansa kovinkii suosittu, mut kuule tiedoks pidä varas kaikki ei oo ihan sitä miltä vaikuttaa voit pettyä hyvinkii pahasti mut se ei oo onneks meidän muiden ongelma. että en menis muita haukkumaan, toi oli ehkä sun mielipide mut kirjottamalla tänne saat ittes vaan naurunalaseks.
- Litukka:)
Te Joroisten "peräkammari pojat",Jos viittisitte olla niin ihq ja pysyy siel Jorges kun meitä Varkautelaisii ottaa päähän ku te ootte niin komeita ja viette kaikki meiän naiset. Että pysykää te vaan Jorges huuattamas poppii ku meitä ottaa päähän ku teillä jytisee niin pirun hyvin ja meillä taas ei. Me ollaan niin olevinaan kaupunkilaisia, ku asuuhan vapessa kuiteskin yli 20000 ihmistä! :D:D
- Kaino
Jytisöö, JIIEESSS!!!!
- Kyllästynyt
Huh huijaa .. kylläpä meinas naurattaa kun luin tuon pikku kommentin .. Ensinnäkin .. itse olen varkaudesta ja voin kyllä sanoa että täälläkin on ihan yhtä idiootteja kun joroisissakin .. mutta mitäpä elämä olisi ilman meitä idiootteja :) ja sitten sellanen homma .. että itse löysin miehen joroisista koska varkaudessa kaikki " tuntee" toisensa ja jokainen on pannut toistaan .. eli ihan mukava oli saada ihminen joka oli vähän toista maata kun nämä varkauden "kovikset" :D lol .. ja vaikka joroinen onkin pienempi paikka kuin varkaus niin on täällä sentään käytöstavat opetettu ..
- Litukka
Oon samaa mieltä!
- pjr__
onko tämä oikeesti mahdollista, että porukka lähtee näin hyvin trolliin mukaan :D
- Anonyymi
hän sanoin ettei hän tiedä niin menin takaisin nukkumaan
- Anonyymi
rudimentals
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241