Meillä täällä korsossa kun on noita mustalaisia ja muuta rupusakkia muutenkin, niin eikö se jo riitä, helvetti sentään kun pitää olla köyhä ja asua kaupungin vuokraluukussa ja joutua kestämään yhtä sun toista. Tässä viimeisin:
Muutama viikko sitten muutti yläkertaan jotainhiton intiaaneja (guatemalalaisia tai "JOTAIN") ja jumalauta mikä meno alko välittömästi, porukkaa ravaa aivan vitusti ku paikallisen sossun luukulla ja mölisevät jotain rituaalejaan siellä ja se HAJU, taitavat harrastaa kannibalismia tai jotain koska tuntuu kuin olisi viikonloppuisin joku voodoomeininki päällä, eilenkin veivät kolme lammasta siis luit oikein KOKONAISIA lampaita elävinä sisään ja on tullut yli 20 tuntia jo kamala löyhkä rappuun, mä oon aivan romuna.......mitä hel...pitäis tehdä
AUTTAKAA......
Käsittämätön Huuhailija
Tinanappi
5
1348
Vastaukset
- zulupulu
Ne oli vuohia, kuka nyt lampaita...
- kuuleeppas
Tinanappi-auto paikalle, kyllä se siitä-
- Ninni
Pitää oma ovi visusti suljettuna ja antaa naapureiden olla "erikoisia" (hulluja). Ei ajatella heitä millään tavoin. Ja jos meteli käy sietämättömäksi, niin sitten tehdä isännöitsijälle heistä valitus.
- lokki
Ootko ihan tosissasi noissa sun jutuissasi,ei ne ihan terveitä ole ilmeisesti olet rasisti ja voisit kattoo sivut hajunenä.com
- Anonyymi
Ammu piekkarilla varotussarja katonrajaan!
Laske viikottain korkeutta, niin ymmärtää ne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237