sonne-tulkinta

feuer frei

törmäsin aika mielenkiintoiseen tulkintaan rammarien sonne-biisistä. tuolta kantilta en ollut juttua ajatellutkaan:

http://kotkavuori.blogspot.com/2006/03/die-sonne_01.html

mun mielestä se lumikki oli vaan veemäinen narkkaribitch! :D

10

2623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keppi-einari

Taisi olla Julia Stepanova -niminen tyttönen kun sitä näytteli. Mikä vahvistaa käsitystäni siitä, että slaavilaisesta rodusta nousee tosi jumalaisia naisia. Ajatelkaa vaikka Maria Sharapovaakin...

Minkäs näköinen mahtaa olla se venäläistyttönen, joka lauleskelee Moskau-biisissä?

Eksyin vähän aiheesta, mutta jonkun verran Platonia itsekin tutkineena hoksasin myös yhtäläisyyden (siis tuon jutun luettuani). Monesti hyvä musiikki on myös erittäin filosofista, vaikkakaan ei ehkä aina ihan tietoisesti.

Henkilökohtaisesti meikäläisellä kyllä Rammsteinin musiikki tuo eniten mieleen Friedrich Nietzschen filosofian. Tietyllä tavalla sama napakka ruoskamainen sivaltavuus ja moraalinen radikalismi.

• julia rulez

hyvin sanoit :) mulle sama käsittely lumikilta kuin olivierille! :D

• julia rulez

missä ois juliasta kuvia? en oikein ole hakukoneilla löytänyt.

• jos olen väärässä

mutta olen saanut sen käsityksen, että T.A.T.U.:n eukot siinä Moskau -biisissä loilottaa

• rammaritar
        jos olen väärässä kirjoitti:

mutta olen saanut sen käsityksen, että T.A.T.U.:n eukot siinä Moskau -biisissä loilottaa

lukee "add. vocal appearance on "Moskau" by Viktoria Fersh" eli ei ole kumpikaan Tatun tytöistä (Lena ja Julia muistaakseni), ääni kylläkin muistuttaa paljon heitä.

• keesipää
        rammaritar kirjoitti:

lukee "add. vocal appearance on "Moskau" by Viktoria Fersh" eli ei ole kumpikaan Tatun tytöistä (Lena ja Julia muistaakseni), ääni kylläkin muistuttaa paljon heitä.

mut ilmeisesti tatu ei
        ole biisissä asialla.
        jotain yhteistyötähän ne
        on silti rammsteinin kanssa
        tehneet, eikö vain?

• martsa
        keesipää kirjoitti:

mut ilmeisesti tatu ei
        ole biisissä asialla.
        jotain yhteistyötähän ne
        on silti rammsteinin kanssa
        tehneet, eikö vain?

yhteistyötä PITI OLLA, mut t.a.t.u:n managerin vitkuteltua ei voitu enään odottaa, koska levy oli saatava tehtyä. rammstein olisi kuitenkin halunnu yhteistyötä...mun käsitykseni mukaan, näin olen lukenu

• keesipää

hyvä tulkinta, ei mitään. jännää,
      et tapio kotkavuori on rammstein
      fani :)

• .Sonne.

Sonnesta saa kyllä aina tosi hyvän mielen. Ja itsekin olen ajatellut kappaleen olevan positiivinen, ei negatiivinen.

• Mann gegen mann

kuka on tapio kotkavuori?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3504
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2996
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      446
      2624
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      176
      1945
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1863
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      26
      1466
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      36
      1307
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe