Vessassa käynti

suhteessa

Tää saattaa olla outokin kysymys, mutta onko sellasia miehiä montakin jotka eivät vaivaudu pesemään käsiään pissin jälkeen? Mun ukkoni nimittäin kuuluu tähän kastiin ja siitä täytyy tämän tästä huomautella..

22

3187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nameless

En haluaisi mitenkään masentaa sua, mutta ukkosihan käyttäytyy kuin mikäkin puliukko!

• on ...

erilaiset käsitykset hygieniasta, valitettavasti.

• Meitsi.

käsien pesu on ihan automaattinen asiaan kuuluva toimenpide, mutta ikäväkseni täytyy todeta, että es. 80% miehistä, jotka käyvät yökerhon vessassa, eivät pese käsiä.

• Mika0800

"80% miehistä, jotka käyvät yökerhon vessassa, eivät pese käsiä"

johtuisikohan siitä, että raflojen wc:stä saippua on luvattoman usein loppu!

• kkkk2

En ole sellaiseen törmännyt, mutta _monet_ pesevät kädet niin huolimattomasti (käsien käyttö suihkun alla 1 sekunti), että se on melkein sama kuin ei pesisi ollenkaan. Itse olen mies ja tarkka hygieniasta, pesen aina kädet tarkasti, enkä säästele saippuaakaan.

On muuten ikävää asioida yleisissä vessoissa, kun siellä tosiaan vierailee näitä, jotka eivät tiedä mitä varten se vesihana seinään kiinnitetty. Sitten joutuu aina koskettelemaan ovenkahvoja ja muuta...

• vehje on

niin puhdas että mitäpä sitä pesemään. Ei ole tapana lorotella käsille.

• Kolli Kellinen

Valitettavasti yllättävän monesta baarista puuttuvat käsipyyhkeet kokonaan tai kuivauslaite on rikki. Enkä halua pyyhkiä märkiä käsiäni vessapaperiin saati housuihin. Muutenkin useissa baareissa vessa on ala-arvoisessa kunnossa, vaikka baari olisi muuten ihan asiallinen.

• oli se aikaa
        Kolli Kellinen kirjoitti:

Valitettavasti yllättävän monesta baarista puuttuvat käsipyyhkeet kokonaan tai kuivauslaite on rikki. Enkä halua pyyhkiä märkiä käsiäni vessapaperiin saati housuihin. Muutenkin useissa baareissa vessa on ala-arvoisessa kunnossa, vaikka baari olisi muuten ihan asiallinen.

tästä kovin pitkä aika ole kun oli puuseet,mitenkähän sillon hygienia hoidettiin?

• olla ainoa
        vehje on kirjoitti:

niin puhdas että mitäpä sitä pesemään. Ei ole tapana lorotella käsille.

laatuaan.
        Ei minkkänlaisia bakteereja.
        Onnittelen.

• täytyy sanoa

vaikken puhtausfriikki olekaan niin täytyy sanoa että omasta mielestäni kädet pitää pestä aina kun käy vessassa. Valitettavasti omat havainnot ainakin julkisissa käymälöissä viittaa pahasti siihen suuntaan että ehkä 1/6 pesee kätensä, vaikka olisivat käyneet hieman isommilla asioilla.Ihmisten kättely on tuon tiedon saatuani vähentynyt mahdollisimman vähään.

• essi

Yleisissä vessoissa olen huomannut kyllä myös naisia, jotka jättävät kädet pesemättä... :O

• pytty

No voi hirveetä, varmaan kuolet ihan jos joudut johonkuhun koskemaan jossa on bakteeri!

Siis oikeasti, elättekö te kaikki jossain kuplassa? Ei ole ihmekään että kehittyy allergisia lapsia tuolla mentaliteetilla...

Olen muuten itse allergikko ja astmaatikko, mutta olen huomannut että on paljon helpompaa olla kun jättää huoneen siivoamatta pitemmäksikin aikaa. Vastustuskyky kasvaa...

Rutinaa saadaan vain näköjään aikaiseksi mistä tahansa. Voithan jättää hänet jos niin paljon häiritsee.

Muista sanoa hänelle myös että laittaa papereita wc-pytyn reunukselle kun istuu sille, muutenhan siihenkin voi jäädä vaikka kuolleita ihosoluja :D

• Kotioloissa en aina pese käsiä kusella käymisen jälkeen. Yleiset vessat ovatkin sitten eri asia.

Monissa baareissa ja huoltoasemilla vessat ovat siinä kunnossa, että asioimisen jälkeen tarvitsisi suihkun ja juuriharjan tunteakseen itsensä puhtaaksi.

• ...

mä ainakaan pese käsiä kusella käynnin jälkeen...paljon suurempi terveysriski jo on kaupunki ilman hengittäminen kaikkine pienhiukkasineen. Joskus yleisissä vessoissa tulee kädet pestyä, mutta vaan sen takia ettei muut ihmettele.

• edes
        ... kirjoitti:

mä ainakaan pese käsiä kusella käynnin jälkeen...paljon suurempi terveysriski jo on kaupunki ilman hengittäminen kaikkine pienhiukkasineen. Joskus yleisissä vessoissa tulee kädet pestyä, mutta vaan sen takia ettei muut ihmettele.

ennen kuin alat syömään?

• holtermann

FLORIDALAINEN Jasmine Roberts, 12, tulee varmasti niittämään mainetta tieteen saralla uraauurtavien tutkimustensa ansiosta. Koulunsa tiedeprojektin puitteissa oma-aloitteinen pikkuneiti oli vieraillut Tampan kaupungin pikaruokapaikoissa ja ottanut näytteitä niiden käyttämistä jääkuutioista sekä vessanpönttöjen vedestä. Tutkimus osoitti, että 70 prosentissa jääkuutioita oli enemmän bakteereita kuin vessanpöntöissä.

• sentään...

Tätä ketjua kun luki, niin tuli väistämättä mieleen etenkin miesten kohdalla, että äiti missä olit silloin, kun poikasi siisteyskasvatus olisi ollut annettava! Eikös suoraan sanottuna ole sama asia, jos mies tulee vessasta ruokapöytään käsiään pesemättä, kuin jos se vaimo/naisystävä tekisi ruokaa ja raapisi siinä samalla pyllyään? Etkö huomauttaisi?

• edell.

Siis kysymys oli miehille, että etkö huomauttaisi, ei alkuperäiselle kirjoittajalle.

• n.n.

Naiset pesevät kätensä yleisemmin, mutta ne miehet jotka pesevät, pesevät perusteellisemmin.

Neuvo: toimi samoin ja ihmettele ääneen "miten nää mun kädet haisee näin kummalle- ei kai sua haittaa"

• pestä kädet jos on koskenu puhtaaseen kullin varteen tai kussut jopa 'hands freenä' (sekin onnistuu soppelit housut jalassa ja silloin jos vehe ei totaalisen katkiksena nahkat solmussa),ainut syy miks mä pesen kädet on se et joutuu vetään vessan ja koskeen siihen ällönuppiin,en mäkään muuten jaksais pestä käsiä joka kerta.Tulipa tosta kusemisesta muuten hauska juttu mieleen,täst on jo jonkin aikaa kun oltiin juopoteltu ja vietetty laatuaikaa yhden muijan kanssa vkl mun luona.No tottakai siinä illalla pikku päissään oli yritetty jtn. sekstailuhommiakin ja esinahka oli jääny moisen jäljeltä jotenkin aivan ihmeelliseen solmuun.No illalla vedin sit ihan totaaliset lärvit ja aamulla kun lähdin järjettömässä darrassa suunnilleen konttaamalla vessaan kuselle totesin pöntölle päästyäni et nyt ei perkele olla siinä hapessa et ois puhettakaan kusta seisaaltaan.No ei muuta kuin kalsarit kinttuihin ja ahteri pöntölle ja kuselle.No heti siinä ekojen sekuntien aikana ihmettelin et vittu kylläpä nyt kuuluu omituista sihinää ja lämmittää oikein mukavasti reisiä ja vatsaa,eiköhän mulla ollu niin paha monipisteruisku siinä aamutuimaan et kusi lähti melkein suoraan ylöspäin :-) Oli siinä ihmettelemistä,eipä ois ihan hetki uskonu et noinkin voi käydä :-( No eipä siinä silleen ollu mtn. erikoista kun olin kämpillä,ei muuta kuin suihkulla vähän virutella lattiaa ja itseä ja se siitä mut luoja partakoon jos tuo ois sattunu jossain kylässä :-)

• ....jätkähän laukoo kunnon tunnustuksia. LOL

No onhan tuota sattunut nuorempana monenlaista itsellekin.

• Richartti kirjoitti:

....jätkähän laukoo kunnon tunnustuksia. LOL

No onhan tuota sattunut nuorempana monenlaista itsellekin.

on oivallinen paikka tunnustaa pahimmat törttöilynsä,tollasia ei tuu aina kerrottua edes kavereille kännissä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe