Moottorikelkkailu???

Sytytys

Jos ihminen voi keksiä turhemman lajin kuin moottorikelkalla luonnossa liikkumisen ja turistien kuskaamisen kyseisellä laitteella,niin eipä paljon aivotoimintaa tarvita.
Onko tosiaan tämänpäivän ihminen niin pöljä ja mukavuudenhaluinen että voi luontoa raiskata hyvällä omallatunnolla ja vielä olla tyytyväinen MOOTTORIKELKKARETKEN jälkeen ja tulla johonkin vitun Leville nauttimaan lomastansa.
Toivottavasti tuo touhu loppuu jonain päivänä.

5

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzz

Joo mukavempaa on istua sohvalla ja juoda kaljaa :)
      Siinä tarvii aivotoimintaa ku pitää miettiä että käviskö kusella vessas vai kusisko portailta kukka puskaan.

• vasta elämää

onkin, krapulassa sukset jalkaan kierretään Levitunturi oksennellen edellisenä iltana ahmitun pizan jääntee puhtaalle valkealle lumelle.

Ankempaa se on selvinpäin nauttia aamupalaa pukea ajovarusteet päälle startata uusi hieno nelari ajella siitä aamukahville ja nauttimaan tuore hillomunkki Pokkaan sit voiskin suunnata vaikka Sädestöniemeen nauttimaan kulttuuria ja lounasta.
        Ai ai kun on surkeeta tuo kelkkailu.

• yllytä
        vasta elämää kirjoitti:

onkin, krapulassa sukset jalkaan kierretään Levitunturi oksennellen edellisenä iltana ahmitun pizan jääntee puhtaalle valkealle lumelle.

Ankempaa se on selvinpäin nauttia aamupalaa pukea ajovarusteet päälle startata uusi hieno nelari ajella siitä aamukahville ja nauttimaan tuore hillomunkki Pokkaan sit voiskin suunnata vaikka Sädestöniemeen nauttimaan kulttuuria ja lounasta.
        Ai ai kun on surkeeta tuo kelkkailu.

Älä Viitti!!! No sait ylipuhuttua.. Taidan lähtee lappiin!!!:)

• luki,

että viime vuonna oli kuollut 12 moottorikelkkailijaa ja 11 niistä oli umpikännissä:)

• Kelkkailija

Jos ette asiasta mitää(kelkkailusta) ymmärrä ni painukaa sinne Hulluun Poroon juomaan ja olkaa hiljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2270
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe