Tien päässä,unen jälkeen.

AROSUSI-09

Peili on hajonnut sirpaleiksi,sirpaleet sulaneet uudeksi ja maailma on toinen.Joka unella on värinsä ja tuoksunsa.

10

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uneksii, on. Ken untaan uneksivansa tietää, voittamaton.

      • AROSUSI-09

        "Painajaisesta voi aina herätä ja elää kaunista unta"/Siteeraus Sandmanista...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        "Painajaisesta voi aina herätä ja elää kaunista unta"/Siteeraus Sandmanista...

        Itse määräämme kokemuksemme tai tapamme suhtautua asioihin sekä sen, mitä merkityksiä asioille annamme. Maailmankaikkeus on itsessään alati muovautuva suuri ajatus. Myös ihmisen mielellä on mahtavat ulottuvuudet, uneksia, herätä, päättää kokea jokin muu todellisuus toisen sijaan. Harvat vain tietävät sen. Nukkuvat ohi koko seikkailun, jota elämäksi kutsuttaneen...


      • AROSUSI-09
        persemone kirjoitti:

        Itse määräämme kokemuksemme tai tapamme suhtautua asioihin sekä sen, mitä merkityksiä asioille annamme. Maailmankaikkeus on itsessään alati muovautuva suuri ajatus. Myös ihmisen mielellä on mahtavat ulottuvuudet, uneksia, herätä, päättää kokea jokin muu todellisuus toisen sijaan. Harvat vain tietävät sen. Nukkuvat ohi koko seikkailun, jota elämäksi kutsuttaneen...

        Mua nyt oikeasti hämää se,että pari viikkoa sitten näin joka yö unta mustasta linnusta ja sitten hää ilmaantui oven taakse siivottomana,villinä ja vapaana.Kaikkea perkelettä.Unet ovat haaveita,enteitä,unimaailma...Australian alkuasukkailla on unimaailmalle joku nimikin...niille enneunille,jotka...juu nou...kertovat sen,mitä huomenna lukee Iltiksen otsikoissa.Jotain shamanismin tapaista.Mä en SILLÄ nimellä halua itseäni mainostaa,koska se nimi on kokenut inflaation...pakko nyt vain luottaa,että ymmärrät.Tää on niin tätä.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mua nyt oikeasti hämää se,että pari viikkoa sitten näin joka yö unta mustasta linnusta ja sitten hää ilmaantui oven taakse siivottomana,villinä ja vapaana.Kaikkea perkelettä.Unet ovat haaveita,enteitä,unimaailma...Australian alkuasukkailla on unimaailmalle joku nimikin...niille enneunille,jotka...juu nou...kertovat sen,mitä huomenna lukee Iltiksen otsikoissa.Jotain shamanismin tapaista.Mä en SILLÄ nimellä halua itseäni mainostaa,koska se nimi on kokenut inflaation...pakko nyt vain luottaa,että ymmärrät.Tää on niin tätä.

        I do understand:D
        Shamaanejahan täällä notkuu kaikki nurkat pullollaan, paukuttamassa peurannahkarumpujaan ja kun kysyn MIKSI, ei kukaan tiedä saati vastaa.
        Rumputi pum...
        Viisas tekee, mitä pitää kun aika on. Sen kummemmin kolistelematta.
        Mitenkäs se menikään: tyhjät tynnyrit ja niin edelleen. You know.


      • AROSUSI-09
        persemone kirjoitti:

        I do understand:D
        Shamaanejahan täällä notkuu kaikki nurkat pullollaan, paukuttamassa peurannahkarumpujaan ja kun kysyn MIKSI, ei kukaan tiedä saati vastaa.
        Rumputi pum...
        Viisas tekee, mitä pitää kun aika on. Sen kummemmin kolistelematta.
        Mitenkäs se menikään: tyhjät tynnyrit ja niin edelleen. You know.

        Toivottavasti et missään vaiheessa olettanut,että väittäisin mitenkään viisas olevani.Tämmönen vaan mahdollisesti liikaa dokaava Jakomäen ikioma Ozzy Osbourne.Kysy ihmeessä;Ehkä tynnyrin pohjalta kaiku ainakin vastaa:P.Du vet.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Toivottavasti et missään vaiheessa olettanut,että väittäisin mitenkään viisas olevani.Tämmönen vaan mahdollisesti liikaa dokaava Jakomäen ikioma Ozzy Osbourne.Kysy ihmeessä;Ehkä tynnyrin pohjalta kaiku ainakin vastaa:P.Du vet.

        olenkin niin h******n kyllästynyt omaan ääneeni:D


      • AROSUSI-09
        persemone kirjoitti:

        olenkin niin h******n kyllästynyt omaan ääneeni:D

        yhdessä radion kanssa Paula Koivuniemeä,eli itse en ole vielä ääneeni kyllästynyt.Kämppis kyllä osoittaa jo oireita.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        yhdessä radion kanssa Paula Koivuniemeä,eli itse en ole vielä ääneeni kyllästynyt.Kämppis kyllä osoittaa jo oireita.

        mikäpä siinä, Paula on kypsä ja komia nainen.
        Tehän olitte sitten vähän kuin eetterin Ozzy ja Sharon. Glamouria Itä-Helsingin taivaalla. Tähtisadetta ja tui tui tuiketta. Mustien lintujen manaajia, enneunien ekstraajia.
        By the way: mustia, ruokottoman vapaita lintuja kannattaa varoa, varastavat sydämen, keräävät voitonmerkiksi sillä kaikki se harva, mikä nykyään kimaltaa, on kultaa. Really.


      • AROSUSI-09
        persemone kirjoitti:

        mikäpä siinä, Paula on kypsä ja komia nainen.
        Tehän olitte sitten vähän kuin eetterin Ozzy ja Sharon. Glamouria Itä-Helsingin taivaalla. Tähtisadetta ja tui tui tuiketta. Mustien lintujen manaajia, enneunien ekstraajia.
        By the way: mustia, ruokottoman vapaita lintuja kannattaa varoa, varastavat sydämen, keräävät voitonmerkiksi sillä kaikki se harva, mikä nykyään kimaltaa, on kultaa. Really.

        Ikäiseni sitäpaitsi ja vanha tuttu,eli älä huolta kanna,äitimuori:D Kirjastoaika loppuu,mutta lienen täällä taas huomenna.Same bat-place,same bat-time:)/Anarkiaa Jakomäkeen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe