heipa, mulla on ollut vuoden kauttaltaan polvien jänteet kipeet (joutunut urheilun lopettaa ja kävellä ei voi ku pari kilsaa päivässä). hierontaa, kylmää, kuumaa, venyttelyä, polvitukia ja burana 800 kokeiltu mut eipä pitkän päälle auta. fysioterapiaa ja tukipohjallisiakin kokeiltu myös.
Myös muita selkärankareuma oireita; alaselkää särkee on jäykkä. rintalastan luona kipua ajoittain akillesjänteet sekä jänteet ranteissa kipeet. ja noita oireita päivittäin.
Auttaisko kortisoni? sulfasalatsiini? oon ihan jumissa tän kans.
entesopatia
mkä auttaa?
1
4517
Vastaukset
- milja
Burana vaikuttaa niin lyhyen aikaa, että kannattaisi kokeilla jotain pitkävaikutteisempaa tulehduskipulääkettä. Salazopyrinin harkitsee reumalääkäri, olethan nyt seurailtavana jollakin erikoislääkärillä?
Sinuna siis pyytäisin vaikka tk-lääkäriltä tulehduskipulääkkeen (Arcoxia, Mobic, Relifex jne) reseptin ja lähetteen reumalääkärille. Kotihoitona minulla auttaa entesiitteihin kylmä (kylmäpakkaukset ja -geelit) sekä lepo. Tulehduskipulääkettä ja Salazopyriniä syönkin peruslääkityksenä.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904