Meillä täällä korsossa kun on noita mustalaisia ja muuta rupusakkia muutenkin, niin eikö se jo riitä, helvetti sentään kun pitää olla köyhä ja asua kaupungin vuokraluukussa ja joutua kestämään yhtä sun toista. Tässä viimeisin:
Muutama viikko sitten muutti yläkertaan jotainhiton intiaaneja (guatemalalaisia tai "JOTAIN") ja jumalauta mikä meno alko välittömästi, porukkaa ravaa aivan vitusti ku paikallisen sossun luukulla ja mölisevät jotain rituaalejaan siellä ja se HAJU, taitavat harrastaa kannibalismia tai jotain koska tuntuu kuin olisi viikonloppuisin joku voodoomeininki päällä, eilenkin veivät kolme lammasta siis luit oikein KOKONAISIA lampaita elävinä sisään ja on tullut yli 20 tuntia jo kamala löyhkä rappuun, mä oon aivan romuna.......mitä hel...pitäis tehdä
AUTTAKAA......
Käsittämätön Huuhailija
Tinanappi
5
1295
Vastaukset
- zulupulu
Ne oli vuohia, kuka nyt lampaita...
- kuuleeppas
Tinanappi-auto paikalle, kyllä se siitä-
- Ninni
Pitää oma ovi visusti suljettuna ja antaa naapureiden olla "erikoisia" (hulluja). Ei ajatella heitä millään tavoin. Ja jos meteli käy sietämättömäksi, niin sitten tehdä isännöitsijälle heistä valitus.
- lokki
Ootko ihan tosissasi noissa sun jutuissasi,ei ne ihan terveitä ole ilmeisesti olet rasisti ja voisit kattoo sivut hajunenä.com
- Anonyymi
Ammu piekkarilla varotussarja katonrajaan!
Laske viikottain korkeutta, niin ymmärtää ne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179