Haen piirtäjiä Fantasia/reaalimaailmaiselle sarjakuvalle johtuen huonosta piirustus taidostani. olen kirjoittanut pohjatarinan viidelle ensimmäiselle ja lähetän ensimmäisen tarinan viidelle ensimmäiselle hakijalle. Läpyskät muuten lähtevät myös painoon ja kustantamon kautta. eli ei sitten mitä tahansa töherryksiä. lähettäkää vastauksenne osoitteeseen [email protected] laittakaa mielellään työnäyte mukaan (ei pakollinen)
Haetaan: Piirtäjiä sarjakuvalle
lordi
2
515
Vastaukset
- Sitriini
Mistä tämä sarjakuva tulee sitten kertomaan?
- Hautajainen
Miksiköhän minulla on sellainen olo ettei kannattaisi vaivautua... Kovin niukasti on projektista tietoa tarjolla ja muutenkin epäilyttää mistä tässä on kyse. Ja jos suoraan saa sanoa niin viestin kielioppi- ja kirjoitusvirheet sekä yleinen sekavuus ei anna järin mairittelevaa kuvaa taidoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024245
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.793493Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723094SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112182Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95868
- 52796