MIKSI PORVOOSSA

ON VAIN

HOMOBAAREJA??

9

4720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannus

      Sieltä löytyy lesbobaari.

    • että on

      tavallista, että pikkukaupunkien asukkaat menevät suurempiin kaupunkeihin homobaareihin. Siksipä loviisalaiset lähtevät aina viikonloppuisin Porvooseen.

      • dsfg

        Nyt ymmärrän mikisi porvoossa on vain homobaareja!!! Kaikki loviisalaisethan on siellä!!!!


      • Ikkunasta seurannut
        dsfg kirjoitti:

        Nyt ymmärrän mikisi porvoossa on vain homobaareja!!! Kaikki loviisalaisethan on siellä!!!!

        Porvoolainen pani lammasta joka oli tarttunut päästään aitaan.Toinen Porvoolainen käveli ohitse eikä ollut kattovinaan.Haluatko sinäkin,kysy eka?Juu sano toinen,veti housut alas,polvistui ja työnsi päänsä aitaan.


      • Nyt mä ymmärrän!

        Siksi hesan homobaarit on siis täynnä ruotsia mongertavia porvoolaisia! En ole käynyt niissä paikoissa mutta ohikulkiessa kuuluu sisältä aina ruotsinkielistä mongerrusta ja porvoota ylistäviä kiljahduksia...


      • vaan sisään
        Nyt mä ymmärrän! kirjoitti:

        Siksi hesan homobaarit on siis täynnä ruotsia mongertavia porvoolaisia! En ole käynyt niissä paikoissa mutta ohikulkiessa kuuluu sisältä aina ruotsinkielistä mongerrusta ja porvoota ylistäviä kiljahduksia...

        äläkä kiertele kuin kissa kuumaa puuroa. En usko, että ne nauraa sun pienelle...


    • Yleistys, yleistys... Miten naurettavaa. Voitko tai voiko ylipäätään kukaan PERUSTELLA, että Porvoossa on vain homobaareja? Olen itse asunut Porvoossa yli vuoden ja YHTÄKÄÄN homobaaria, siis sellaista missä on oikeita homoja,ole vielä kertaakaan nähnyt. Täytyy olla todella hyvin piilotettu siinä tapauksessa...

      Ja jos Porvoo vituttaa ja jos täällä on ns. homobaareja, miksi sitten tulla Porvooseen? Onhan muitakin kaupunkeja kuin Porvoo! Ja sitten vielä tämä ruotsinkielisyys... Hoh hoijaa, ei voi muuta sanoa. Puhu ruotsia tai ole puhumatta, mutta sen voi pitää ihan omana tietonaan.

      Minä itse en ainakaan jaksa päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kuunnella, kuinka ruotsinkieliset sitä ja tätä ja tota. Olen ylpeä siitä, että osaan melko sujuvasti puhua ruotsia, mutta en pidä siitä minkäänlaista suurta haloota. Et hei ihmiset. Järki käteen välillä! Jos ihmiset väittävät olevansa niin aikuisia, käyttäytykää sen mukaan. En halua ketään loukata tms. mutta välillä voisi hieman miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.

      Huomautan myös, etten halua yleistää, mutta valta-osa ihmisistä näköjään ovat sellaisia, jotka vihaavat suomenruotsalaisia, Porvoota, maahanmuuttajia jne. Nuorena, elämän aloittaneena nuorena en voi muuta sanoa kuin että: "Hoh hoijakkaa. Kiinnostaa kuin kilo paskaa." =)

      • Kimmen

        Ei Porvoossa ole homoja nimeksikään.Ne ovat muuttaneet ahvenanmaalle heti kun karvat alkoi kasvaa.Tää palstajuttelu on mennyt siihen malliin, että kun kouluikäisiltä on kielletty homosanan käyttö kotona niin mikä on sen parampi kun pistää ruutuun sana homo,ja sit tuijoittaa sitä,ja sanoo itelleen,mä sen kirjoitin,vittu mä olen hyvä.


      • Kimmen kirjoitti:

        Ei Porvoossa ole homoja nimeksikään.Ne ovat muuttaneet ahvenanmaalle heti kun karvat alkoi kasvaa.Tää palstajuttelu on mennyt siihen malliin, että kun kouluikäisiltä on kielletty homosanan käyttö kotona niin mikä on sen parampi kun pistää ruutuun sana homo,ja sit tuijoittaa sitä,ja sanoo itelleen,mä sen kirjoitin,vittu mä olen hyvä.

        asian ytimeen! Pisteet sulle!! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe