Olen muutaman kerran käynyt lidlissä ja aina myyjät ovat siellä naamat norsun vi****laan! varsinkii kassalla! kiitos ja olehyväkin tulevat joskus mutta kun tulee niin todella epämielyttävään sävyyn suorastaan vihaisesti! sit kun kassan jälkeinen tila on niin pieni nii myyjä vaa työntää tavaraa pöydän täytee ihan hullun raivolla. vaikka itse koitaisi olla kuin nopee! asiakas ystävällisyyttä lisää!!!
lidlin myyjät
43
7110
Vastaukset
- noooooooooooh
Ajattele nyt perkele! Pienellä palkalla ja natsi-saksan ohjeilla.Ei siinä motivaatiota liiemmälti varmaan ole.
- A.asiakas.
Et hidasta kassajonoa jos otat kärryt ja samantien ne siitä kassalta laitat sinne ja kassitat sivussa! Varmaan v.....ttaa kun asiakkaita on ja jonot senkun kasvaa, jonkun äimistellessä ja hidastellessa siinä kassalla.
Sitäpaitsi, tuskinpa naurattaa jos tietää kassalle tulevan taas se valivalivalikiti-täti...asiakaspalvelussa kohteliaisuus jne.on plussaa, mutta ihmisiä hekin ovat! Kokeile joskus asiakkaana ystävällistä käytöstä-voi olla että se heijastuu vastaan... - systeemit
Lidlin systeemi on sellanen että tavara on halpaa ja palvelu minimissä. Jos haluu palvelua kannattaa asioida muualla. Ihan asiallista on ollut myyjien käytös oman kokemukseni mukaan, aika tiukoilla tuntuvat siellä hekin olevan.
- Dioriina
Miten ne ovatkin osanneet valita aikoinaan niin nympeitä neitejä sinne!? Tietty onhan siellä muutama ystävällinenkin! Seuratkaahan muuten immeiset kuinka myyjät "käyttäytyvät" kun on kassalla venakko (kaupassa kuin kaupassa), siinä ei paljon hymy irtoa ( =
On tainut jäädä levy päälle, kun joka toinen asiakkaista itänaapuri...- bussien
määrä kaupan pihassa kertoo,kannattaako sisään mennä.Ei kannata jos venäläisiä täynnä.Ne etuilee ihan törkeesti ja jättää tavaroita,joita eivät ostakkaan minne hyllylle sattuu.Lidli olis kukkarolle sopiva paikka,mutta ne venäläiset!!!Tuntuu et suomalaiset pienten ostosten kanssa ei ole kunnon asiakkaita.
- Rahamies
bussien kirjoitti:
määrä kaupan pihassa kertoo,kannattaako sisään mennä.Ei kannata jos venäläisiä täynnä.Ne etuilee ihan törkeesti ja jättää tavaroita,joita eivät ostakkaan minne hyllylle sattuu.Lidli olis kukkarolle sopiva paikka,mutta ne venäläiset!!!Tuntuu et suomalaiset pienten ostosten kanssa ei ole kunnon asiakkaita.
Älkää normaalit Rahamiehet ja Rouvat käykö siellä,koska naapurit ja tutut luulee, että ootte perseaukisia ja köyhiä.Ja se vasta kamalaa on.
- Köyhäilijä
Rahamies kirjoitti:
Älkää normaalit Rahamiehet ja Rouvat käykö siellä,koska naapurit ja tutut luulee, että ootte perseaukisia ja köyhiä.Ja se vasta kamalaa on.
Kuuleha sie Rahamies! Mie yritän kans rahamieheks, mut ennen kuin voin sanoa olevani varoissani, on käytävä ostamassa halpaa maitoo ja muutakin muonaa saksalaiskaupasta. Monet Rahamiehet on kuulemma niin nuukii, et jaksaat vaa narista ja pilkata "köyhii".
- (¤) (¤)
Minkälaisen kuvan annat itse itsestäsi?
Jos tuolla asenteella menet jo kauppaan, niin ei se taida sinunkaan naamalla kovin iloinen ilme kassalle mennessä olla.
Tee näin:
Mene jo Lidliin iloisella mielellä, sillä säästyyhän sinulla pitkä penni siellä asioidessasi. Ja kun myyjä sattuu kohdalle väläytä hänelle levein hyvy mikä varastoistasi löytyy ja kajauta iloisesti PÄIVÄÄ!
Ei voi tulla ynseää vastausta!
KANNATTAA KOKEILLA!- tuokin
Jostain kumman syystä suomalaiset ymmärtävät asiaspalvelun niin, että itse asiakkaana saa olla vaikka minkälainen sitruunan niellyt mulkku, mutta myyjän pitää hymyillä vain aurinkoisesti ja niellä kaikki.
- mie vaa
tuokin kirjoitti:
Jostain kumman syystä suomalaiset ymmärtävät asiaspalvelun niin, että itse asiakkaana saa olla vaikka minkälainen sitruunan niellyt mulkku, mutta myyjän pitää hymyillä vain aurinkoisesti ja niellä kaikki.
Kyllä siinä kassalla hymy hyytyy vaikka olisi itse kuinka kohtelias ja iloinen.Kassaneidit todella töykeitä.
- niin niin
mie vaa kirjoitti:
Kyllä siinä kassalla hymy hyytyy vaikka olisi itse kuinka kohtelias ja iloinen.Kassaneidit todella töykeitä.
Se on voi voi. Kassaneideille ei makseta sulle hymyilystä. Hae piristeesi muualta, äläkä oleta että kaikki jaksavat jatkuvasti miellyttää sua.
- myyjä
tuokin kirjoitti:
Asiakaspalvelussa itse olevana, tiedän että niin se vaan valitettavasti on... vaikka asiakas on mulkku sun pitää olla ystävällinen ja hymyillä, vaikka vituttais kuinka kovaa!!!
Jos ei hymy irtoa, kannatta vaihtaa alaa!!!
Tuskin on Lidlin "ohjekirjassa" hymyileminen kieletty, vaan on vain valittu vääriä työntekijöitä paikkaan ja jos kenkä puristaa siitä, että ei ole tarpeeksi henkilökuntaa, sitäkään ei saa näyttää asiakkaalle. Jokainen on alansa valinnut ja tälläistä on asiakaspalveluammatti...mutta on myös tosi kivaa olla tiskin takana, jos asiakkaatkin hymyilevät ja näyttävät iloista naamaa takaisin. Että tämmöistä...
- taitaa
olla niin tiukat "säännöt" myyjillä, että ei enää paljon hymyilytä.
eiks siellä suurinpiirtein pidä olla kaikista omista eväistäkin kuitit, ettei johtaja ala epäilee että on käyty ottamassa "omin lupineen" hyllystä safkat.
kaiken huippu minkä kuulin oli se, että jos kassa neidillä sattuis olee "se aika kuukaudesta", niin ei sinne veskiin pääse ihan millo haluaa/tarvii. hyvä ettei leimaa otsaan lyödä niinä päivinä ja vahdita ettei vaan työt kärsi.
no, nää on niitä juttuja, mitä kiertää.
sen säännön olen ihan itse kuullut, ettei saa alkaa ottaa uuden asiakkaan tavaroita, ennenkuin edellinen on kerännyt omansa pois.
ei aina kuitenkaan päde kaikkien kassaneitien/poikien kanssa. satuin kerran olee kassalla kun "pomo" ripitti kassaa asiasta.
sekin oli kyllä törkeetä, että asiasta suorastaan v#####tiin työntekijälle, ja vielä asiakkaiden aikana. olis voinu varmaan hoitaa korrektimminkin, vaikka tauolla.
ihan oikeesti, se varmaan ottaa päähän kun on paljon asiakkaita ja jono on kassalla pitkä, eikä oo henk.kuntaa tarpeeks. ei varmaan naurata ketään, ei kassaa eikä asiakasta.- kyllästynyt
Työ paikkoja missä ihmiset tiukoilla.Mutta palvelu pelaa eikä näytetä v... naamaa.Taitaa nää ekat kirjottajat olla ite kassalla töissä ku tietävät nii hiton hyvin miten asiakkaat käyttäytyy.Itse mitä siellä käynny niin en ole kertaakaa nähnyt kassalla työskentelevällä hymyä.
- kysyn vaan
kyllästynyt kirjoitti:
Työ paikkoja missä ihmiset tiukoilla.Mutta palvelu pelaa eikä näytetä v... naamaa.Taitaa nää ekat kirjottajat olla ite kassalla töissä ku tietävät nii hiton hyvin miten asiakkaat käyttäytyy.Itse mitä siellä käynny niin en ole kertaakaa nähnyt kassalla työskentelevällä hymyä.
Päivittäistarvikkeita vai hymyä? Aivan, eikä siellä sitä hymyä myydäkään, ei sillä työtahdilla ja niillä palkoilla. Jos elämäsi on siitä kiinni, että hymyileekö kassaneiti vai ei, niin ehkäpä kannattaisi harkita vaikkapa jonkinlaisen harrastuksen löytämistä. Sitä kautta voit kenties löytää niitä fanaattisesti haluamiasi hymyjä.
- täytyy
kysyn vaan kirjoitti:
Päivittäistarvikkeita vai hymyä? Aivan, eikä siellä sitä hymyä myydäkään, ei sillä työtahdilla ja niillä palkoilla. Jos elämäsi on siitä kiinni, että hymyileekö kassaneiti vai ei, niin ehkäpä kannattaisi harkita vaikkapa jonkinlaisen harrastuksen löytämistä. Sitä kautta voit kenties löytää niitä fanaattisesti haluamiasi hymyjä.
Ketjun läpilukeneena : ihmettelen vaan, että miksi sinne on pakko mennä. Käyttäkää suomalaisten omistamia kauppoja. Jäävät senttinne edes kotimaahan.
- Halvalla...
Käytiin tossa justiin lauantaina asioimassa kyseisessä kaupassa ja olen huomannut aikaisemminkin käydessä että siinä on perää että ne myyjät ovat töykeitä.Eikä niitä tavaroita ehdi lapata kärryyn samaan tahtiin kun se myyjä vetää niitä.Olisi mielenkiintoista nähdä jos se pöytä täyttyisi,niin heittäisikö se ne lattialle.Sen verran äkäseen niitä viskotaan vaikka yrität hiki päässä niitä mättää kärryyn!
- asiakasta
hymyilytä, kun yrität epätoivoisesti saada tavaras siitä saamarin tynkäkassalta pois.
ja ei varmaan hymyä löydy kassatytöiltäkään, kun se tynkäkassa on täynnä tavaraa ja jonoa on puoleen väliin kauppaa ja vaikka kuinka yrität soittaa "kollegaa" toiselle kassalle, niin ei kuulu apuja. kivaa.
ite oon ollu niin v:mäinen välillä, että ihan kaikessa rauhassa otan kamat siitä kassalta kärryyn ja maksan vasta ihan viimeeks.
koska jos siinä välillä maksat, niin alkaa tulla kauheella vauhilla seuraavan asiakkaan kamoja sinne omien joukkoon.
tekis mieli välillä lappaa ne samalla vauhdilla omaan kassiin.
sinä kaupassa ois paljon kehittämisen varaa, mutta se tuskin sakemanneja kiinnostaa. se on se raha mikä niitten silmissä vilkkuu.
- myyjät
Lidliin otetaan ne ketkä sinne suostuvat menemään töihin. ja sinne nimenomaan joutuvat ne surkeimmat jotka eivät muualle kelpaa. Eipä ole varaa valita työantajalla.
Eiköhän ne asiansa osaavat myyjät oo ihan muissa (paremmissa) hommissa. Hymy kuuluu asiakaspalveluun palkasta riippumatta. Ja asiallinen ulkonäkö, kröhöm... ;)- olen
Huonoimmat myyjät kanssa.Käytöstapoja ei nämä tytöt ole oppineet mut hyvähä se on et on etes töitä.Ja todellaki asiallinen ulkonäkö,mut eihä kaikki siintä välitä minkä näkösenä kassan takana on.Ja eikö siellä ole monta kassaa mut yksi vaa melkein aina käytössä.
- kauppaan
Onneksi naapurissa on hienon kala-ja lihatiskin omaava K-Kauppa ystävällisine myyjineen. Jaloilla on helppo äänestää!
- rahaa
Ei ole rahaa käyttää k-supermarketin palveluja!
Tuskin löytyy Imatralta kalliimpaa kauppaa! - kanssas
rahaa kirjoitti:
Ei ole rahaa käyttää k-supermarketin palveluja!
Tuskin löytyy Imatralta kalliimpaa kauppaa!samaa mieltä kalleudesta.
lidl ihan yhtä kallis ellei kalliimpi lihatuotteiden kilohinnoissa.
meneppäs uudelleen ja katsele hintoja ja vertaile.
esim. mistä saat broikkusuikaleita 3.90 euroo kilo? en mistään muusta imatralaisesta kaupasta kuin k- supermarketista.
ja muidenkin lihojen kanssa ollaan aika tasoissa hinnan puoleen.
henk.koht. mielipiteeni on että k-supermarket on imatran paras ruokakauppa.
toki käyn lidl:ssäkin vaihtelun vuoksi ja on vähän eri tuotteita ku perinteisesti "suomalaisessa" kaupassa.
mut jokainen käy missä tykkää ja ostaa mitä tykkää.
nää on näitä mielipide-eroja ja niistä ei voi kiistellä.
- "säännöissä"
tiettävästi lukee, että mihinkään ylimääräiseen ei sitten aikaa uhrata.
Olen käynyt 3 eri kaupungin Lidleissä ja sama meno. Ja jostain olen lukenutkin, että kassoilla pitää olla ilme peruslukemilla, ja ainakin toisen kaupungin Lidlin myyjät nurisivat suoraan jos siinä kassalla kävi tavaroita pakkaamaan. Ne suoraan opastivat meitä tumpeloita:"älä pakkaa tässä vaan pakkaa tuolla "ikkunasyvennyksessä"
Tehokkuus ennen kaikkea !
En tykkää itsekään noista Lidlin kassoista...enkä tarkoita kassaneitejä.
Säälittää ne myyjä parat.- minä
säännöt kukahan keksinyt heh....
- Lidlissäkin asioinut
Kun kassalla tila on olematon, tietenkään siihen ei jäädä kupeksimaan, vaan pakataan tavarat sivulla!
Yleensäkkin ärsyttää kun kaupoissa näkee turhankin usein niitä lehmäilijöitä, jotka ei saa niitä tavaroitaan pakattua, äimistellään niitten kanssa ja jonoa kertyy. Sama juttu muös automaateilla jonottaessa. - kukka
Lidlissäkin asioinut kirjoitti:
Kun kassalla tila on olematon, tietenkään siihen ei jäädä kupeksimaan, vaan pakataan tavarat sivulla!
Yleensäkkin ärsyttää kun kaupoissa näkee turhankin usein niitä lehmäilijöitä, jotka ei saa niitä tavaroitaan pakattua, äimistellään niitten kanssa ja jonoa kertyy. Sama juttu muös automaateilla jonottaessa.että ei kaikki ole niin nopeita esim.vanhat ihmiset.Tuskin siihe nyt kukaan jää tahallaan töpeksimää.
- kykkänen
kukka kirjoitti:
että ei kaikki ole niin nopeita esim.vanhat ihmiset.Tuskin siihe nyt kukaan jää tahallaan töpeksimää.
Vanhukset on tietenkin asia erikseen, mutta kyllä niitä keski-ikäisiä töpeksijöitä näkee riittävästi. Yleensä nämä töpeksijät ovat niitä samoja tampioita jotka ruokakaupassa jäävät kärryjensä kanssa keskelle käytävää juoruamaan lajitovereidensa kanssa, taikka tihrustelemaan kauppalistaansa.
- on tiukat
Jos työntekijä liiton edustajatkaan ei pääse kaupan asioita tutkimaan. Samoin salasspitosopimusten allekirjoittaminen myyjiltä tuntuu aika ihmeelliseltä,sentään ollaan 2000-luvun suomessa. Ei 30-luvun saksassa.
Kyllä kassojen toiminta ja palvelu on huonoa ainakin näin karjalaisesta näkökulmasta. Ainoa jolla näköjään kilpaillaan on hinta. Ja monissa tuotteissa se on kyllä selvästi halvempi. - Lidlissä.......
kukka kirjoitti:
että ei kaikki ole niin nopeita esim.vanhat ihmiset.Tuskin siihe nyt kukaan jää tahallaan töpeksimää.
Luonnollisesti vanhuksille lapsille ja toimintakyvyltään rajoittuneille suodaan erilailla aikaa suopein mielin. Vaan on niitä jotka jäävät jopa jaarittelemaan esim. tuttavan kanssa, eivätkä pakkaa tavaroitaan.Tai ruvetaan jahkailemaan kassalla "oho, hiiva unohtui" ja sitte kipitellään sitä hakemaan, vaikka takana olisi pitkä jono...
- AnonyymiUUSI
Saksalainen tehokas meininki
- rauhotu
tottakai kassa on nyreä jos itteki oot turpa rullallaa etkä osaa käyttäytymistapoja.olet oppimaton öykkäri.ja ostoksesi koostuu vain palautustölkkien vaihdosta uusiin kaljaostoksiin.siule vastataan samalla mitalla jolla itsekin annostelet
- smail, juu aar in kändiid k...
Halvalla ostetaan ja sitten pitäisi vielä saada hymyjä päälle. Vaativaista sakkia :D
- hymyilijä
Luulisi ettei hymystä olisi haittaa myyjille,eikä kaupalle. Se kun ei vielä ole mitään maksanut.
Kävin päivällä Prismassa ja aika hymytön kassa sattui kohdalleni. Mutta enhän minä hymyä ollut ostamassa, se kai tulee kaupan päälle jos on tullakseen.
Turhaan niitä Lidlin kassoja arvostellaan, kova työtaakka, ainainen kiire ja nirsot asiakkaat vievät enimmät hymyhalut varmasti.- ymmärrä
En viitsinyt lukea koko kitinäketjua läpi,on niin älytöntä narinaa.
Kysymys joka heräsi, on se miksi --tissä sinne pitää sitten mennä? Onko ihan pakko ?? Jos ei palvelu miellytä, niin marssikaa muualle ostoksille. Ennenkin asiakkaan on äänestäneet jaloillaan, ja toimii edelleenkin. Siellähän irvistelevät keskenään happamat kassaaneidit ja norsunv-ttunaamaiset myyjät,jos ei ole asiakkaita.
Jos olisi kylän ainut marketti, niin ehkä tajuaisin paremmin, mutta kun on varaa valita mihin myymälään menee, niin en todellakaan ymmärrä miksi pitää mennä sinne mistä ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Joku itsekidutuksen muoto, vai onko tuo nyt sitä miten hankitaan elämä ? - pettynyt2
että samaa pätee kaikkiin kauppoihin ei vaan lidlliin olisi mukavaa jos myyjä vähän hymyilisi! vaikkakin ei niitä hymyjä sinne tuyltukaan ostamaan . kerran lidlissä sanoin myyjälle hei kauniisti ja kommentoin ilmaa "kaunis talvi sää tänään" myyjä sanoi joo ei ollut venakko myymässä! joten ei se aina siitä asiakkaasta ole kiinni hymyileekö myyjä vai ei!!! kannattaisi ottaa siihin kaupan pää hitlerii yhteyttä että myyjille vähän paremmat olot kuulin mm. sellaista että kassoilla on "laskimet" jotka laskee kuinka nopeesti ottaa tavaraa vastaan. uskomatonta ja pomo läähättää koko ajan niskassa.. ei varmaan kivaa. mutta asiakaspalvelu ammatti on vaikeaa kun pitäs olla kohtelias kaikille asiakkaille.
- asiakas ei ole aina oikeassa
Se, että Sinä olet kohtelias ja hymyilevä ei riitä, kun ne kymmenen muuta asiakasta ennen sua ovat olleet naama rutussa.
Tottakai myyjiltä saa odottaa asiakaspalveluhenkeä, mutta luuletteko että kukaan jaksaa pikku palkalla hymyillä koko ajan, kun suurin osa asiakkaista kohtelee kuin jotain saastaa jolle saa olla vittumainen? Mä en ainakaan edellytä kassoilta hymyjä, mutten toisaalta ole heitä kohtaan kusipää. Käyn kaupassa, maksan ostokseni kassalla, menen kotiin, se siitä. Miellyttävät ihmissuhteet ja iloiset kokemukset pyrin löytämään muualta kuin kaupan kassalta. - ...
asiakas ei ole aina oikeassa kirjoitti:
Se, että Sinä olet kohtelias ja hymyilevä ei riitä, kun ne kymmenen muuta asiakasta ennen sua ovat olleet naama rutussa.
Tottakai myyjiltä saa odottaa asiakaspalveluhenkeä, mutta luuletteko että kukaan jaksaa pikku palkalla hymyillä koko ajan, kun suurin osa asiakkaista kohtelee kuin jotain saastaa jolle saa olla vittumainen? Mä en ainakaan edellytä kassoilta hymyjä, mutten toisaalta ole heitä kohtaan kusipää. Käyn kaupassa, maksan ostokseni kassalla, menen kotiin, se siitä. Miellyttävät ihmissuhteet ja iloiset kokemukset pyrin löytämään muualta kuin kaupan kassalta.sama minulla mutta en silti tykkää jos kassalla katsotaan vihaisesti tai paiskotaan tavaroita yms.
- Mökö
Vihdoinkin kauppa jossa mummelit tai muut turinatoveria vailla olevat eivät ole hakemassa juttuseuraa kassalta.
- AnonyymiUUSI
Nyt saat kenties ÄPILLÄ palvelua ja ÄPIN lisäalella jopa hymyn, ai että hatuttaa nää ÄPIT ja näin ollen ei tule juuri paljon asioitua kyseisissä kaupoissa.
- AnonyymiUUSI
Saisko sinne liitelii jonkun äpin ettei aina tartteis jonottaa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saisko sinne liitelii jonkun äpin ettei aina tartteis jonottaa ?
Aikaisemmin ainut kauppa ilman äppejä, mut ei enää perkele
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573763
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463157Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532949Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,402816SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752416Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611911Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231888Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1241767- 841172
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681170