Peili on hajonnut sirpaleiksi,sirpaleet sulaneet uudeksi ja maailma on toinen.Joka unella on värinsä ja tuoksunsa.
Tien päässä,unen jälkeen.
10
577
Vastaukset
uneksii, on. Ken untaan uneksivansa tietää, voittamaton.
- AROSUSI-09
"Painajaisesta voi aina herätä ja elää kaunista unta"/Siteeraus Sandmanista...
AROSUSI-09 kirjoitti:
"Painajaisesta voi aina herätä ja elää kaunista unta"/Siteeraus Sandmanista...
Itse määräämme kokemuksemme tai tapamme suhtautua asioihin sekä sen, mitä merkityksiä asioille annamme. Maailmankaikkeus on itsessään alati muovautuva suuri ajatus. Myös ihmisen mielellä on mahtavat ulottuvuudet, uneksia, herätä, päättää kokea jokin muu todellisuus toisen sijaan. Harvat vain tietävät sen. Nukkuvat ohi koko seikkailun, jota elämäksi kutsuttaneen...
- AROSUSI-09
persemone kirjoitti:
Itse määräämme kokemuksemme tai tapamme suhtautua asioihin sekä sen, mitä merkityksiä asioille annamme. Maailmankaikkeus on itsessään alati muovautuva suuri ajatus. Myös ihmisen mielellä on mahtavat ulottuvuudet, uneksia, herätä, päättää kokea jokin muu todellisuus toisen sijaan. Harvat vain tietävät sen. Nukkuvat ohi koko seikkailun, jota elämäksi kutsuttaneen...
Mua nyt oikeasti hämää se,että pari viikkoa sitten näin joka yö unta mustasta linnusta ja sitten hää ilmaantui oven taakse siivottomana,villinä ja vapaana.Kaikkea perkelettä.Unet ovat haaveita,enteitä,unimaailma...Australian alkuasukkailla on unimaailmalle joku nimikin...niille enneunille,jotka...juu nou...kertovat sen,mitä huomenna lukee Iltiksen otsikoissa.Jotain shamanismin tapaista.Mä en SILLÄ nimellä halua itseäni mainostaa,koska se nimi on kokenut inflaation...pakko nyt vain luottaa,että ymmärrät.Tää on niin tätä.
AROSUSI-09 kirjoitti:
Mua nyt oikeasti hämää se,että pari viikkoa sitten näin joka yö unta mustasta linnusta ja sitten hää ilmaantui oven taakse siivottomana,villinä ja vapaana.Kaikkea perkelettä.Unet ovat haaveita,enteitä,unimaailma...Australian alkuasukkailla on unimaailmalle joku nimikin...niille enneunille,jotka...juu nou...kertovat sen,mitä huomenna lukee Iltiksen otsikoissa.Jotain shamanismin tapaista.Mä en SILLÄ nimellä halua itseäni mainostaa,koska se nimi on kokenut inflaation...pakko nyt vain luottaa,että ymmärrät.Tää on niin tätä.
I do understand:D
Shamaanejahan täällä notkuu kaikki nurkat pullollaan, paukuttamassa peurannahkarumpujaan ja kun kysyn MIKSI, ei kukaan tiedä saati vastaa.
Rumputi pum...
Viisas tekee, mitä pitää kun aika on. Sen kummemmin kolistelematta.
Mitenkäs se menikään: tyhjät tynnyrit ja niin edelleen. You know.- AROSUSI-09
persemone kirjoitti:
I do understand:D
Shamaanejahan täällä notkuu kaikki nurkat pullollaan, paukuttamassa peurannahkarumpujaan ja kun kysyn MIKSI, ei kukaan tiedä saati vastaa.
Rumputi pum...
Viisas tekee, mitä pitää kun aika on. Sen kummemmin kolistelematta.
Mitenkäs se menikään: tyhjät tynnyrit ja niin edelleen. You know.Toivottavasti et missään vaiheessa olettanut,että väittäisin mitenkään viisas olevani.Tämmönen vaan mahdollisesti liikaa dokaava Jakomäen ikioma Ozzy Osbourne.Kysy ihmeessä;Ehkä tynnyrin pohjalta kaiku ainakin vastaa:P.Du vet.
AROSUSI-09 kirjoitti:
Toivottavasti et missään vaiheessa olettanut,että väittäisin mitenkään viisas olevani.Tämmönen vaan mahdollisesti liikaa dokaava Jakomäen ikioma Ozzy Osbourne.Kysy ihmeessä;Ehkä tynnyrin pohjalta kaiku ainakin vastaa:P.Du vet.
olenkin niin h******n kyllästynyt omaan ääneeni:D
- AROSUSI-09
persemone kirjoitti:
olenkin niin h******n kyllästynyt omaan ääneeni:D
yhdessä radion kanssa Paula Koivuniemeä,eli itse en ole vielä ääneeni kyllästynyt.Kämppis kyllä osoittaa jo oireita.
AROSUSI-09 kirjoitti:
yhdessä radion kanssa Paula Koivuniemeä,eli itse en ole vielä ääneeni kyllästynyt.Kämppis kyllä osoittaa jo oireita.
mikäpä siinä, Paula on kypsä ja komia nainen.
Tehän olitte sitten vähän kuin eetterin Ozzy ja Sharon. Glamouria Itä-Helsingin taivaalla. Tähtisadetta ja tui tui tuiketta. Mustien lintujen manaajia, enneunien ekstraajia.
By the way: mustia, ruokottoman vapaita lintuja kannattaa varoa, varastavat sydämen, keräävät voitonmerkiksi sillä kaikki se harva, mikä nykyään kimaltaa, on kultaa. Really.- AROSUSI-09
persemone kirjoitti:
mikäpä siinä, Paula on kypsä ja komia nainen.
Tehän olitte sitten vähän kuin eetterin Ozzy ja Sharon. Glamouria Itä-Helsingin taivaalla. Tähtisadetta ja tui tui tuiketta. Mustien lintujen manaajia, enneunien ekstraajia.
By the way: mustia, ruokottoman vapaita lintuja kannattaa varoa, varastavat sydämen, keräävät voitonmerkiksi sillä kaikki se harva, mikä nykyään kimaltaa, on kultaa. Really.Ikäiseni sitäpaitsi ja vanha tuttu,eli älä huolta kanna,äitimuori:D Kirjastoaika loppuu,mutta lienen täällä taas huomenna.Same bat-place,same bat-time:)/Anarkiaa Jakomäkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559