Siimes lähti, koska Vasemmistoliitossa kieltäydyttiin puhumasta ongelmista. Minä lähdin rugbysta, koska suomalaiset kieltäytyvät tunnustamasta ulkomaalaisten ilkeyttä. Minä lähdin Vasemmistoliitosta, koska Vasemmistonuoret ja Aulis Ruuth kieltäytyivät tunnustamasta keskustelun puutetta.
Meillä on täällä sellainen asennekulttuuri, jossa kaikki kilpailevat toisiaan vastaan. Mitään ei myönnetä, koska se asettaisi kotijoukkueen huonoon asemaan. Kilpailussa ei voi antaa periksi, jotta ei joudu huonoon taktiseen asemaan. Ongelmia ei tunnusteta, koska kaikilla on kädet täynnä toisten estämisessä. Toisia yritetään estää viemästä kilpailussa pois omia etuja. Kaikki arvostelu kielletään ja teeskennellään kuin mitään ongelmaa ei ole. Ilmiselvä konflikti marginalisoidaan ja yhteisöissä teeskennellään kuin mitään pahaa ei tapahdu. Valittajat eristetään yhteisöstä, ja kukaan ei toimi yhteisön hyväksi.
Ongelmia ei tunnusteta
7
584
Vastaukset
- kahtia
Toiseen puoliskoon jäi kenttä, toiseen siirtyi Nato-Anne ja hänen egonsa.
- Osmium
niin yksinkertainen. EU-äänestyksen aikaan yksi oppinut vasemmistoliiton mies sanoi minulle, julkidemarille, "että hän äänestäisi suoraa liittymistä Natoon".
Hän oli paljon matkustellut ja lukennut vaikka olikin SAK:laisia. Ehkä hän aavisti millainen ryöstökapitalismi tulee valtaan "Työläisten Paratiisissa".
Ei todellisuutta ja totuutta voi iät ajat verhota oikeaoppisuuden valheen alle.
- u s p d
Valta kasaantuu ja lujittuu johtajiston ympärille kuin muuri, jota ei sitten läpäise kentän viestejä kunnolla. Tämä on kai se oligarkian teräksinen laki. Ongelmat lakaistaan maton alle, koska poliittisessa puolueessa pitää näyttää niin siistiltä ja nukkuvien puolueen räjähdysmäisesti kasvava joukko vie toiminnan siihen että kilpailu vähäisistä äänimääristä kovenee. Ei käy ongelmien myöntäminen eikä asioiden käsittely tilanteen ollessa tämä.
- t.i.ruskeepaa
Meillä on oligarkia ja sitä globaali markkinatalouskin merkitsee.
otsikkosi osui nappiin! Yritä tiedostaa omasi!
vom- t.i.ruskeepaa
jota uskot voivasi opettaa minulle, tule esittämään se Vasemmistoliittoon.
- ole iäneti
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
jota uskot voivasi opettaa minulle, tule esittämään se Vasemmistoliittoon.
tai syötän sinut palokärjelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425821Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593219SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134